۲.۴.۹۵

شکار انسان‌ها بصورت ورزشی تا صد سال دیگر


انگلیسی‌‌ها می‌گویند تا صد سال دیگر شکار انسان‌ها بصورت ورزشی برای غربی‌ها در خواهد آمد.
قابل توجه کسانی‌ که نشستند و زیر حکومت آخوندی به ریزه خواری مشغولند و دلشان خوش است که نون بخور و نمیری دارند. آیندگانتان تبدیل به موجوداتی خواهند شد که فقط به درد شکار شدن میخورند!

بنوشته رسانه‌های وابسته، انگلیسی‌‌ها میگویند صد سال آینده تعقیب و شکار انسان که امروزه در فیلم‌های خیالی نشان داده می شود و در کشور‌هایی‌ مانند استرالیا ( بومیهای این سرزمین)، افغانستان، پاکستان، یمن، لیبی‌، کشور‌های مرکز و جنوب آفریقا، بطور پنهان صورت می‌گیرد، چهره ی واقعی بخود خواهد گرفت. و این شکار بعنوان بازی‌های محبوب برای ثروتمندان جامعه جهانی‌ مد می شود. از ۲۰ سال پیش به این طرف در کشور‌های نامبرده بالا، شکار انسان بصورت پنهان و بعنوان یک سرگرمی و بازی محبوب میلیاردر‌های روانی‌ ‌اروپایی و امریکایی، انجام می‌گیرد و دو سال پیش یکی‌ از حرام زاده های سلطنتی انگلیس که از نظر روانی‌ یک منگل بحساب میاید، و به او پرنس هری میگویند، پس از برگشت از افغانستان، در یک مصاحبه تلویزیونی، به شکار افغانی‌ها اعتراف کرده و با هیجان و شادی از اینکه در هلی‌کوپتر آپاچی نشسته و با مسلسل افغانی‌ها را شکار کرده بود، سخن گفت و آنرا به بازی‌های کامپیوتری تشبیه ساخت! پس از آن خبرنگاری هم که از این ماجرای فرستادن ثروتمندان انگلیسی‌ به افغانستان برای شکار افغانی‌ها پرده برداشته بود، ناپدید گشت و در بشکه اسید فرو رفت!

اسپوتنیک می‌نویسد:
خبرنگاران با تکیه بر تحقیقات دانیل رایت ، کارشناس وزارت اطلاعات انگلیس و استاد گروه توریسم دانشگاه لانکاشیر مرکزی در جزیره‌ کوچک بریتانیا این مطلب را نقل می کنند. این مامور امنیتی می‌گوید که تا سال ۲۱۰۰ اقتصاد و محیط زیست در اکثر کشورهای جهان در وضعیت اسفناکی قرار می گیرد و شکافی را بین قشر ثروتمند و فقیر جامعه ایجاد خواهد کرد.
بسیاری از کشورهای جهان از زیادی جمعیت و ناتوانی‌ خود برای فراهم نمودن خوراک برای ساکنین خود در رنج خواهند بود. این شرایط ناهنجار آغازی خواهد بود برای یک نوع ورزش و سرگرمی یعنی شکار انسان برای افراد ثروتمند کره زمین! آنها با پرداخت مقداری پول و یا خوراکی به دولت ها، اجازه خواهند یافت تا در این کشور‌ها با اسلحه به دنبال مردم این کشور‌ها افتاده و آنان را شکار کنند! آنها به ساکنین کشورهای فقیر شلیک خواهند کرد ضمن آنکه چنین تمرین هایی ممکن است تنها به سرگرمی میلیاردرها و یا ابزاری برای تقویت روحیه تیمی و یا تمرینات نظامی با همکاری با شرکت‌های بزرگ تبدیل شود !!!
و در سال ۲۱۰۰ شکار انسان دیگر مخفیانه و ویژه ثروتمندان محسوب نخواهد بود و از شکار انسان بدتر، این است که این شکار تبدیل به نمایشی گردد برای دیگر غربی‌ها که دوست دارند چنین وحشی گری را ببینند!





هیچ نظری موجود نیست: