۱۹.۴.۹۲

نقش آخوند جانى


نقش آخوند جانی و فرمانده خامنه‌ای در سپاه ، در ريختن خون عزت ابراهيم نژاد دانشجو دانشگاه تهران در ۱۸ تیر ۱۳۷۸!

آخوند حسین صفری تبار ، نماینده ولی وقیح، خامنه‌ای و یا ضحاک روزگار، در ستادمشترک سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج سپاه است . وی همچنین امام جمعه موقت اسلامشهر و مسئول حزب الله اسلامشهر بوده است. فرزند وی, مهدی صفری تبار قاتل عزت ابراهیم نژاد می باشد- که در شب ۱۸ تیر به ضرب گلوله اسلحه, که متعلق به سپاه پاسداران بوده است- جان باخت.



بعدها و با پیگیری خانواده ابراهیم نژاد و فشارهای کمیسیون اصل نود مجلس ششم رژیم, باتوجه به اظهارات چندین شاهد از جنایت مهدی صفری تبار ، دادگاه, مهدی صفری تبار را به دادگاه احضار و پس از یک روز بازداشت هنگامی که دید اسلحه ای که عزت ابراهیم نژاد با آن کشته شده متعلق به پدرش آخوند حسین صفری تبار- نماینده خامنه ای در ستاد مشترك سپاه و بسیج بوده است, وی را آزاد نمود!

كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها

یادآوری میشود که در ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۸ عده‌ای اراذل و اوباش به نام بسیج و لباس شخصی‌ که پیش از این با نام شعبون بیمخ و رمضون یخی‌ها در خدمت آخوند‌ها بوده‌اند، و همیشه بازو و اهرم جنایت آخوند‌های وابسته به انگلیس محسوب میشده اند، در حمله‌ای وحشیانه و بربر منشانه، شبانه به خوابگاه پسران در دانشگاه تهران ریختند و عده‌ای از دانشجویان را که جرمشان اعتراض به بسته شدن یک روزنامه بود، کشتند، از طبقات بالا به پایین پرت کردند، زدند، سوزاندند، کور کردند، دستگیر و شکنجه کردند، و با فحاشی و هتاکی‌ها و ادبیاتی که در محل زادگاهشان یعنی‌ خانه‌های عفاف یاد گرفته‌اند، به جان دانشجویان افتادند. بعد‌ها عوامل این جنایت ، مانند عوامل جنایت کهریزک، تبرئه شده و در پای منقل خامنه‌ای به ریش و گیس ملت خندیدند.

هیچ نظری موجود نیست: