۹.۸.۹۲

گوگل جاسوس


هر دم از این باغ بری می‌رسد...! جاسوسی درست جلو چشمانمان! واشنگتن پست در مقاله ای نوشته است که روزانه اطلاعات میلیونها کاربر گوگل و یاهو توسط سازمان امنیت ملی آمریکا جمع آوری و آنالیز می شود.

در پی انتشار این مطلب، سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام داشته است که این امر صحت ندارد. در مقاله واشنگتن پست آمده است، سازمان امنیت از نرم افزار MUSCULAR برای جاسوسی سایبری کاربران گوگل و یاود استفاده کرده است که به تمامی فایلهای نوشتاری، صوتی و تصویری دست رسی دارد!

نیاکان خردمند کشورمان میفرمایند: "در دنیای امروزی که لگد رایگان هم نصیب باسن شریف کسی‌ نمیکنند" ، وقتی‌ این دستگاه عظیم و عجیب و غریب اینترنت، با این همه سازماندهی پیچیده، با دنیایی از امکانات بینظیر که نتیجه تلاش شبانه روزی دانشمندان، متفکران و باهوش‌ترین آدمیان روزگار است و علاوه بر سال‌ها وقت، هزینه‌های هنگفت و نجومی هم برایش پرداخت شده است، وقتی‌ این تشکیلات هیولایی، همین‌جوری با مبلغی ناچیزی که با رایگان پله‌ای فاصله دارد، در اختیار من و پسر خاله هام و خانم والده سید مرتضی ملقب به پشمک قولی‌ خان پنبه زن قرار داده شده و روز به روز هم بر یکتایی و بینظیر بودن این سرویس رایگان افزون میگردد، برای خردمندان که هیچ، بلکه برای همان سید پشمک قولی هم این سئوال پیش میاید که چرا؟..... و حتما میبایستی بیایند و بگویند که چرا این کار را می‌کنیم، یا هر کسی‌ که کمی‌ به کاسه سرش زحمت دهد میتواند به چرایی ماجرا پی‌ ببرد و حدس بزند که گروهی نهانی خربزه در دهان میکنند؟


هیچ نظری موجود نیست: