۲۸.۲.۹۵

تا کی‌ باید شاهد انواع و اقسام جنایات دد منشانه ترکا بود؟


ترکا زنان و کودکان کرد را با سلاح‌های شیمیایی میکشند!

شهر‌ها و روستا‌های کردی را زیر بمباران بی‌وقفه گرفته و زیر آتش توپ و تانک و موشک و بمباران هوایی قرار داده و با خاک یکسان کرده و صد‌ها هزار کرد را آواره‌ دشت و کوه و بیابان نموده! و مردم کرد را کشتار دست جمعی‌ میکنند!

شهر‌های سوریه را توسط تروریست‌های خود با بمب‌های شیمیایی میزند و وقتی‌ خود ترکا با سند و مدرک این جنایات را افشا میکنند، ترک افشا کننده را نه تنها زندانی و شکنجه کرده بلکه او را به خیابان آورده و در آنجا توسط ماموران امنیتی رسما با تیر میزنند!

پناهجویان سوری را سوار قایق‌ها کرده و قایق‌های آنان را غرق کرده و یا به اردوگاه‌های پناهندگی حمله کرده و آنان را زیر رگبار مسلسل گرفته و یا از گرسنگی میکشند!

به عراق حمله کرده و شهر‌ها و روستا‌های بی‌دفاع آنجا را بمباران می‌کند و سرزمین این کشور را غصب و اشغال نظامی می‌کنند!

اردوگاه‌هایِ تروریست پروری در کردستان اشغالی تاسیس کرده و ده‌ها هزار تروریست را پس از آموزش، راهی‌ کشور‌های همسایه، روسیه، لیبی‌، مصر، الجزایر، یمن، مالزی، چین، تایلند، ایران، پاکستان، افغانستان و حتی کشور‌های ‌اروپای کرده و از همه باج می‌گیرند و در کمال بیشرمی به این کار اعتراف کرده و آشکاراً و با قلدری دفتر تروریست‌های داعش را رسما و با حضور پسر جانی دیکتاتور تاسیس کرده و کمک‌ها و پشتیبانی همه جانبه خود را رسما و آشکاراً به تروریست‌ها میرسانند

هواپیما و هلی‌کوپتر‌های روس‌ها را زده ، خلبانان آنها را تکه پاره نموده، و تروریست قاتل و عامل این کار را با عزت و احترام در پشت امام ترکی‌ نماز جمعه نشانده، و تازه بیان کرده که میبایستی یک هواپیمای دیگر روس‌ها را هم بزنیم تا اینها آدم شوند!

همه سوری‌های پناهنده را در یکی‌ از مناطق مرزی به نام شهر کلس جمع کرده و هر روز آنجا را با توپ و تانک و خمپاره میزنند

و اینها تنها یک گوشه از جنایات این حیوان وحشی است و سئوال اینجاست که آیا:

هیچکس در دنیا نیست این ترکِ خرِ تروریستِ حیوانِ دد منش را به سزای اعمالش رسانده و یا دست کم او را با زنجیر ببندد و بدین ترتیب ملت‌ها را از شر آنان نجات دهد؟

کسی‌ نیست جلوی این جانیان ترک آدمکش و بربر را بگیرد؟

رسانه وابسته گیتی‌ گزارش میدهد:

شلیک موشک و خمپاره به سوی شهر کلس با گذشت زمان شدت بیشتری می گیرد، و مردم این شهر به محض گلوله باران مناطقشان به دنبال جای امنی برای خود می گردند.
موشک‌ها و گلوله هایی که به کلس اصابت می کند، از مناطق تحت تصرف تروریست‌های ترکِ داعشی از شمال سوریه شلیک می شود، و این شهر از ژانویه ۲۰۱۶ تاکنون بیش از ۷۰ بار گلوله باران شده است!!! که در این حملات موشکی و خمپاره‌ای صد‌ها تن‌ سوری از جمله ده‌ها کودک کشته شدند و ترک‌ها میگویند می گویند که این حملات عمدی و آگاهانه است!!!
اکثر خانه‌های مسکونی در کلس ویران شده و برخی از خانه‌ها هم به علت انهدام دیوارها قابل سکونت نیستند، و خیابان‌ها تقریباً خالی از عابر پیاده است و مدارس نیز خالی از دانش آموزان شده زیرا خانواده‌ها در سنگر‌ها و زیر زمین‌ها پنهان گشته و فرزندان‌شان را به مدرسه نمی فرستند.
مردم کلس رجب طیب قاتل عردوغان دیکتاتور ترکا و رهبر گروه‌های تروریستی داعش، النصره و جیش السلام را مسئول بمباران‌های پیدرپی شهر دانسته و او را قاتل مینامند . پلیس فاشیست و تروریست ترکی‌ ماه آپریل سال ۲۰۱۶ مردم کلس را که در اعتراض به بمباران ترکی‌ شهرشان تظاهرات کرده بودند، با توسل به روش‌های فاشیستی از جمله شلیک موشک و با خشونت کشتار و پراکنده نمود.

مرگ بر ترکیه و هر چی‌ ترک و هر کی‌ که میگه ترکم!


















هیچ نظری موجود نیست: