۴.۳.۹۵

جنتی دوباره رئیس خبرگان شد! :)


و چرا نه؟! :))
وقتی‌ برای شاه کشور دزدا با رشادت جشن تولد گرفته میشود و هر چه مال دزدی است به سر و تن‌ او می‌‌آویزند و بنمایش میگذارند، چرا جنتی رئیس خبرگان نگردد!

جنتی با رشادت یکبار دیگر رئیس خبرگان جمهوری اسلامی شد! شباهت جنتی در جمهوری اسلامی و الیزابت در انگلیس تنها از نظر درازای عمر و خرفتی نیست، بلکه از این منظر که هر دو هیچکاره‌ای مهم، لولوئی سرخرمن و مضحکه اطرافیان هم میباشند، در یک گروه جا میگیرند. و هر چند وضعیت روانی‌ جنتی چندین درجه از اوضاع وخیم روانی‌ الیزابت بهتر گزارش شده، ولی‌ بهرحال هر دو از یک "جنس پلیدی و حماقت " ساخته شده و هر دو هم در جدول "نفرات اول خبیثان دنیا" صدرنشینند.

و تنها ساده دلان و مغرضان میتوانند موجودیت واقعی‌ این دو را چه از روی حماقت و چه از روی غرض به رخ این و آن کشند. مثلا برای الیزابت که نه شناسنامه دارد و به همین دلیل هم نه تاریخ تولدش معلوم است، نه نام خانوادگی و نه نام پدرش معلوم است، و نه محل تولدش مشخص است ( کسانی‌ که این حرف را باور ندارند به اسناد خود انگلیسی‌‌ها در این مورد مراجعه کنند که در آنجا به صراحت ذکر شده که الیزابت دارای شناسنامه و نام خانوادگی نیست و تنها پس از فتنه ۵۷ در ایران و پس از سال ۱۹۸۰ است که یک نام خانوادگی ساختگی برای وی ساخته میشود) ، سالروز تولدی را جشن میگیرند که هیچ گاه ثبت نشده است، و جنتی را با وجودی که حتی در خود انتخابات مسخره آخوندی رای نیاورده و قاچاقی‌ به داخل مجلس خبرگان! زور چپان شده، به مقام ریاست رسانده و آن هم با اکثریت آرا!!

و از همین جا میتوان فهمید که کشور دزدان چقدر بدبخت است که یک مشنگِ پیر خرفتِ هیچ کاره، از آل نمیرالمومنین میشود شاهش و چقدر جمهوری اسلامی پاپتی و مفلوک است که جنتی در راس خبرگانش می‌نشیند ! و این دو براستی موش و کله پاچه ‌اش را مانند و به اثبات رسانند.

هیچ نظری موجود نیست: