۱۱.۱.۹۱

آدمی را عقل باید در بدن, ورنه جان در کالبد دارد حمار

چندی پیش، دول اشغالگر غربی، بویژه فرانسه و انگلیس دست در دست نوکرِ خود یعنی‌ آخوندِ ضد ایرانی‌ِ ترک و عرب و دشمن ایران، خبری را در دنیا و در سطح وسیع و در امپراطوری رسانه‌ای خود در مورد زنان ایرانی‌، پراکندند که در نگاه اول مسخره و غیر قابل باور می‌آمد، و پس از خبر به فحشا رفتن زنان ترک که سالهاست برای درآمد و جاسوسی، از طرف دولت ترکی‌ بکشور‌های عربی‌ فرستاده میشوند، و در این اواخر برای اینکه این ننگ ترکی‌ را پاک و مخدوش کنند، پای زنان ایرانی‌ را بمیان کشیده و بجای خبر
زنان ترک بکشور‌های عربی‌ فرستاده میشوند، نوشتند زنان ایرانی‌ اینکار را میکنند !!که از بس مسخره بود و پس از اینکه دست کثیفشان از طرف ویکیلکس رو شد با شرمندگی جمعش کردند.

خبرگزاری‌های انگلیس از تربیت بیش از ۳۰۰۰ زن نینجا در تهران خبر دادند که این زنان قرار است مانند قاتلین حرفه‌ای در کمال خونسردی در دنیا براه بیفتند و آدم بکشند. هر شنونده عاقلی میتواند مسخره بودن این خبر را دریابد، چرا که اگر قرار بود یک چنین طرحی, مانند طرح‌های مشابه در ترکیه و غرب، در ایران هم ریخته شود در یک مدرسه معمولی‌ و کاملا عمومی انجام نمی‌شد، و هر ابلهی میداند که چنین طرح‌هایی‌ میبایستی در خفا و در مدارسی که دسترسی‌ به آنها امکان ناپذیر است، انجام شود و نه یک مدرسه عادی و معمولی‌ ورزش رزمی برای زنان ایرانی‌، که زنان ایرانی‌ در آن ورزش میکنند و هر بچه‌ای میتواند با موبایل خود از آنجا فیلم و گزارش تهیه کند.
تلاش دول غربی در جهت تخریب چهرهٔ زن ایرانی‌ و دادن القاب زنان خود به زن ایرانی‌ به جایی‌ نرسید و اخبار نادرست و احمقانه‌ای که در اینترنت پخش میشد بدلیل دروغین بودن آن و نداشتن حتی یک فیلم یا عکس از زنان خود فروش ایرانی‌، بطور اوتومات و با شدت بصورت خود آنها یعنی‌ منحرفین و کسانی‌ که از زن تنها همین نقش را در زندگی‌ خود دیده بودند و سعی‌ داشتن زن ایرانی‌ را نیز در همین راستا معرفی‌ کنند، خورد. اینبار دول اشغالگر غربی ، سعی‌ در نشان دادن چهرهٔ زن ایرانی‌ بشکل دیگری در دنیا و در بین ابلهانی که این اخبار را باور میکنند، دارد. ظاهرا یک دسته از فواحش غربی و ترک و عرب را آموزش ترور و عملیات ترریستی دادهند و قرار است آنان را برای کشتار مردم و ملت‌های بیگناه دنیا راه انداخته و خباثت را به آخر خط برساند، و در نتیجه از حالا زمینه را برای این تروریست‌های خود آماده میکنند.

هنوز مشخص نیست که این خبر به چه منظور و با چه هدفی‌ بروی خبرگزاری‌های غربی تا اینحد خودنمای کرد. ولی‌ هرچه که هست، مطمئنا بسود ایرانی‌ نخواهد بود و بیشتر در جهت مغشوش کردن ذهن دنیا در مورد زنان ایرانی‌ و ایجاد نگاه بدبینانه نسبت به زن ایرانی‌ انجام گرفته است.




دولت انگلیس بشدت در جهت تجزیه ایران، تحقیر ایران و ایرانی‌ تلاش کرده و می‌کند تا به این وسیله علاوه بر دیگر اهدافی‌ که دارد به بزرگترین هدف خود یعنی‌ سرپوش گذاشتند بر روی تمامی غارت گریهای علمی‌، تاریخی‌، منابع مادی خود از ایرانیان، برسد و خوب میداند که تا ایران هست و تا تاریخ ایران هست، تاریخ غرب در هاله‌ای از توحش، دزدی و حماقت پیچیده شده است. و تا امروز برای منزه کردن تاریخ غرب، آنچه را که باید پنهان کند، پنهان کرده، آنچه را که باید تحریف و مخدوش کند، تحریف و مخدوش کرده، و سوزانده و دزدیده و نابود کرده ولی‌ همچنان دنیا ایران را مهد تمدن دنیا میشناسد و خدا و عاقلان دانند که من چه می‌‌گویم،

ولی‌ همچنان مرتبا و بطور پیگیر، بدنبال پاک کردن ایران از نقشه دنیاست، چه با ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانی‌ که هزاران سال با آرامش و دوستی‌ و برادری درکنار یکدیگر زندگی‌ کرده‌اند، و برای اینکار از انواع و اقسام شیوه‌ها ، از ساختن جک و تحقیر ایرانی‌ بدست ایرانی‌ گرفته تا تحریف تاریخ، تا حمایت از حاکمان ایران که بزرگترین دشمنان ایرانی‌ هستند و به آشکار هم نشان میدهند، تا کشتار بیسرو صدای بهترین ایرانیها، دانشمندان، نویسندگان، اندیشمندان ایرانی‌ در سراسر دنیا و دیگر پلیدیها فروگذار نکرده است. 




و خوب میداند که اگر چه در طول تاریخ دین تحمیلی، زن ایرانی‌ خانه نشین بوده و هیچ نگفته است ولی‌ بواقع آنچه که زبان پارسی‌ و پارسی‌ بودن را پاس داشته است، همین پارسایان یعنی‌ زنان ایرانی‌ بوده‌اند. و دشمنی این مکّارِ دزد، غارتگر، وحشیِ ، جنایت کار تاریخ، با زنان ایرانی‌ و تلاش او برای پس زدن زن ایرانی‌ از اجتماع، همچنان ادامه دارد. و حمایت از دین تحمیلی و آخوند منفور، نتوانسته آنچه که او میخواهد در مورد زن ایرانی‌ به انجام رساند و در واقع تلاش او و آخوند ابله خائن به ایران، نتیجه عکس داده و زن ایرانی‌ روزبروز شکوفاتر و باسوادتر و آگاهتر میشود، پس اینبار با تهیه یک فیلم احمقانه، در جهت مخدوش کردن چهرهٔ زن ایرانی‌ در جهان بکوشش مذبوحانه خود ادامه داده است.

ولی‌ با همه اینها، بزرگترین دشمن ایران، انگلیس یا این و آن نیست، بلکه دشمن واقعی‌ ایران و ایرانی‌، تنها و تنها ناآگاهی و بی‌خبری و خوشبینی و روحیه صلح جوی خود اوست و بس. و در انتها بجرات میتوانم ادعا کنم که رذلترین ایرانی‌، جنایتکار‌ترین ایرانی‌، به یک لرد و حتی ملکهٔ انگلیس، شرف دارد و باز عاقلان دانند که من چه می‌گویم.






هیچ نظری موجود نیست: