۱۷.۲.۹۵

هرکه بهر وسیله که توانا است خود را از این ورطه هولناک و مرگبار بیرون کشد


در حالی‌ که ترکا آشکارا ، با دل‌ راحت و بی‌ پروا پایگاه تروریست‌های داعش در کردستان اشغالی و یا ترکیه جعلی را توسط بلال پسر رجب قاتل دیکتاتور خود بازگشایی میکنند، و با این کار عملا تو دهان غربی‌ها میزنند و دست آنان را در ایجاد، تاسیس و بهره‌کشی از تروریست‌ها و انجام جنایات وحشیانه و ضّد بشری در آسیای مرکزی و یا ایران بزرگ رو کرده و به دید مردم دنیا میگذارند ، احمق‌های ‌اروپایی همچنان دم از پیمان نامه آنکارا - بروکسل (دو مرکز تروریست پروری) میزنند که به موجب آن، ترکا متعهد می‌شوند که به کشتار غیر نظامیان سوری‌ و کرد‌ ادامه داده و کمپ‌های پناهجوی را بمباران نموده و یا آنان را در قایق‌ها سوار کرده و قایق‌ها را در دریای مدیترانه غرق نموده، و در عوض ‌اروپایی‌های روانی‌ نیز اجازه سفر کوتاه مدت ترکا به اروپا را داده و به پیمان نامه‌ای که پس از جنگ جهانی‌ دوم بین آتا ترک گوربگوری با ‌اروپایی‌ها بویژه آلمان بسته شده بود، دوباره مهر تائید میگذارند! پیمان نامه‌ای ۷۰ ساله که به ‌اروپایی‌ها این امکان را میداد که به منظور جذب سریع کارگر ترک با هدف بهره کشی‌ از کار ترکا برای کار‌های سخت و طاقت فارسا ، و بمنظور صرفجویی در وقت، ویزای کار برای ترکا لغو و اجازه میداد که ترکا بسرعت و بدون هیچ مانع‌ای به اروپا رفت و آمد کنند!

این پیمان نامه ننگین تکراری که دوباره بین داود دوقلو (دانشمند ریاضی‌ و زاویه ۳۶۰ درجه ترکا که در پست نخست وزیری ادعا کرده بود که ترکا با تروریست‌ها زاویه ۳۶۰ درجه "زاویه صفر درجه" دارند)، با سران پیمان اروپا بتازگی بسته شد، خشم رجب قاتل دیکتاتور ترکا را که سالهاست پشت در‌های بسته اروپا التماس می‌کند که درها را به رویش بگشایند و او را نیز آدم حساب کنند، بحدی برانگیخت که تیپا در باسن نخست وزیر خود زد و داود دوقلو را مفتضحانه از کار برکنار ساخت.

ترکا به سیم آخرند، و ماسک تقلبی، دروغین و نفرت انگیز ‌اروپایی‌ها که به آنان چهره آزدیخواه و دموکرات و شریف و انسانی‌ میبخشد، به آنان اجازه نمیدهد توحشی که ترکا در روز روشن انجام میدهند، و تمامی مخالفین خود را در روز روشن در خیابان‌ها از باسن دار میزند، بپذیرد. انتخابات آمریکا هم مزید بر علت است، ظاهرا انگلیسی‌‌ها و ‌اروپایی‌ها بشدت از دموکرات‌ها و اون زنیکه احمق روانی‌ کلینتون حمایت میکنند، در حالی‌ که امریکایی‌ها بشدت از او بیزارند و برای لج‌بازی با او به احمق دیگری به نام ترامپ روی آورده اند! کاسه‌ای ماکارانی با هزاران رشته که نه سرشان معلوم است و نه تهشان و یا آش شعله قلمکاری را میماند که اجزایش هم درهمند و هم جدا از هم! تکلیف ترکا مشخص است، ترکا در حال غرق شدنند و هر که هم در جلو چنگ و دندانشان باشد به زیر میکشند ( قابل توجه آخوند‌های اخوانی حاکم بر ایران که با چنگ و دندان در حال نجات ترکا هستند و دست‌های تا آرنج آلوده به خون شیعیان، ایرانیان و کرد ها، سوری‌ها و عراقی های، آنان را می‌بوسند!)

آینده اروپایی سیر شده از گرسنگی، هم تیره تخمین زده میشود، ( دلیلش بسیار واضح و روشن است که به شعور خوانده واگذار میشود) ‌اروپای‌های که اگر جنگی درگیرد یک ماه نمیتوانند از خود دفاع کنند، آن هم احتمالا با بکار گیری از بمب اتم که اگر جنگ به شهر‌هایشان بکشد از این سلاح هم نمیتواند استفاده کنند. آینده در دست روس هاست که با تلاشی چشمگیر سوریه را از چنگال تروریست‌ها نجات داده و میروند تا عراق و لیبی‌ و کردستان اشغالی را نیز رها سازند.


جایزه به آدمکشی که چنین بیشرمانه آدم میکشد توسط رجب قاتل به مامور جانی خود!
یادآوری میشود رجب قاتل و اینها متحدین ناتو و پیمان اروپا هستند و آخوند حسن شیّاد انگلیسی‌ هم تمام هم و غم خود و ۱۰۰ میلیارد از پول ایرانی‌‌ها را گذاشته که این جانی‌ها را نجات دهد.
ISIS Open Consulate In Turkey With Help Of Bilal Erdogan 2016

I.S. Opens A Consulate In Turkey With Help Of Bilal Erdogan 2016

هیچ نظری موجود نیست: