۲۶.۲.۹۵

ترکا چون حریف کرد‌ها نمیشوند از سلاح‌های کشتار جمعی‌ و شیمیای ساخت غرب بر ضّد کرد‌ها استفاده میکنند، تاریخ صدام تکرار میشود


شبکه تروریستی ترکا موسوم به دولت ترکیه که پیدرپی با تجاوز به حریم هوا و زمین کشور عراق کرد‌های غیر نظامی این مناطق را بمباران و کشتار می‌کند، و با این کار تمامی قوانین جهانی‌ را زیر پا گذشته و آنها را نقض می‌کند، یکبار دیگر ضمن زدن مرز‌های یک کشور مستقل یعنی‌ عراق، دیروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۱۴ ماه می ۲۰۱۶ در یک عملیات ننگین و جنایتکارانه، مناطق کرد نشین شمال عراق را بمباران شیمیایی نموده و صد‌ها زن و کودک و غیر نظامی را با گاز سمی کلر کشتار کرد. این عملیات ضّد بشری و جنایتکارانه که با پشتیبانی ‌اروپایی‌ها انجام می‌گیرد و ‌اروپایی‌ها کارخانه تولید سلاح شیمیای را در ترکی‌ جعلی براه انداخته و اجازه استفاده دل‌ بخواه از تولیدات کشتار جمعی‌ این کارخانجات را به شبکه تروریستی ترکا در منطقه داده‌اند، در سکوت مطلق خبری انجام پذیرفت.


بگزارش خبرگزاری "روداو"، سیروان بارزانی فرمانده نیروهای پیشمرگه در منطقه مخمور عراق گفت : شبکه تروریستی ترکا عصر شنبه به مناطق کرد نشین عراق حمله کرده و در این حمله از گلوله‌های حاوی گاز سمی استفاده نمودند. این فرمانده اضافه می‌کند: در این حمله ۱۲ نیروی پیشمرگه در حالی‌ که تلاش میکردند مردم غیر نظامی را از مناطق آلوده به گاز کلر نجات دهند، آسیب دیده و بیهوش گشتند.
گفته شده است ، در حالی‌ که ده‌ها کودک و زن و غیر نظامی در این حمله وحشیانه ترکی‌ کشته شده‌اند و تعداد زیادی هم راهی‌ بیمارستان گشته اند، "وضعیت پیش مرگه‌های آسیب دیده در حال حاضر ثابت است".

پیش از این رسانه‌ها گزارش داده بودند که در کارخانجات تولید گاز سمی و سلاح‌های شیمیای در ترکیه گلوله‌های حاوی گاز کلر و دیگر سلاح‌های شیمیایی تولید می شود و این سلاح‌های مخرب و کشتار جمعی‌، از طرف وزارت اطلاعات جنایت کار ترکی‌، بوفور و بی‌ مرز و حد و بی‌دریغ و رایگان در اختیار تروریست‌های ترک داعشی ، النصره و جیش الاسلام گذاشته شده و تا کنون تعداد زیادی از آنان در کشتار غیر نظامیان سوری و عراقی از طرف تروریست‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. و این در حالی‌ است که دولت خائن و ضّد ایرانی‌ و جنایتکار حسن شیّاد اخونی نوکر انگلیس، با نادیده گرفتن این جنایات ضّد بشری ترکا با شبکه تروریستی ترکی‌ دست رفاقت داده و قرار داد‌های میلیاردی بسته و آنان را بدین ترتیب در کشتار غیر نظامیان کرد، سوری و عراقی پشتیبانی مالی‌ می‌کند!!

























هیچ نظری موجود نیست: