۱۲.۱۱.۹۲

تا یک نفر آخوند در ایران هست، ذلیل , پسوند نام هر ایرانی‌ است.


گوشه‌ای از انتقادات پاکترین دولت ( احمدی‌نژاد که هیچ گاه روی حمام را به خودش ندیده بود ) در باره دولت اعتدال (آخوند حسن که اعتدال را در گران کردن بنزین برای ایرانی‌‌ها و ارزان کردن نفت و گاز برای ترک‌ها میداند) :

فرق عیدانه! احمدی نژاد با سبد کالایی روحانی - عدالت به سبک هاشمی و روحانی
 !


اواخر سال ۹۱ که یک گدا پرور رئیس جمهور ایران بود به هر تن‌ ایرانی ۸۵ هزار تومان و هر کس که تحت پوشش کمیتۀ امداد! خمینی بود ۹۰ هزار تومان به عنوان کمک اقتصادی و عیدانه پرداخت شد .

دقت کنید که این کمک به تمام ایرانیان پرداخت شده و به ازاء هر تن‌ این مبلغ پرداخت می شد، یعنی خانوادۀ ۲ تنه ۱۷۰,۰۰۰ تومان ، خانوادۀ سه تنه ۲۶۵,۰۰۰ تومان و به همین ترتیب به خانوادۀ ۷ تنه ۵۹۵,۰۰۰ تومان عیدانه پرداخت می شد. به عبارتی رقمی حدود ۶,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در مجموع به مردم پرداخت شد.


در حال حاضر که رئیس جمهوری راستگو و با تدبیر و امیدوار داریم، قرار است در دو نوبت در مجموع فقط به ۳۰ میلیون تن‌ (هر نوبت ۱۵ میلیون تن‌) سبد کالایی بدهند آن هم نه به روش احمدی نژاد که به صورت خاطره انگیز و استفاده از روش نوستالژیک کوپن و صف، آنهم به ارزش ۸۰ هزار تومان. البته کارگران و روستاییان و اقشاری از این دست از گرفتن این هدیۀ که از سوی دولت تدبیر و امید به جامعه اهداء خواهد شد محروم خواهند ماند که البته کم سعادتی از خود این اقشار است. به عبارتی هزینۀ کلی این سبد کالایی برای دولت یازدهم چیزی در حدود ۲۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان خواهد بود.
نکتۀ قابل تأمل اینکه در تقسیم این سبد کالایی عدالت به سبک هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی اجرا شده و به خانواده‌های دو تنه همان قدر برنج و روغن و پنیر می دهند که به خانواده‌های ۷ تنه!


جمع بندی اینکه:


۱- وای بر ما اگر نام این اقدام روحانی را گداپروری بنامیم!
۲ - مبلغ عیدانۀ دولت دهم ۳۹۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان بیشتر از دولت یازدهم بوده است .
۳- در دولت دهم ۴۵ میلیون تن‌ بیشتر از دولت یازدهم از کمک اقتصادی بهره مند شده اند.
۴- در دولت دهم مردم بدون ثبت نام و استعلام از سامانۀ پیامکی و ایستادن در صف و اجبار در گرفتن جنسی خاص (بخوانید برنج هندی و مرغ ترکیه‌ای که معلوم نیست امتیاز واردات و سود سرشار آن قرار است در جیب چه کسی برود) و با رعایت کرامت انسانی شان، پول واریز شده به حساب را به صلاح دید خود مصرف کرده اند .
۵- در دولت دهم بین کارمندان دولت و بازنشستگان و رانندگان تاکسی و لبو فروشها و روستاییان و مشاغل آزاد و امثال اینها تبعیضی وجود نداشته است.
۶- مهمترین نتیجه گیری از این مقایسه این است که احمدی نژاد گدا پرور است و روحانی با تدبیر و عاقل .
دولت بهار – محسن فنی

 

هیچ نظری موجود نیست: