۳۰.۲.۹۵

ترکا به آلمان هشدار دادند! بربر‌ها هر روز با یکی‌ از کشور‌های دنیا دست به یقه‌ میشوند


مجلس فدرا آلمان برای برسمیت شناختن قتلعام کردها، ‌زرتشتیها، ارامنه و دیگر ساکنان کردستان اشغالی که در سال ۱۹۱۵ توسط ترکان بربر متجاوز در غرب ایران صورت گرفت، نشست برگزار کرده و در حال رسیدگی برای شناخت رسمی‌ این جنایت که توسط ترکا صورت گرفت میباشد.

در این راستا شبکه تروریستی ترکا که هم اینک به یاری انگلیس و فرانسه مشغول قتل‌عام ۳۵ میلیون کرد در شهر‌های کردستان میباشد، بشدت بدولت و مجلس فدرال آلمان هشدار داده و تهدید کرده است، چنانچه مجلس فدرال آلمان این جنایت را برسمیت شناسد، هسته‌های تروری که هم‌اکنون در آلمان خفته اند را بیدار کرده و چنان و چنین خواهند کرد! ( نزدیک به ۸ میلیون ترک تروریست در آلمان زندگی‌ میکنند.)

ابراهیم کالین، سخنگوی دیکتاتور ترکا روز گذشته هشدار داد که چنانچه در نشست ماه آینده مجلس فدرال آلمان، از ترکان به عنوان جانیانی که نزدیک به ۲ میلیون ایرانی‌ را کشته اند، نام برده شود و این جنایت را به رسمیت شناسد و واژه "نسل‌کشی ۲ میلیون انسان " توسط ترکا تصویب شود، ترکیه بشدت واکنش نشان خواهد داد.

هم اکنون ۲۰ کشور دنیا انجام نسل‌کشی ایرانی‌‌ها توسط ترکا را به رسمیت شناخته و این جنایت و نسل‌کشی ایرانی‌‌ها را با نام نسل‌کشی ارامنه، توسط ترکان جانی تائید کرده و ضمن تقبیح کردن ترکان، آنان را مسئول مستقیم این جنایت و بربریت مطلق برسمیت شناخته اند.

سیاستمداران آلمان در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۶ در مورد اینکه آلمان رسما جنایت و نسل‌کشی ۱۹۱۵ که توسط انگلیس، فرانسه و ترکا انجام گرفت را تائید کرده و آنرا محکوم کند، نشست برگزار می‌کند.

یادآوری میشود در سال ۱۹۱۵ و پس از جنگ جهانی‌ اول و پس از پیروزی نیروهای فرانسه و انگلیس و ترک بر آلمان وایران و ایتالیا، انگلیس و فرانسه برای دادن پاداش به ترکا و بیشتر برای خلاص شدن از تجاوز پیدرپی آنان به شهر‌های ‌اروپایی، و همچین ایجاد شکاف در امپراتوری پارس‌ها و همچنین ایجاد فاصله بین دولت‌های ایران و آلمان، ایتالیا و اسپانیا که تا ۳۰۰ سال پیش یکی‌ بودند ، قسمت بزرگی‌ از خاک غرب ایران را جدا ساخته و آنرا به ترکا واگذار کردند. ترکا‌ها هم برای جا انداختن خود شروع به قتل‌عام و نسل‌کشی ساکنان این سرزمین نموده و یا آنان را مجبور به مهاجرت ساختند. و خود تمامی زمین‌ها ، خانه‌ها ، مزارع، دکان‌ها ، کاخ ها، موزه ها، کتابخانه‌ها و هر چه که در آن سرزمین بود تصاحب کرده و دولت ترکیه را تشکیل دادند. در این جریان و در پی‌ این جنایت بیش از ۲ میلیون ایرانی‌ مقیم غرب ایران که شامل ‌زرتشتی ها( کرد ها)، ارامنه و دیگر گروه‌های ایرانی‌ بود و این اقوام و گروه‌های ایرانی‌ ، صرف نظر از همه اختلافات ظاهری که داشتند، ولی‌ همواره در طول هزاران سال با آرامش با یکدیگر برادرانه و دوستانه و با شادی میزیستند، کشتار شده و خانه و اموال و سرزمین آنان به تصرف ترکا درآمد و از آنجا کشور ترکیه تشکیل شده و برای اینکه ساکنان اصلی‌ آن هیچگاه نتوانند این سرزمین پهناور را به ایران برگردانند، تاریخ مسخره و جعلی و دروغین و بدون هیچ سند و مدرک عثمانیها را نوشته و دادند دست ترکا.

دروغ خنده‌داری که فقط ایرانیان تحت استعمار انگلیس و فرانسه را فریفته است و با وجود تبلیغات گسترده و بزرگ و پیدرپیی که رسانه‌های ‌اروپایی برای جا انداختن این دروغ در بین ملت‌ها دارند، همواره جهانیان به آنان خندیده اند و تنها ایرانی‌‌ها هستند که زیر چنگال آخوند مامور انگلیس و فرانسه مخ شویی شده‌اند.

امروزه هم کشتار بیرحمانه کرد‌ها و اقوام زرتشتی و ایزدی و شیعه و ایرانی‌ این مناطق و این جنایت ترکی‌ همچنان با شدت و به همان شیوه‌های بربر منشانه ۱۰۰ سال پیش توسط ترکا و انگلیسی‌‌ها و فرانسوی‌ها در جریان است و ادامه دارد و در سکوت مطلق جانیان روانی‌ غربی رود خون در آنجا جاری است و دولت اخونی و کثیف آخوندی وابسته به انگلیس و فرانسهِ حاکم بر ایران هم، با پرداخت میلیارد‌ها پول ایرانی‌‌ها که به ترکا ، این جانیان بربر را در کشتار ایرانی‌‌های اصیل و این جنایت ضّد بشری حمایت و پشتیبانی بیچون و چرا می‌کند.



هیچ نظری موجود نیست: