۹.۸.۹۲

سازمان ملل و واتیکان نیز تحت تجاوز سازمان‌های اطلاعاتی‌ آمریکا و انگلیس قرار گرفته‌اند.


سازمان ملل متحد طی‌ بیانیه‌ای خواستار اعلام موضع دستگاه امنیت آمریکا در باره جاسوسی از این سازمان شده است و همچین از آمریکا خواسته است که از این کار‌های کثیف انجام ندهد. دولت آمریکا هنوز نسبت به این پیام اظهار نظری نکرده و فعلا مشغول پاسخگویی به دیگر کشور‌ها که از بابت این جاسوسی به شدت شاکی‌ هستند میباشد. 

همچنین خبرگزاری پانارامای ایتالیا گزارش داده است که ، شنود مکالمات تلفنی توسط سازمان امنیت ملی آمریکا و انگلیس تا واتیکان هم گسترش یافته است!


در نتیجه واتیکان نیز در لیست کشور‌هایی‌ که به آنها تجاوز شده است قرار گرفته‌ و رصد سایبری واتیکان و شنود تلفنی پاپ و دیگر اسقفهای واتیکان نیز همانند رهبران کشور‌های آلمان، فرانسه و اسپانیا، و ۱۵۰ کشور دیگر اکنون در راس خبرهای رسانه‌های گیتی‌ شده است.

شنود تلفنی و رصد سایبری از واتیکان، سازمان امنیت آمریکا و انگلیس را قادر ساخته تا از پیش از جریان انتخاب پاپ جدید که در ماه مارس انجام شد و همچنین تغییر پرسنل و اسرار داخلی واتیکان ، اطلاع یافته و در جریان قرار بگیرد و در صورت لزوم دخالت کرده و آنرا مهندسی‌ نماید.


در همین رابطه سازمان اطلاعات و امینت انگلیس و فرزندان نامشروع و تحت تسلط این کشور، مانند کانادا، استرالیا، آفریقای جنوبی، کره شمالی‌ و دیگر کشور‌های زیر پرچم ملکه، همکاری تناتنگی را با سازمان اطلاعات آمریکا و در جهات شنود مردم دنیا داشته اند!

خبرگزاری "Sydney Morning Herald " استرالیا گزارش داده است که کارمند سابق سازمان امنیت آمریکا، ادوارد اسنودن که اکنون در روسیه زندگی می کند، با ارائه مدارک و اسناد لازم ثابت می‌کند که ، سازمان امنیت و جاسوسی استرالیا با استفاده از سفارتخانه‌های خود در شرق آسیا و اقیانوسیه ، به شنود سایبری و تلفنی مشغول است.

در این خبر آمده است، برنامه شنود سایبری زیر نظر سازمانهای آمریکایی و با اطلاع سفیران واقع در کشورهای منطقه انجام می گیرد.



هیچ نظری موجود نیست: