۲۳.۳.۹۵

مرد تنها درگذشت .... یاد و نامش گرامی‌ باد



بگزارش رسانه‌های وابسته داخلی‌، "حبیب محبیان" معروف به "حبیب" خواننده قدیمی صبح روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ برابر با ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ در یکی از روستاهای رامسر درگذشت.

علت مرگ این هنرمند خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرای کشورمان ایست قلبی اعلام شده است.
مهر نوشت که حبیب به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر درگذشت.

حبیب محبیان ازخواننده‌های قدیمی کشورمان بود که در سال ۱۳۶۰ و پس از اشغال ایران توسط تروریست‌های فلسطینی و ترک داعشی در فتنه ۵۷ و اعدام‌های دیمی و بی‌دلیل ایرانیان در جوخه‌های مرگ، مانند میلیون‌ها ایرانی‌ دیگر ، مجبور به فرار از ایران و اقامت در لس آنجلس آمریکا شد اما در سال ۱۳۸۸ با درخواست او و به دلیل عشق به ایران و دلتنگی‌ مام میهن، با کمک و دخالت دولت احمدی نژاد که هر چه بود حداقل از نارمک تهران بود و مشخصات ایرانی‌ بودن داشت، نه مثل این حسن شیّاد اخوانی و مامور انگلیسی‌ که نه اسم و فامیلش معلوم است نه پدر مادرش، نه ملیّت و محل بدنیا آمدنش، و تنها آگاهی‌ که داریم این است که نوکر حلقه بگوش انگلیسی‌‌ها و اخوانی وفادار به ترکیه است، به ایران برگشت.

آلبوم "مرد تنهای شب" نخستین و معروفترین اثر حبیب است که در سال ۱۳۵۶ منتشر شد.
حبیب به هنگام مرگ، ۶۳ سال داشت.
یاد و نامش گرامی‌ و آرامش و شادی نثار روح هنرمندش.




زکریا اشک پور سخنگوی مرکز اورژانس مازندران در گفتگو با مهر توضیح داده است: صبح روز جمعه در ساعت ۹ و ۱۷ دقیقه طی تماس با مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران درخواست آمبولانس شد و مورد مأموریت در روستای نیاسته در کتالم رامسر بود.

وی اظهار داشت: پس از اعلام مأموریت بلافاصله، همکاران به محل اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت متوجه شدند که متأسفانه ایشان فاقد هرگونه علائم حیاتی و سیانوز کامل و مردمک‌ها گشاد شده بود. وی سابقه مشکل قلبی داشته و اقدامات پزشکی‌ مؤثر نبود.

به دنبال انتشار خبر درگذشت حبیب، شمار زیادی از هواداران و علاقمندان او در مقابل سردخانه رامسر تجمع کردند.

پیکر مرحوم حبیب محبیان روز شنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۱۵به سمت امامزاده محمد رامسر تشییع شد.

داریوش قانع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر به مهر گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته پیکر مرحوم حبیب محبیان روز شنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۱۵ از منزل این هنرمند در روستای نیاسته از توابع کتالم واقع در شهرستان رامسر به سمت امامزاده ممد تشییع و در همین محل بخاک سپرده شد.

پیشتر حجت جمشید پور مدیر برنامه‌های مرحوم حبیب محبیان گفته بود که خانواده وی در تلاشند که مراسم تشییع پیکر این هنرمند از تالار وحدت تهران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا انجام پذیرد.

همچنین خانه موسیقی نیز در نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برگزاری مراسم تشییع از تالار وحدت شده بود.خواننده‌ کشورمان حبیب و مرد تنها

هیچ نظری موجود نیست: