۲۳.۲.۹۵

امریکایی‌ها جت‌های جنگنده در انبار مانده‌شان را به دانمارکی‌ها انداختند!



۵۷ میلیارد دلار برای ۲۷ (فعلا ۱۸ عدد) عدد جنگنده اف -۳۵ که تنها به درد بمباران کشور‌های فقیر و مردم غیر نظامی می‌خورد از طرف دانمارک‌ با خوشحالی و شادی و مبارکی از آمریکا خریده شد، اونوقت میگویند چرا به ما میگویند دانمارکی فلان! چرا؟

چون هر بچهِ تازه بالغی هم میداند که امروزه جنگنده‌ها دیگر نقش موثری در ایجاد امنیت نه در داخل و نه در خارج ندارند. چرا که تا زمانی‌ که میشود از موشک برای حمله و از ضّد هوایی‌های مانند اس‌ ۳۰۰ و دیگر اس‌‌ها برای امنیت هوایی در داخل استفاده کرد، خرید جنگنده‌های از این دست عملا بی‌ استفاده است. مگر اینکه خرید این جنگنده‌ها از طرف دانمارکی ها، به آنان که همواره سربازان از جان گذشته و وفادار ناتو هستند و در تمامی جنایات این ارتش اهریمنی نقش اصلی‌ و فعال داشته اند، مانند گذشته در جهت حمله به افغانستان و سوریه و عراق و نیجر و لیبی‌ و یمن و دیگر کشور‌های بدون ارتش و صاحب، و کشتار مردم بیگناه و غیر نظامی این کشور ها، که با طرح و نقشه آقایشان انگلیس و آمریکا میباشد، کمک کرده و یاری دهد! که در این صورت قابل فهم است که دانمارکی‌ها بخواهند از این رهگذر مانند ۳۷ سال گذشته، شکم خود را سیر نموده و کشور داری کنند. وگرنه بر خلاف ادعایی که کرده‌اند و خرید احمقانه این جنگنده‌های روی دست آمریکا مانده را که حتی اعراب‌ها هم دیگر خریدارش نیستند، به دفاع در مقابل روس‌ها نسبت داده اند، تنها دانمارکی‌های ساده دل مخ مرده را میفریبد.

و سئوالی که مطرح است این میباشد که قرار است چه اتفاقی در آینه رخ دهد که دو طرف روس و امریکایی به شدت مشغول آرایش نظامی خود در دنیا هستند؟ به دو خبر زیر که اسپوتنیک می‌نویسد توجه نمائید:
پل جونز، سفیر آمریکا در ورشو اعلام کرد روز جمعه ساخت پایگاه دفاع موشکی آمریکا در منطقه ردزیکوو لهستان آغاز می شود.
به گزارش "ریا نووستی"، سفیر آمریکا در برنامه رادیوی لهستان با اعلام این موضوع خاطر نشان کرد: "این پایگاه تهدیدی برای روسیه ایجاد نمی کند، هدف ار راه اندازی این پایگاه دفاع در برابر خطرات احتمالی ناشی از خاور میانه است". (کدام خطر؟؟ در خاور میانه که منظورشان همان ایران بزرگ است کدامین سر مانده که بتواند سرداری کند؟ همه یا مردن، یا فرارین، یا فلج روحی‌ یا جسمی‌ اند و یا نوکر و مزدورند! کدام خطر میتواند غربی‌های جنایتکار کثیف روانی‌ آدمکش کره زمین نابود کن را تهدید کند؟؟)
جونز با اشاره به این که صحبت در باره ساخت پایگاه‌های آمریکایی در رومانی و لهستان طی چندین سال گذشته بین آمریکا و روسیه انجام شده بود، افزود: "روس‌ها بخوبی می دانند که این یک اقدام صرفا دفاعی است"!!!

در خبری دیگر داریم:
کار استقرار سامانه‌های سپر موشکی ائتلاف آتلانتیک شمالی در پایگاه نظامی دوسلو در رومانی آغاز شد. این مطلب را شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داده است.

خبرگزاری "ریا نووستی" یادآور می شود که پایگاه نامبرده در سال ۱۹۵۲ توسط کارشناسان شوروی ساخته شده و نظامیان رومانی از آن استفاده می کردند.

مقامات ناتو و پنتاگون قصد دارند کار استقرار سامانه‌های سپر موشکی خود در رومانی را تا آخر سال ۲۰۱۶ به پایان برسانند.

در نظر است دومین طرح از این نوع در سال ۲۰۱۸ در لهستان افتتاح شود!!

 
در کشور‌های اروپای شرقی‌ سخن از ساخت پایگاه‌های پرتاب موشک و سپر‌های ضّد موشکی است، آنوقت دانمارکی‌ها برای دفاع از خود! ( معلوم نیست در مقابل کی‌!) ۲۷ فروند جنگنده می‌خرند که سپر‌های موشکی میتوانند ظرف زمان کوتاهی همگی‌ آنان را پودر کنند!

این دو خبر همزمان با خرید ۱۸ فروند جنگنده اف ۳۵ امریکای از طرف دانمارک‌، تفکر برانگیز است.
من شیری هستم که نگران سکوت موریانه هام.

هیچ نظری موجود نیست: