۱۷.۶.۹۶

راسل اسمیت ..... Russell Smith


راسل اسمیت یک قاتل سریالی و یک جانی زنجیره‌ای و سادیست جنسی‌ امریکایی است که در دهه ۶۰، ۷۰، ۸۰ بیش از ۴۰۰ فاحشه را در آلاباما آمریکا، بقتل رساند. این قاتل روانی‌ و جانی پیش از اینکه قربانیان خود را بقتل برساند، آنان را بشدت شکنجه کرده و مورد تجاوز وحشیانه قرار میداد. از مشخصات قتل‌های او قرار دادن یک تکه شاخه درخت در میان دو فک و دندان‌های قربانی پیش از کشتن آنان بود.

روش بقتل رساندن سمیت بدین ترتیب بود که پس از اینکه یک تکه چوب را لایِ دندان‌های قربانی می‌گذاشت با یخ شکن بر پشت گردن قربانی می‌کوبید.

در مورد انگیزه اسمیت برای شروع به قتل و جنایت، اطلاعات چندان شناخته و مشخصی‌ در دست نیست ، تنها بگفتن اینکه که او یک مریض روحی‌ و سادیست جنسی‌ است ، بسنده شده است. اولین قتلی که اسمیت مرتکب شده است، مربوط بزمانی‌ است که او بیست ساله بود. و اولین قربانی او زنی‌ بنام پاتریشیا "پتی" جانسون (patricia "Patty" Johnson) بود که در ۹ اکتبر سال ۱۹۶۷ زمانی که اسمیت بیست ساله بود با ضربه در پس گردن توسط یخ شکن کشته شد.
پس از کشتن این زن، سمیت از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۷، هشتاد و هشت تن از روسپیان آلاباما را بقتل رساند.
همچنین، در طول این دوره زمانی، او به نوعی که مشخص نیست بر روی گونه خود اثر زخم یک خنجر را دریافت کرد. او همچنین در روز ۳ آگوست ۱۹۷۷، روزهای قبل از کشته شدن مارشا آلن، چهارمین قربانی خود، بدلیل نامشخص (احتمالا مربوط به دعوا و یا حادثه‌ای است که در آن زخم روی گونه خود را بدست آورد) دستگیر شد، اما آزاد شد.
اسمیت قاتل در ۱۹ ژانویه ۱۹۸۸ بپایان کار خود رسید، هنگامی که او در برخورد با پلیس تیر خورد و در طی آن بشدت زخمی شد. اسمیت بیک بیمارستان محلی منتقل شد، جایی که او از زخم‌های گلوله‌ای که دریافت کرده بود مرد .



قربانیان شناخته شده:
آلاباما:
اکتبر ۹، ۱۹۶۷،: پاتریشیا "پتی" جانسون
دسامبر ۱۰، ۱۹۷۰ محل نا مشخص: لوری سیلوا
۲۱ ژوئن ۱۹۷۴ مکان نامشخص: تینا کاوالینی
اوت ۱۴، ۱۹۷۷، مکان نامشخص: مارشا آلن
مارس ۲۸، ۱۹۷۹، گادسدن: کارول هانسن
سپتامبر ۳۰، ۱۹۸۳، مکان نامشخص: سینتیا پاول
فوریه ۵، ۱۹۸۵، بیرمنگام: تیلور لین گروور
نوامبر ۲، ۱۹۸۷، مکان نامشخص: جوزی هاردین
۱۹ ژانویه ۱۹۸۸، تاسکالوسا: چندین افسر پلیس 


هیچ نظری موجود نیست: