۱۳.۷.۹۲

پیدا کنید خر ملا رند را!


آخوند بیسرا پا، علی‌ به اصطلاح خامنهٔ ای، آخوند حسن را راهی‌ آمریکا کرده، سخنرانی مسخره و احمقانه ای، درست کپی و شبیه سخنرانی‌های احمدی‌نژاد را نوشته و دست آخوند حسن داده که در مجمع عمومی‌ سازمان ملل بخواند، به او سفارش کرده که سخنرانی را با شدت و حدت و با لحن احمدی نژادی بخواند....! به او "اختیارات تام" داده که مذاکره کند ولی‌ اجازه نداده که حتی یک بار به طور اتفاقی در توالت بین آخوند‌های جنایت کار و مقامات جنایت پیشه امریکایی برخورد فیزیکی‌ انجام گیرد، و وقتی‌ که آخوند حسن بعد از شق القمری که در نیویورک انجام داد، هنوز پایش را از فرودگاه مهرآباد بیرون نگذاشته اراذل و اوباش دهان گشاده گوسفند منشش را فرستاد تا بدترین توهین‌ها را به باصطلاح نماینده و رئیس جمهور مردم بکنند، ( توهین مستقیم به ۷۵ میلیون ایرانی‌ )، و در آخر باز هم به همه این کثافت کاریهایش بسنده نکرده و راضی‌ نبوده و در اولین سخنرانی! که برای یک گله انجام میدهد، از " برخی‌" اتفاقات رخ داده در سفر نیویورک اعلام عدم رضایت می‌کند! و اینجاست که می‌باید گفت: پیدا کنید خر ملا رند را!

العربیه می‌نویسد:

آلت الله خامنه‌ای در سخنرانی روز شنبه ۵-۱۰-۲۰۱۳ در مراسم تحلیف و اهدای سردوشی! دانشجویان و دانش آموختگان ارتش ایران گفت:" برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود".

وی در همین سخنرانی با حمایت از دولت و وزیر امورخارجه ایران افزود:" به دولت عزیرمان و دستگاه دیپلماسی آن خوشبینم ولی به آمریکایی‌ها بدبین هستم".

وی در انتقاد از اسرائیل و آمریکا و گفت:" ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و غیرمنطقی و عهدشکن است و دولتی در تصرف شبکه صهیونیسم بین‌المللی است که به خاطر صهیونیست‌ها مجبور است با رژیم غاصب مماشات کنند و نرمش نشان دهند."

این اولین اظهارات رهبر جمهوری اسلامی پس از سفر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهش برای شرکت در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد بود.

رهبر ایران به طور تلویحی از مکالمه تلفنی حسن روحانی با باراک اوباما انتقاد کرد.

روحانی در سخنرانی خود در سازمان ملل گفته بود:" در صورت عزم سیاسی رهبران آمریکا و خودداری از دنبال کردن منافع گروه‌های فشار جنگ طلب، می توان به چارچوبی برای مدیریت اختلافات رسید. در این چارچوب موضع برابر، احترام متقابل و اصول مسلم شناخته شده بین المللی باید مبنا باشد البته در این زمینه انتظار ما از واشنگتن شنیدن صدای واحد است."


منبع

هیچ نظری موجود نیست: