۲۷.۴.۹۵

آیا خانم ترزا می رهبر انگلیس رسما مشنگ تشریف دارند؟



خانم ترزا می، نخست وزیر انتصابی و جدید انگلیس حتی قادر به پیدا کردن خودروی خود نیست. این خبری است که چند روز است که در تمامی رسانه‌‌ها از آن سخن گفته شده و در باره ا‌ش جک ساخته شده و مردم خندیده اند. گفته میشود ایشان یا بسیار مشنگ و پریشان است، یا مست و از خود بیخود و یا نشئه و در فضا! و حالت چهارم هم تصور نمیشود!

خانم ترزا می، نخست وزیر انتصابی و جدید انگلیس است که پس از استعفای اجباری دیوید کامرون نخست وزیر خوک باز پیشین انگلیس به جای او نشسته است. ( یادآوری میشود که دیوید کامرون که در دوران جوانی‌ با مرده‌ها هم سکس داشته ولی‌ سکس محبوب او سکس با خوک مرده میباشد و بیش از ۵۰ بار ماده مخدره خطرناک ال‌ اس‌ دی برداشته است، پس از رسوایی‌های پیدرپی، از جمله تقلب در پرداخت مالیات، سو‌ استفاده از مقام خود، پول شویی و قاچاق مواد مخدر، جنایات جنگی، قاچاق انسان و کسب در آمد از قاچاق آوره گان سوریه و لیبی‌، بمباران‌های غیر قانونی سوریه و عراق بویژه بمباران آثار باستانی این دو کشور، تشکیل گروه‌های تروریستی داعش و النصره و جیش الاسلام و همکاری مستقیم با شبکه تروریستی ترکا در قاچاق نفت و دزدی و چپاول و ویرانی کشور‌های ایران بزرگ، و و و، که موجب بیرون شدن انگلیس از پیمان اروپا و استعفا او گشت و خانم مرکل صدراعظم آلمان و هولاند رئیس جمهور فرانسه، او و انگلیس را با وضع افتضاح از این پیمان بیرون انداختند، مانند احمدی‌ نژاد قهر کرده و در خانه نشست و استعفا داد. پس از او چند هفته انگلیس بدون دولت سرگردان بود تا اینکه مجبور شدند، تحفه‌ای به نام ترزا می را بجای دیوید کامرون کاشتند که اینک بدین گونه سبز شده است. و سئوال اینجاست که آیا او هم مانند اسلاف خود، وینستون چرچیل، مارگارت تاچر، گوردن براون، تونی بلر، دیوید کامرون بطور رسمی‌ مریض روانی‌ و دیوانه، مشنگ و منحرف و جنایتکار است؟)


بگزارش رسانه‌های وابسته:
ترزا می، نخست وزیر انتصابی انگلیس در اولین روز کارش سر از یک کلیپ ویدئویی درآورد. نخست وزیر از محل سکونت خود در خیابان « داونینگ استریت، شماره ۱۰» خارج شد و به سمت راست پیچید و پس از چند قدم متوجه شد که مسیر حرکتش اشتباه است. دوباره برگشت و از مقابل خانه گذشت و به سمت چپ پیچید و خودروی خود را پیدا کرد. خبرنگاران قبل از اینکه وی در خودرو بنشیند او را صدا کردند: « ترزا می! ترزا می!» نخست وزیر با صورتی‌ مبهوت برگشت و دستش را برای آنها تکان داد.