۱.۵.۹۴

کهن‌ترین نسخه خطی‌ قرآن، در ناف تاسیس اسلام، یعنی‌ لندن پیدا شد! چقدر شگفت زده شدیم !! :))


هر زمان اسلام در خطر باشد ، یک معجزه از کیسه مارگیری انگلیسی‌‌ها میپرد بیرون!! :)

امروزه که مردم کشور‌های عرب شده مانند الجزایر ، تونس و مصر که خود دارای پیشینه و تمدنی چندین هزار ساله و شگفت انگیز هستند، در جلو دین ساختگی انگلیسی‌ که پر از حماقت است، علامت پرسشهایی‌ می‌گذارند، ( از جمله این پرسش ها، پرسش مربوط به نماز رو به قبله است که مخصوص بیسودانی بوده که نمیدانستند زمین گرد است و این بیسوادان سازنده قرآن کسانی‌ بودند که حتی وقتی‌ گالیله ایتالیای از روی کتب ایرانی‌ به گرد بودن زمین پی‌ برد او را به غلط کردن وادار ساختند !! این بیسوادان وحشی انگلیسی‌ که سابقه شهر نشینشان به ۳۰۰ تا ۴۰۰ سال پیش برمیگردد و پیش از آن ٔبر بر‌هایی‌ بودند که در لجنزار‌های جزیره‌ دور افتاده بیریتانیا و در میان موش‌ها و طاعون و فحشا زندگی‌ میکردند، برای مسلمین قبله قرار دادند که مسلمین میبایستی حتما با قطبنما بگردنند و رو به شمال و یا رو به قبله نماز بگذارند در حالی‌ که اگر میدانستند زمین گرد است هیچگاه دچار چنین حماقتی در دین اسلام و از طرف الله و یا خدای عرب نمیشدند، چرا که به دلیل گرد بودن زمین شما به هر طرف که دلا شئ‌، رو به روی کعبه و یا چهار گوش سیاه است، یعنی‌ خدای عرب هم از نظر زبان آنچنان ناتوان است که چند حرف مانند گ - پ - ژ - چ - آ و و را نمیتوانسته تلفظ کند و اصلا بلد نبوده!!! 

و این خدا حتی نمیدانسته زمینی‌ که آفریده گرد است! و به مسلمین سفارش کرده حتما پیش از نماز میبایستی قبله را پیدا کنند!!
و پرسشهایی‌ از این دست که اصلا حماقت این دین ساختگی انگلیسی‌ را خنده دار و مسخره می‌کند ) در نتیجه موسس این حماقت به تکاپو افتاده و برای تحمیق بیش از پیش آنان، یک جلد قرآن با جلد زرکوب علا با جوهر سلطنتی و بارکد جهانی‌ که ثابت می‌کند در ۱۳۷۰ سال پیش نیز از بارکد جهانی‌ در چاپ کتاب در صحرای عربستان استفاده می‌شده است!!! در لندن از زیر خاک در گوشه‌ای از کتابخانه سلطنتی بیرون کشیده و به اعراب عربستان و دیگر احمق‌ها تقدیم گردیده است!!! 
یعنی‌ انگلیسی‌‌ها هم خودشان از آنچه دارند تا کنون بی‌ اطلاع بوده و تازه این کتاب را در کتابخانه کشف کرده‌اند!!!! 
ببین تا چقد احمق شدند و یا تا چه حد اعراب و مسلمین را احمق می‌پندارند که دست به چنین ریسک مسخره‌ای زده‌اند!!!



خبرگزاری‌های وابسته به امپراتوری رسانه‌ای اروپا، از جمله العالم با آب و تاب فراوان برای احمق‌ها گزارش دادند :

قدیمی‌ترین قرآن که عمری برابر با ۱۳۷۰ سال دارد در کتابخانه لندن کشف شد!!! صفحات این قرآن، حدود یک قرن است که به صورت ناشناخته در کتابخانه دانشگاه بیرمنگام انگلیس باقی مانده بود!!!! :)

یکبار دیگر یاد آن گفتار ارزشمند پارسی افتادیم که تا احمق در جهان است مفلس مکار ( انگلیس و اروپایی) در نمیماند !! 

درنتیجه میریم که شاهد فروش تک تک صفحات این کتاب در حراج لندن به اعراب با مبالغ نجومی باشیم و یا تقدیم آن به یکی از خلفای عرب و گرفتن امتیاز چرب و چیلی دیگری از آنان !

هیچ نظری موجود نیست: