۱۰.۶.۹۲

طرح‌های عصر حجری حکومت ننگین آخوند‌های ضّد ایرانی‌ و ایران فروش


قطار قطار دلار‌های نفتی‌، گاز، طلا و منابع و ثروت‌های ایرانی‌‌ها از ایران به طرف دیگر کشور‌ها سرازیر میشود، و باعث آبادانی و رفاه مردم دیگر سرزمین‌ها میشود، و آخوند وقیح دزد جانی، ملت ایران را در عقب ماندگی و فقر نگاه داشته و آنچنان ۳۴ سال این ملت را تحقیر کرده که ملت به تحقیر شدن دیگر عادت کرده‌اند، و چیز دیگری جز تحقیر و توهین را نمیشناسند، و سپس آخوند بیسرا پای نوکر خارجی‌ این ملت تحقیر شده را آنچنان احمق فرض کرده که در روز روشن ملت را مسخره هم می‌کند و با طرح‌های مضحک دم از طرح کار آفرینی برای زنان میزند. عکس گویای همه چیز است.


ایسنا می‌نویسد: ترویج کارآفرینی زنان، گامی به سمت توسعه‌ پایدار!!


به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آسیه غنی‌نژاد در انجمن زنان کارآفرین در اتاق بازرگانی خرم‎آباد با اشاره به تاریخچه‌ تشکیل انجمن زنان مدیر کارآفرین، تصریح‌کرد: برای کسب مجوز رسمی این نهاد از دو طریق وزارت کار و وزارت کشور هم‌زمان اقدام شد.

وی گفت: این مسیر با هدف‌گذاری توسعه‌ ظرفیت مدیران زنان کارآفرین و صاحب کسب و کار و نیز ترغیب جوانان صاحب ایده‌های خلاق به سوی کارآفرینی و به نام «انجمن صنفی زنان مدیر کارآفرین» با کسب مجوز از وزارت کار و امور اجتماعی در اسفندماه ۱۳۸۳ آغاز شد.

او ادامه داد: در همان سال وزارت کشور نیز مجوز انجمن را تحت عنوان «انجمن ملی زنان کارآفرین» صادر کرد. به این ترتیب هر دو انجمن با دو مجوز جداگانه و با اکثریت اعضای مشترک شروع به فعالیت کرد.

منبع

هیچ نظری موجود نیست: