۱۷.۲.۹۵

آب را بریزید آنجایی که میسوزد!


خدابیامرز احمدی‌نژاد مثلی‌ داشت که گاهی‌ بجز این گفته هیچ سخن دیگری نمیتواند کنه مطلب را بازگو کند! آب را بریزید آنجایی که میسوزد!

خبرگزاری‌ها گزارش دادند:
شبکه جاسوسی فیس بوک در اقدامی احمقانه ، لو دهنده و عجیب، صفحه شخصی‌ دکتر بشار اسد، رئیس جمهور محبوب سوریه را مسدود کرد!

شکست ‌اروپایی‌ها در لیبی‌ سازی سوریه و نابودی کامل سوریه و ساخت جهنم لیبی‌ دیگری از این کشور، این جانیان و آدمخور‌ها و متجاوزین و وحشیهای غیر قبل کنترل معتاد بچه آزار را، پس از کشتار‌های وحشیانه دست جمعی جوانان سوری و عراقی، بمباران‌های کور بر روی خانه‌های غیر نظامیان، قتل‌عام صد‌ها هزار زرتشتی و کرد، آوارگی میلیون‌ها مردم غیر نظامی سوریه و عراق، چپاول ثروت‌های آنان از جمله نفت و گاز، و جنایات بیشرمانه دیگر، هنوز کاملا ارضا نکرده و چون هنوز دکتر بشار اسد میهن پرست بر سر کار است و این کشور به طور کامل از هم نپاچیده است، غربی‌های روانی‌ را تا آنجایی چزانده که رودروایسی و شرم را کاملا کنار گذاشته و دست یکی‌ از لات‌های باج گیر و جاسوس خود یعنی‌ شبکه جاسوسی فیس بوک را بطور آشکار باز نموده و در یک اقدام تلافیجویان احمقانه و بیشرمانه و خنده دار، کلیه سایت‌هایی‌ که بر ضّد تروریست‌های مزدور غربی، فعالیت داشتند از جمله صفحه شخصی‌ دکتر بشار اسد را بستند.

گفته میشود: شبکه جاسوسی فیسبوک بجز صفحه شخصی‌ دکتر بشار اسد، رئیس جمهور محبوب سوریه که یک انسان واقعی‌ در دنیای وحش امروزی است، همچنین صفحات شبکه‌های تلویزیونی حامی سوریه از جمله آسمان، جهان و زمینه ( سما، الدنیا و المیادین ) را از روز گذشته از دسترس خارج کرده است.

یادآور می شود برای جلوگیری از هرگونه افشاگری درباره کمک‌های گسترده غرب و حامیان منطقه‌ای آن ترکا و اعراب، به تروریست‌های آدمخوار غربی و تقویت این گروهها، برای آدمکشی و جنایات بیشتر، کشورهای غربی (و بویژه ‌اروپایی‌های روانی‌ که در پشت نقاب انسانی‌ پنهان گشته و با ادعای آزاد و دموکراسی و انسانیت، بیشرمانه‌ترین و ننگینترین و جنایت آمیزترین اعمال را در دنیا انجام داده اند،) ، تاکنون بارها به مقابله با شبکه‌های تلویزیونی و صفحات اینترنتی مخالفان تروریست‌ها پرداخته و آنها را مسدود کرده اند. 


و این در حالی‌ است که این شبکه‌های پر زرق و برق و فریبنده (فیسبوک) که در واقع شبکه‌ی جاسوسی، باجگیری و نفرت پراکن و دروغ پرداز و ششتشو دهنده مغز‌های آکبند جوانان آسیایی میباشد...
به گروههای تروریستی خطرناکی مانند داعش و النصره و جیش الاسلام آزادی کامل داده تا به تبلیغات در اینترنت و انتشار فیلم و عکس از صحنه‌های کشتارمردم و سربریدن افراد بیگناه ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست: