۱.۱۱.۹۲

اتحادیه اروپا از تروریست‌هایش خواست که خاک سوریه را فورا ترک کنند!


اتحادیه اروپا از تمام تروریست خارجی درگیر در جنگ سوریه خواست تا فورا کشور را ترک کنند. این درخواست در بیانیه مشترک وزرای خارجه ۲۸ کشور اتحادیه اروپا تصویب شده روز دوشنبه در بروکسل منتشر شده است. اتحادیه اروپا همچنین به کشورهای همسایه سوریه مانند ترکیه و اردون دستور داد تا اقدامات لازمه برای جلوگیری از نفوذ تروریست‌های جدید به سوریه را اتخاذ کنند.

به گزارش رسانه‌های اروپایی، (به علاوه تروریست‌های وحشی‌ اجیر شده که از بین جنایت کاران و محکومین زندان‌های اروپا و عربستان و ترکیه ، بیماران روانی‌ و سادیسمی تیمارستان‌های عربی‌ و غربی به سوریه فرستاده شده‌اند،) حدود ۶۰۰ تروریست اروپایی مستقیماً از اروپا در سوریه مبارزه می کنند.

(یادآوری میشود فردا چهارشنبه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۲ برابر با ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴ نشست صلح سوریه موسوم به نشست ژنو ۲ در مونترو سوئیس برگزار خواهد شد که شامل نمایندگانی از کشور‌هایی‌ که مستقیماً به سوریه تروریست فرستاده اند، مانند اتحادیه اروپا و عربستان، و کشور‌های حامی‌ تروریست‌های آدمخور سوریه، و کشور‌های حامی‌ سوریه و خود سوریه برگزار میشود. به جز حامی‌ درجه اول سوریه یعنی‌ جمهوری اسلامی که به دستور اتحادیه شکست خورده اروپا در جریان توافقنامه هسته‌ای ۵+۱، در این نشست شرکت نمیکند و سرگی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه ضمن سخنرانی در کنفرانس خبری مسکو لغو دعوت از ایران را عملی نازیبا و زشت خواند. وی خاطر نشان کرد که دعوت نشدن جمهوری اسلامی پس از اولتیماتوم اتحادیه اروپا و سازمان‌های مخالف سوریه یعنی ائتلاف ملی نیروهای مخالف و تروریستی سوریه صورت گرفته است.)

منبع: صدای روسیه



هیچ نظری موجود نیست: