۱.۲.۹۵

گوزی که تبدیل به سونامی گشت




تمسخر دیکتاتور ترکا در آلمان غوغا بپا کرد.
پشتیبانی گسترده هنرمندان و طنز نویسان دنیا به ویژه ‌اروپایی و آلمانی از طنز نویس آلمانی‌ که دیکتاتور ترکا را زیر شلاق انتقاد گرفته بود مانند سونامی جامعه هنری آلمان را فرا گرفت.

جان بوهمرمنن ( Jan Bohermann ) هنرمند طنز پرداز آلمانی ویدیوئی را درباره دیکتاتور ترکا ساخته و از تلویزیون این کشور پخش کرد که با استقبال جهانی‌ رو برو گشت. پس از این دیکتاتور بغایت احمق و خودکامه ترکا به دولت آلمان هشدار داده و خواستار مجازات این هنرمند شد و گفت: ما با چنین افرادی در سیاه چال‌ها مقابله کرده و روزی چندین بار در آنجا به آنها تجاوز کرده و کاری می‌کنیم که ربّ و ربش را یاد کند! پس از این آبروریزی دوباره، مستشاران و مشاوران انگلیسی‌ دیکتاتور ترکا نشستند و ساعت‌ها به دیکتاتور ترکِ خر ترکا توضیح داده شد که همه جا طویله‌ای به نام ترکیه نیست که هر کسی‌ را به خاطر انتقاد و یا مزاح با یکی‌ از دست اندر کاران بگیرند و به سیاه چال ببرند و آنچنان شکنجه
اش کنند که جنسیتش از یادش برود، و در اروپا برای اینکار راه‌ها و روش‌های قانونی‌ وجود دارد و می‌توان از این طنز نویس شکایت کرد و چنانچه در طنزی که ساخته به ویژگی‌‌های زندگی‌ شخصی‌ کسی‌ توهین کرده و یا تهمت ناروا و بدون سندی زده باشد، او را به دادگاه کشاند و در آنجا او را محکوم و سپس مجبور به پرداخت جریمه نمود.

این توضیحات به کت‌ دیکتاتور که مخش با مخِ خر پیوند عاطفی دارد، نرفته و ده‌ها قرص مٔسکن و مخدر بسیار قوی هم در وی اثر نکرده و در حالی‌ که از زور عصبانیت به رنگ بنفش بادمجانی درآمده بود، از پیمان اروپا طلب می‌کند که مرکل حتما باید بپذیرد که "من شکایت کند!" و اگرنه من دوباره تروریست‌های ترکی‌ را به طرف اروپا سرازیر می‌کنم و یا از تروریستی‌های ترکی‌ که هم‌اکنون در اروپا هسته‌های ترور را پنهان کرده‌اند میخواهم که یکی‌ از این هسته‌ها را فعّال کنند!

خلاصه انگلیسی‌‌ها دست به دامن مرکل می‌شوند که به این کله خر احمق بگو که میشود از این طنز نویس شکایت کرد، چرا که او حرف ما را نمی پزیرد! گفته میشود که مرکل هم ضمنی‌ گفته بله این قانون در آلمان وجود دارد که بر طبق آن میشود از رسانه‌ای که نام شخصی‌ را آورده و در بار او مطلبی خلاف چاپ کرده باشد، شکایت نمود.
دردِ سر ندم، دنباله داستان این میشود که شکایت از طرف ده‌ها وکیل جهانی‌ که از خود دیکتاتور احمقترند سرازیر قوه قضایی آلمان میشود و میرود تا مراحل قانونی‌ خود را پی‌ بگیرد!

ولی‌ از آنجایی که یک پیوند پنهان و نانوشته بین تمامی خبرنگاران، طنزنویسان، نویسندگان، هنرمندان، روزنامه نگاران، کاریکاتوریست‌ها و کلا هنرمندان و اهل قلم در دنیا وجود دارد، و این جامعه مانند مورچه‌ها عمل میکنند و برایشان مهم نیست که هنرمندی که مورد تعرض قرار گرفته اهل کجا و از چه کشوری باشد، و همین که ببیند به او اجحاف میشود همگی‌ دست به قلم و کار میشوند، در اینجا هم هر هنرمند واقعی‌ دنیا بسیج گشته و بویژه در آلمان تمامی هنرمندان بزرگ آلمانی شروع به ساخت شاهکار‌هایی‌ که در آن دیکتاتور ترکا را به لجن می‌کشد کردند. و در پایان هر ساخته هم به دیکتاتور گفتند که حالا بیا و پاچه ما را هم بگیر و از ما هم شکایت کن.

از بین این هنرمندان که همبستگی‌ کامل خود را با جان نشان دادند هنرمند سینما و تاتر و کمدین بزرگ آلمانی به نام دیتر هللروردن ( دیتر هللروردن) است که بلافاصله آهنگی را ساخته که در آن ضمن مسخره کردن رجب قاتل دیکتاتور ترکا و رهبر گروه‌های شناخه شده تروریستی و سربر جهان، میخواند: عردوغان، عردوغان عصبانی‌ است و از من به پلیس شکایت می‌کند ، عردوغان عردوغان با این کار باعث معروف شدن من میشود، عردوغان عردوغان بدو بیا پاچه من را هم بگیر.

سردر سمونکو (serdar Somuncu )
هنرمند و کمدین دیگر آلمان ساعت‌ها ایستاده و ضمن مسخره کردن ترکا و دیکتاتورشان، از دیکتاتور ترکا به عنوان: " ترکی‌ که نبرد من را میخواند" نام میبرد که طنعه به کتاب نبرد من نوشته هیتلر است.
هنرمند دیگر به نام الیور کلکف ( Oliver Kalkofe ) ضمن خواندن ماجرای رسوایی عردوغان به عنوان "گوزی که به سونامی تبدیل گشت" از عردوغان بعنوان کسی‌ که بهترین سکسی که داشته، سکس با بز بوده می‌گوید: پژوهش‌های علمی‌ می‌گوید، کسی‌ که پیدرپی فیلم‌های سکسی و پورنو که در آنها به کودکان تجاوز میشود می‌بیند، همیشه عصبانی است و از اینجا میتوان به علت عصبانی‌ بودن همیشگی‌ عردوغان پی‌ برد. :)

در همین رابطه مجله اسپکتاتر منتشره در انگلیس درخواست جایزه ویژه برای این هنرمند آلمانی‌ برای سرودن بهترین شعر طنز
که در آن عردوغان به لجن کشیده شده است! کرد.

برخی‌ از مجلات و رسانه‌های چاپ انگلیس پا را از این هم فراتر نهاده و در نشریه‌های خود ستونی را باز کرده و از تمامی کسانی‌ که طبع شعر دارند خواستند که در مسابقه بهترین شهر طنز راجع به دیکتاتور ترکا شرکت کرده و جایزه ببرند.





هیچ نظری موجود نیست: