۹.۷.۹۲

فرانسه با منش کفتار گونه، برای تصاحب ثروت‌های سوریه تحقیق درباره دارایی‌ها اسد را آغاز کرد!


نگاهی‌ به منش لاشخور گونه فرانسوی‌ها در چند ده اخیر نشان میدهد که، فرانسوی‌ها تا خرخره به شاه ایران بدهکار بودند و بعد از انقلاب ایران این بدهکاری بطور اوتومات پاک شد، و به عنوان سپاس از جمهوری اسلامی، دست تروریست‌های آخوند‌ها را در ترور شاپور بختیار آزاد گذاشتند!

سپس زمانی‌ که تا گلو گاه به زیر بدهی قذافی رفتند، با فرستادن میراژ‌ها و تروریست‌های خود به لیبی‌ هم بدهی‌های نجومی خود را پاک کرده و هم بدهی دهند را در خیابان به وضع فجیع و غیر انسانی‌ کشتند.
و سپس با به راه انداختن بهار عربی‌ در تونس، ثروت‌های سلطان علی‌ را که افسانه‌ای بود به فرانسه منتقل کردند، بعد از آن با حمله به مالی آنها را چپاول کرده و آثار باستانیشان را از بین بردند، و ذخایر عظیم اورانیوم و طلای سپید آنان را خولی وار به فرانسه راهی‌ کردند.

بعد از آن برای سوریه دندان تیز کرده بودند که کارشان هنوز نگرفته است و به همین دلیل برای تصاحب ثروت‌های سوریه که در بانک‌های این کشور قرار دارد، با جنایت کار خطاب کردن بشر اسد، به راحتی‌ آنها را مال خود خواهند کرد.




به گزارش ایسنا، دادستان‌های شهر پاریس تحقیقات اولیه در خصوص دارایی‌های بشار اسد در فرانسه را آغاز کرده اند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، گروه‌های مبارزه با فساد در فرانسه! رفعت اسد، عموی بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را متهم به دستیابی غیرقانونی به یک ثروت گسترده و یک امپراطوری از دارایی‌ها کرده اند.

یک منبع خبری قضایی در فرانسه به خبرگزاری فرانسه گفت که پس از ثبت شکایتی در تاریخ ۱۳ سپتامبر، روز دوشنبه تحقیقات در خصوص دارایی‌های رفعت اسد، بردار حافظ اسد، رئیس جمهوری سابق سوریه آغاز شده است.

این شکایت از سوی گروه‌های ضد فساد! شفافیت بین الملل!! و همچنین گروه موسوم به "شرپا" مطرح شده و عموی ۷۶ ساله بشار اسد را متهم کرده است به اینکه از طریق فساد مالی و اختلاس ثروتی هنگفت در فرانسه به دست آورده است.

رفعت اسد که پیشتر یکی از مقامات دولت سوریه بود در سال ۱۹۸۴ از دولت برادرش حافظ اسد جدا شد و بنا بر گزارش‌ها با دولت فعلی نیز هیچ ارتباطی ندارد.

رفعت اسد پیش از جدایی از حکومیت سوریه متهم شده بود به اینکه در جریان سرکوب قیام طرفداران اخوان المسلمین سوریه در سال ۱۹۸۲ مسئول کشتار هزاران تن بوده است. این کشتار در سال ۱۹۸۲ در شهر در شهر حماة توسط سربازان ارتش سوریه که گفته شده بود تحت فرماندهی رفعت اسد هستند، انجام شد و طی آن ۱۰ تا ۲۵ هزار تن کشته شدند.

با وجود این رفعت اسد در سال ۲۰۱۱ هرگونه نقش خود در این کشتار را رد کرده و این اتهامات را علیه خود یک "افسانه" خواند.

شکایت مطرح شده علیه بشار اسد عنوان ساخته که وی میلیاردها یورو ثروت را از طریق فساد، اختلاس اموال عمومی و سوءاستفاده از دارایی‌های شرکتی و دیگر جرایم به دست آورده است در حالی که وی هیچ گونه فعالیت حرفه‌ای شناخته شده‌ای نداشته است.

ویلیام بوردون، وکیل فرانسوی و رئیس گروه شرپا از تصمیم دادستان‌ها در فرانسه به عنوان قدم اول استقبال کرد اما گفت که باید قضات تحقیق کننده یک تغییرات کامل را به جریان بیاندازند.

همچنین مارسل سکالدی، وکیل رفعت اسد نیز آغاز این تحقیقات را در حالی که سال‌ها از زمانی که موکلش در فرانسه سکنی گزیده محکوم کرده و آن را نشانه خودبینی فرانسوی‌ها دانست.

رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که رفعت اسد دارایی هایی شامل یک عمارت و چندین واحد آپارتمان در پاریس داشته و روزنامه لوموند فرانسه مجموع ارزش املاک وی در فرانسه را ۱۶۰ میلیون یورو برآورد کرده است.




دنیا به همین خر تو خری است و هیچ قانونی برای مردم غیر غربی وجود ندارد، و ابله کسی‌ که در کشور‌های غربی پول‌های کشورش را سرمایگذاری، خرج و یا پس‌انداز کند، یعنی‌ در واقع کسی‌ که این کار‌ها را انجام دهد، سزایش همین هست که هم مالش را از دستش بگیرند، هم تو سرش بزنند و هم آبرویش را ببرند، و اگر هم در این راه کشته شد چه بهتر.



هیچ نظری موجود نیست: