۱.۵.۹۵

کودتا در کردستان اشغالی و یا ترکیه جعلی

پس از بازی غربی‌ها با ترکا موسوم به کودتا ، تروریست‌های ترک داعشی از کشور‌های همسایه به کردستان اشغالی ( ترکیه جعلی) فراخوانده شدند.
در اقدامی ناگهانی، ماموران رده بالای وزارت اطلاعات جنایتکار ترکی‌ که در حلب و حومۀ آن با تروریست‌های داعشی غرب همکاری می‌کردند، از این منطقه خارج شده و به کردستان اشغالی ( ترکیه جعلی) باز گشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گیتی‌ ، شبکه تروریستی ترکی‌ حاکم بر کردستان اشغالی در اقدامی غیرمنتظره، ماموران جانی و بغایت بیرحم سازمان اطلاعات خود را از پایگاه‌هایی‌ که به منظور پرورش تروریست و آموزش و ارائه مشاوره به تروریست‌های داعشی مستقر در حومه حلب بر پا کرده بود را، از این منطقه خارج کرده و بسرعت به ترکیه جعلی فرا خوانده است.

چرا؟ چون وقتی‌ سر هشت پا و چشمه فساد ضربه میخورد و در حال فروریزی است ناچارأ دست و پایِ پهن گشته این هشت پایِ جنایت و پلیدی ، جمع گشته و به کمک مرکز میرود.

پس از نابودی ارتش جنایتکار ترکی‌، این اقدام در جهت پر کردن خلأ نیروهای حافظ امنیت در کردستان اشغالی صورت گرفته است و ماموران جنایت کار اطلاعاتی ترکی‌ و جاسوسان پانترک از تمامی کشور‌های همسایه فرا خوانده شده اند تا مرکز فساد را در انکار و استانبول نگاهداری و پاسداری کنند و از اخوانی‌های حاکم بر این سرزمین حمایت و پشتیبانی نمایند.

به نوشته سایت خبری عربی گفتار روز، این اقدام میتواند حاکی از اختلافات جدی میان ترک‌ها و گروه‌های داعشی که در حال نابودی اند باشد؛ و ترک‌ها طبق معمول به دوستان خود از پشت خنجر زده‌اند.

رسانه‌های وابسته به امپراتوری رسانه‌ای غربی که بشدت از اخوانی‌های حاکم بر کردستان اشغالی پشتیبانی میکنند با سماجت احمقانه، خروج ماموران و جاسوسان جنایتکار ترک از حومه حلب و دیگر کشور‌های همسایه را ، ناتوانی تروریست‌های حاضر در سوریه در شکستن محاصره حلب توسط ارتش؛ و بروز اختلافات میان داعشی‌ها و ترک‌ها میدانند و نه، عدم و نبود امنیت در مرکز فساد و یا ترکیه جعلی و ریزش نیروهای ارتش، ژاندارمری و پلیس ترکی‌ در سرزمین کردستان اشغالی. و تمامی تلاش خود را می‌نمایند تا شرایط هرج و مرج و نبود ارتش و ژندارمری و نیروهای پلیس را پنهان نموده و با چند هزار تروریست داعشی و پروپاگاندای هولناک و گسترده امپراتوری رسانه‌ای غربی این سرزمین را همچنان برای اخونی‌ها حفظ نمایند.