۲۹.۳.۹۵

یه روز یه ترکه میره جام اروپا که بازیکن تیم ملی‌ خودشو‌ هو کنه!


ترکا دوباره جوک جدیدی ساختند که کلی‌ مردم دنیا را خنداند....!

تصور بفرمائید کسی‌ هزاران کیلومتر مسافت را طی‌ کند، پول خرج کند، بلیط خریده و در استادیوم حاضر شود و در پیش چشم جهانیان بازیکن تیم خودش را هو کرده و فریاد بزند او را بیرون کنید!!! این کار فقط از یک ترک ساخته است و بس!!

تیم‌ ملی‌ فوتبال ترکا که با هزاران تهدید و خرج میلیون‌ها دلار پول دزدیده شده از لیبی‌، سوریه، عراق و ایران، بناحق راهی‌ مسابقات فوتبال جام اروپا شده بود، در دیدار اول از مسابقات مقدماتی، آنچنان ضعیف و مبتدی عمل کرد که شک تقلب راه یابی‌ این تیم‌ به مسابقات برای همگان تبدیل به یقین گشت و مردم دنیا چرایی و چگونگی‌ حضور این تیم‌ در این دوره از مسابقات را دریافتند.

ترکا در دیدار نخست با یک گل مغلوب تیم ملی‌ کرواسی شده و با بازی بسیار آماتور و با اعمال و رفتار وحشیانه و نامربوط خود هم خشم و هم خنده تماشاچیان را بر انگیختند!

در دیدار دیشب هم مقابل ‏اسپانیا با دریافت سه گل نه تنها مغلوب و حذف شدند، بلکه جایگاه "اولین‌ها از آخر" را هم در این دوره از مسابقات رقم زده و نصیب خود کردند! و همه رکوردها را شکسته و بعنوان اولین تیمی که نیمه اول دو گل خورده و اولین تیمی که تا دقیقه ۵۰ سه گل خورده و اولین تیمی که تا کنون گل نزده ، اولین تیمی که حذف شده، تا اینجا، از آخر اول شدند!

اما این همه ماجرا نیست. داستان وقتی‌ صورت بسیار تراژیک و دردناک و همزمان خندهداری را بخود گرفت که تماشاچیان ترک شروع به هو کردن یکی‌ از بازیکنان خود به نام آردا کرده و هر زمان که توپ به پایِ این بازیکن می‌رسید تمامی فضای استادیوم پر ازسوت و هو‌ و رفتار ناهنجار می‌گشت. نخست مردم حیرت زده در کمال تعجب نگاه کرده و هیچ کس نمی‌توانست به گوش‌های خود اعتماد کند که درست می‌شنود! مگر چنین چیزی ممکن است که مردمی خودشان را هو کنند؟ سپس تمشاچیان دریافتند که بله! وقتی‌ پای ترک درمیان باشد، هر عمل احمقانه‌ای شدنی است!!!

آردا یکی‌ از بازیکنان ترک است که در یک باشگاه‌ اسپانیایی بازی می‌کند، و ترکا بازی مبتدی همه بازیکنان تیم‌ را فراموش کرده و گناه باخت سه بر صفر خود را بگردن این بازیکن انداخته و گمان کرده بودند که چون او در یک باشگاه اسپانیایی توپ میزند پس خائن است و بنفع اسپانیایی‌ها بازی می‌کند!!!! به همین دلیل با هو‌ کردن او و با شعار "آردا بیرون"، حماقت نهادینه شده و همگانی خود را یکبار دیگر و برای هزارمین بار به اثبات رسانده و خواستار تعویض او شدند!!

کار آنچنان رقت انگیز و ناهنجار و ناراحت کننده بود که تماشاچیان اسپانیایی برای پاک کردن جو کثیفی که ترکا بوجود آوردند، شروع به تشویق این بازیکن ترک کرده و صحنه بیکباره از آن که بود دردانک تر و فجیعتر گشت! و دشمنی که دلش بحال قربانی بسوزد را در ذهن‌ها تداعی کرد!

بدین ترتیب تیم ترکا نه تنها با گل‌های آلوارو موراتا (۲ بار) و نولیتو، با نتیجه ۳-۰ مغلوب شد بلکه در چشم مردم دنیا نیز مغلوب گشته و بعنوان وحشی ترین، غیر متعارف ترین، احمقترین و درنده خو‌ترین مردمی که حتی به خود هم رحم نمیکند، شناخته شده و بازی اخلاقی را هم باخت.‏

چندی پیش دوید کامرون نخست وزیر خوک باز انگلیس گفته بود که شاید سال ۳۰۰۰، ما ترکا را تو جمع خودمان و پیمان اروپا راه دادیم! گذشته از اینکه این سخن بر اساس سیاست گفته شده و مبنای درستی‌ ندارد، ولی‌ در یک مورد بشدت صادق و راستین است و حکایت از این دارد که انگلیسی‌‌ها بعنوان ارباب ترکا، هم آنها را خوب میشناسند و هم با چنین پیشبینی‌ این پیام را به مردم دنیا میدهند که تا ۱۰۰ سال دیگر هم ترکا آدم بشو نیستند، و مردم دنیا حواستان باشد که با چه دسته از موجودات طرفید!


هیچ نظری موجود نیست: