۴.۴.۹۵

بیرون شدن مفتضحانه انگلیسی‌‌ها از پیمان اروپا و استعفای کامرون

بالاخره پیرزن عجوزه بطور رسمی‌ از پیمان اروپا بیرون انداخته شد!

پس از چند سال اصرار آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان مبنی بر بیرون کردن جزیره کوچک بریتانیا و بویژه جرثمه فساد، انگلیس، از پیمان اروپا و پس از اینکه چند ماه پیش، انگلیسی‌‌ها در پشت در‌های بسته از این پیمان بیرون انداخته شدند، بنا بدرخواست انگلیسی‌‌ها قرار شد که این "بیرون شدن" بصورت آبرومندی صورت گیرد، و بهمین دلیل هم یک همه پرسی‌ نمایشی انجام گرفت و پسآر و نتیجه پیشبینی‌ شده و دانسته این همپرسی‌ یک "نه" به "ماندن در پیمان اروپا" بود. یعنی‌ همان بیرون رفت آبرمندانه! انگلیس از پیمان اروپا!!

بالاخره جزیره کوچک بریتانیا از پیمان اروپا جدا شده و انگلیسی‌‌ها بخاطر پشتیبانی از ترور و تروریسم، قاچاق مواد مخدر در سطح جهانی‌، لشگر کشی‌ به کشور‌های بی‌دفاع مانند یمن، لیبی‌، عراق و سوریه، و خرابکاری در کشور‌های آمریکای جنوبی بویژه برزیل، پشتیبانی از شبکه تروریستی ترکا و گروه‌های داعش و النصره و جیش الاسلام و ده‌ها گروه تروریستی دیگر، داغ زده شدند.

پس آر و نتیجه این بیرون رفت چیست؟

-۱ استعفای دوید کامرون نخست وزیر خوک باز انگلیس که امروز صبح صورت گرفت.

۲- سقوط دراماتیک و تراژیک پوند در بازار پولی‌ جهانی‌ که از صبح امروز تاریخی‌ بود.

۳- ورشکستگی بانک‌ها و سهام شرکت‌های انگلیسی‌ و شرکت‌های وابسته به انگلیس بود که تا حد زمین گرم خوردن از صبح امروز در بازار بورس شروع شده و بطوری که همگان را دستپاچه نموده از ارزش آنها کاسته شده است. بیشترین این شرکت‌های وابسته در ترکیه، دانمارک‌، استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی، هنگ‌‌کنگ و چین قرار دارند، که همگی‌ آنها ورشکست و بزیر کشیده خواهند شد.

۴- کمرنگ شدن و کنار گذشته شدن سیاست‌های مخرب و پلید انگلیسی‌‌ها در تصمیمات جهانی‌.

۵- تاثیر مستقیم بر انتخابات آمریکا و بیشتر شدن شانس پیروزی نماینده جمهوریخواهان این کشور.

و بسیار تاثیرات منفی‌ دیگری که در حال حاضر بخاطر شادی این جریان به آینده واگذار می‌کنم.

می‌رویم که در روز‌ها و ماه‌های آینده شاهد هیجان انگیز‌ترین سیلی‌‌هایی‌ باشیم که بگوش انگلیسی‌‌ها نواخته خواهد شد و این سیلی‌ها آنچنان زیادند که این مجرم تاریخی‌ و جهانی‌، این محارب با بشریت و کره زمین و این مفسد فی‌الارض را همانگونه که چند ماه است در سیل و آب فرو رفته در خود غرق خواهند کرد.



هیچ نظری موجود نیست: