۱۸.۱.۹۵

ترسی‌ به نام احمدی‌ نژاد


از زمانی‌ که حسن شیّاد و دولت پانترکِ اخوانیش بر سر کار آمدند، صد‌ها میلیارد دلار پول به خزانه دولت وارد شده است. فقط ۱۰۰ میلیارد دلار دولت آمریکا به ایران فرستاده است، فروش نفت و گاز و منابع معدنی ایران را هم که سر به خداد میلیارد دلار میزند را اضافه کنید. معدن طلای تازه کشف شده در آذربایجان را هم در نظر داشته باشید که شمش‌های آن با مارک شمش بانک مرکزی انگلیس به خارج میرود! هر چند احمق‌ها با خریت و وقاحت ترکی‌ میفرمایند که قیمت نفت پایین آمده و دولت پول ندارد و درآمدش کم شده و از این دست مزخرافات احمقانه که تنها به درد خودشان می‌خورد! در حالی‌ که احمق‌ها یا نمیدانند و یا به عمد خاک در چشم ملت میپاچند، چرا که قرار داد‌های نفتی‌ و گازی که در زمان احمدی‌نژاد بسته شده است، همگی‌ بالای ۲۰ سال است و به قیمت حداقلی ۱۰۰ دلار در هر بشکه بسته شده و امروزه ایران نفت را بر اساس همان قرار داد‌ها میفروشد و برای ایران فرقی‌ ندارد که قیمت هر بشکه نفت به چند دلار رسیده باشد، ایران همچنان نفت را به بشکه‌ای بالای ۱۰۰ دلار میفروشد. تنها عربستان و خلیفه نشینان حاشیه خلیج پارس هستند که قرار داد‌های کوتاه مدت داشته و پایین آمدن قیمت نفت آنان را زمین زده و موجبات گرفتاریشان را فراهم کرده. و این یکی‌ از دلایل اصلی‌ نفرت اعراب از ایرانی‌ هاست.

و چرا ایران قرار داد‌های بلند مدت دارد، چون زمانی‌ که اعراب نفت را بشکه‌ای ۲۰۰ دلار میفروختند و لذتش را می‌بردند، دولت احمدی‌نژاد مجبور بود نفت را در بازار سیاه به بشکه‌ای ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار بفروشد. دلیلش هم این بود که در آن زمان فروش نفت ایران آزاد نبود و در نتیجه دولت احمدی‌نژاد مجبور بود هر بشکه نفت را پایین تر از قیمت واقعی‌ نفت که تا بشکه‌ای ۲۰۰ دلار هم رسید، بفروشد. پس یک تعداد لاشخورِ رندِ طرارِ بیرحمِ سو‌ استفاده چی‌، مانند چین، هند، ترکیه و و و، به تصور اینکه قیمت نفت از این هم بالاتر میرود، از این ضعف ایران سو‌ استفاده کرده و قرار داد‌های دراز مدت با قیمتی بسیار کمتر از قیمت بازار ولی‌ بالای ۱۰۰ دلار با احمدی‌نژاد بستند.

پس از اینکه حسن شیّاد نوکر دربست انگلیسی‌، دستش به جان و مال مردم ایران دراز شد، اولین کاری که کرد حراج چاه‌های نفت ایران بود که موجب شد قیمت نفت از بشکه‌ای ۲۰۰ دلار به بشکه‌ای ۳۰ دلار رسید، ولی‌ ایران همچنان بر اساس قرارد داد‌های بسته شده در زمان احمدی‌نژاد نفت را بشکه‌ای بیش از ۱۰۰ دلار به چین و هند و ترکیه و دیگر جاها میفروخت. و همین امر موجب زمین خوردن چین هم شد چرا که چینی‌‌ها که در آن زمان به تصور اینکه قیمت نفت در آینده بالاتر از بشکه‌ای ۲۰۰ دلار میشود، آمدند و قرار داد‌های هنگفت نفتی‌ با احمدی‌نژاد بستند که همگی‌ از بشکه‌ای بیش از ۱۰۰ دلار و به مدت بیش از ۲۰ سال خبر میدهد، و این زمین خوردن تا جایی‌ بود که چینی‌‌ها مجبور شدند، رئیس جمهور خود را به ایران فرستاده و بر سر قرار داد‌های بسته شده ، با حسن شیّاد و دولت اخونی، پانترکش که کثیفترین و خائن‌ترین دولت تاریخ ایران است، مذاکره کنند و این قرار داد‌ها را لغو و دوباره از سر بنویسند. این یکی‌ از کوچکترین خیانت‌هایی‌ است که حسن شیّاد تا اینجا به ایران کرده است. در مورد ترکیه هم که کلا نفت و گاز ایران نه تنها مجانی‌ و رایگان به ترکا داده میشود، بلکه پنهانی‌ و محرمانه و با وقاحت ترکی‌، چند میلیارد دلار هم به عنوان خسارت! به ترکیه میدهند.

در طول ۳ سالی‌ که از روی کار آمدن حسن شیّاد می‌گذرد، فقط صد‌ها میلیارد دلار پول نقد وارد ایران شده، ( به صادرات غیر نفتی‌ که امروزه ایران را تبدیل به مزرعه کشت اعراب و ترکا و اسپانیا و فرانسه و ایتالیا کرده و ایرانی‌‌ها با درآمد همین صادرات غیر نفتی‌ گذران زندگی‌ میکنند کاری نداریم فعلا) ولی‌ دریغ از زدن کلنگ یک مدرسه، یک دانشگاه، یک بیمارستان، یک جاده و و و. و معلوم نیست این همه پول کجا رفته و به کی‌ داده شده. ولی‌ یک مطلب کاملا واضح و روشن است و آن افشای احمدی‌نژاد به عنوان دزد بیت‌المال ایرانی‌ هاست که دولت حسن شیّاد بجز این کار یعنی‌ افشای احمدی‌ نژاد در مدت این سه سال هیچ کار مثبت دیگری که نکرده هیچ، تعداد زیادی از موشک‌های کلاهک اتمی‌ را که احمدی‌نژاد با خون دل از بازار سیاه برای ایران خریداری کرده بود، بعنوان تست موشک بالستیک! به فضا فرستاده و منفجر کردند و زراد خانه‌های ایران را که احمدی‌نژاد با موشک پر کرده بود به این بهانه خالی‌ کردند. تو گویی ایران کارخانه ساخت موشک اتمی‌ دارد که هی‌ یکی‌ از آنها را بیاورد و تست کند! و تازه فرض هم که بر این باشد که ایران کارخانه ساخت موشک بالستیک داشته باشد، کشور‌های صاحب اتم و تکنولوژی ساخت موشک اتمی‌ از این غلطا نکرده و نمیکنند، چرا که قیمت هر کدام از این موشک‌ها سر به میلیارد‌ها می‌زند، آنوقت چگونه است که ایران با دل‌ راحت هی‌ موشک اتمی‌ چند میلیاردی بسازد و هی‌ آنها را به هوا فرستاده و هی‌ موشک تست کند؟ و از طرفی‌ هم انگلیسی‌‌ها برای اینکه به ما بیشتر بخندند، در رسانه‌های کثیف خود دم از خوی تجاوز گری ایرانی‌ زده و بعنوان مثال تست موشک اتمی‌ را تابلو میکنند!! این یکی‌ دیگر از خیانت‌های آخوند خائن نوکر انگلیس حسن شیّاد است.

و در عوض همه اینها، دولت کثیف حسن شیّاد، دست پانترک‌های خودی را که مرتبا دانشمندان، قهرمانان، دانشجویان، نخبگان و دانش آموزان قهرمان المپیاد فیزیک و ریاضی‌ را که اتوبوس اتوبوس به ته دره فرستاده و یا با چاقو ترور کرده و یا برای آنان پاپوش ساخته و آبرویشان را می‌بردند، یا بر روی زنان و دختران ایرانی‌ اسید میپاچیدند و همان توحش ترکی‌ که در ترکیه جریان دارد را به شهر‌های به قول خودشان پارس نشین مانند اصفهان و شیراز و کرمان می‌بردند، از میان ملت جمع کرده و بدین ترتیب ملت نفسی کشیده‌اند. ( هر چند پس از اینکه اینها را بخوانند، ترکِ خرِ تروریستِ وحشی برای اینکه خلاف این سخنانی که اینجا نوشته شده است را ثابت کند، لشگر حیوان تروریست‌های خود را از فردا دوباره به میان جمعیت ایرانی‌ میفرستد! و هر چند همین اکنون هم با تمامی تلاش همان کاری که در زمان احمدینژاد برای پایین کشیدن ارزش پول ایران انجام میدادند، میکنند و انگار نه انگار که فقط ۱۰۰ میلیارد دلار به بازار پولی‌ ایران تزریق شده است که هر جای دیگر دنیا ۱۰۰ میلیارد دلار داشت ، به بهشت وعده شده، تبدیل می‌گشت! این دیگر خیانتی است که آخوند کثیفِ نوکرِ انگلیس، حسن شیّاد نسبت به ایرانی‌‌ها انجام داده و میدهد. ) و از آن طرف تنها کاری که وزرای پانترک دولت اخوانی میکنند این است که هی‌ پول‌ها را به ترکیه فرستاده و در عوض هی‌ در رسانه‌ها حاضر شده و از بدبختی، تیر روزی، گدایی، عقب ماندگی، بیسوادی و گرسنگی ایرانی‌‌ها آمار‌های میلیونی و عجیب و غریب بدهند!!! تو گویی خود اینها فعلا مسئول کار نیستند و دولت و رئیس قوه اجرائی مملکت نمیباشند! و ترکِ خرِ احمق نمگوید که فعلا دولت دست من است و امروزه من مسئول خوب و بد کشورم، و من زمانی‌ میتوانم این آمار‌ها را به مردم بدهم که کاری در موردشان کرده باشم، مثلا آمار بیسوادی را پایین آورده و سپس بگویم بله در زمان احمدی‌نژاد ۱۰ میلیون بی‌سواد داشتیم ولی‌ ما با ساخت مدارس دولتی و خصوصی و اجرای قانون آموزش اجباری که توسط رضا شاه در ایران در ۱۰۰ سال پیش تصویب شده است، تعداد بی‌سواد‌های کشور را به ۲ میلیون بیسواد رساندیم، نه اینکه مثل اپوزیسون بیای و هی‌ دم از عیوب و نواقص و عدم پیشرفت و ناکارای کشور بزنی‌ و گناه همه چیز را به گردن احمدی‌نژاد بیندازی! انگار هنوز احمدی‌نژاد رئیس قوه اجرایی مملکته و او باید جوابگو باشد!‌ای ترکِ خرِ کثیفِ به تمام معنا احمق که هدفی‌ جز تیر روزی و آبروریزی ایرانی‌‌ها نداری.

در اینکه احمدی‌نژاد و دولت کثیفش بی‌سواد و لات و اوباش بودند هیچ شکی نیست، در اینکه احمدی‌نژاد به ایرانی‌‌ها بد کرد، هیچ ایرانی‌ تردید نمیکند ولی‌ چیزی که مایه دلخوشی! بود این است که احمدی‌نژاد حداقل فامیل و خانواده ایرانی‌ و معلوم و مشخص داشت، نه اینکه مانند این حسن کثیف شیّاد و مانند دیگر اخوانی‌های کثیف ضّد ایرانی‌، حتی نام و نام خانوادگیش هم جعلی است و معلوم نیست این حرامزاده از کدامین خرابات خانه‌ای به ایران و ایرانی‌ وارد شده است.

به هر حال دولت حسن شیّاد در یکی‌ دیگر از رسانه‌هایی‌ که پانترک‌ها در لباس ایرانی‌، به ترک‌ها خدمت میکنند و به ایرانی‌ خیانت، آمار شور بختی‌های دوران احمدی‌نژاد را منتشر کرده و اکثر کثافت کاری‌های خود را به پایِ او نوشته اند و راستش با این جدیت و حمیتی و پافشاری که در مورد خائن بودن احمدی‌نژاد دارند، آدمی‌ دچار تردید میشود که آیا واقعا احمدینژاد خائن بود و یا این شیادان خائن هستند که همان زمان هم نمی‌گذاشتند، احمدینژاد کارش را انجام دهد! به هر حال فهرست زیر سرفصل کثافت کاری‌هایی‌ است که در ظرف ۸ سال خلافت احمدینژاد در ایران رخ داده است، و چه کسی‌ مسئول و باعث و بانی‌ آنها است، را عاقلان و آگاهان دانند که حکومت ملا‌های بیگانهِ جمهوری کثیف اسلامی آخوندی است.

پانترک‌هایی‌ که برای اسپوتنیک کار میکنند می‌نویسند:
این روزها محمود احمدی نژاد کمپین انتخاباتی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ با وعده یارانه ۲۵۰ هزارتومانی آغاز کرده است.

وی بنا بر توصیه مشاوران خود ایجاد دوقطبی فقیر و غنی را به عنوان ایده اصلی انتخابات برگزیده است. گرچه وی نتوانست در مجلس ۸ام مجوز یارانه بیش از ۴۵ هزار تومان را دریافت کند؛ اما حالا به اعتقاد تیم وی در صورت پیروزی وی در انتخابات ، مجلس قادر به مخالفت با شعار اصلی وی نخواهد بود. در ادامه نگاهی به سرفصل فسادهای رخ داده در دولت وی در مدت ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد می اندازیم، تا فراموش نشود آن کسی که با وعده پرداخت پول از راه می رسد، منابعی که پیش از این در اختیارش بوده را مصروف چه چیزهایی کرده است.:
۰۱- سه هزار بورسیه غیرقانونی دانشجویان دکترا.
۰۲- فساد ۳۲ میلیاردی در وزارت علوم.
۰۳- مه آفرید امیرخسروی و اختلاسی بزرگ سه‌هزارمیلیارد تومانی در بانک‌ها.
۰۴- اختلاس در بیمه ایران فروردین ۱۳۸۹.
۰۵- ماشین‌های بازگردانده نشده به نهاد ریاست جمهوری.
۰۶- حکم دادگاه لاهه برای سوآپ نفتی.
۰۷- پرونده مالی بابک زنجانی بیش از ٥/٢میلیاردیورو.
۰۸- یک هزار و ۴۰۰میلیارد تومان تخلفات مالی دانشگاه آزاد.

۰۹- سعید مرتضوی و پرونده‌های سازمان تامین اجتماعی.
۱۱- پروژه راه‌آهن ایران و ترکمنستان.
۱۲- سرنوشت مبهم دکل گمشده ۸۷ میلیون دلاری.
۱۳- پروژه ۷۰۰ میلیون دلاری راه آهن اترک —برکت.
۱۴- واردات خودروهای لوکس به‌جای کالاهای اساسی. واردات ۳۶۰۰ میلیارد تومان خودرو لوکس با ارز مرجع.
۱۵- چهل و دو میلیارد دلار بدون حساب و کتاب در گردش مالی بانکی.
۱۶- کشف هیجده میلیارد دلار و نیم با کامیون از ایران به ترکیه تاجر ایرانی به نام اسماعیل صفاریان نسب.

۱۷- رانت ۷هزار میلیارد تومانی سه صراف با همکاری بانک مرکزی.
۱۸- اختلاس ۱۲هزار و۲۷۱ میلیاردی بانک تجارت کرمان.
۱۹- تخلف ۲۲ میلیارد دلاری ارزی بانک مرکزی.
۲۰- اختلاس ۹۴ هزار میلیارد تومانی پدیده شاندیز.
۲۱- اسامی ۱۷۰ نماینده‌ دریافت کننده پول از رحیمی.
۲۲- اختلاس ۱۲۳میلیاردتومانی در بانک صادرات.
۲۳- اختلاس ۸۰میلیارد تومانی شهرام جزایری.
۲۴- ارز دو یا چند نرخی در بازار.

۲۵- پرداخت ۵ میلیون دلاری استات اویل.
.۲۶- هشت هزارمیلیارد تومان پول نفت پالایشگاه‌ها به خزانه نیامد/ عدم واریز درآمد صادرات گاز به ترکیه در سال

۲۷- آمار ۲۰۰ هزار میلیاردی معوقات بانکی.
۲۸- فساد مالی ۹۰۰ میلیارد ریالی در ستاد سوخت.
۲۹- پرونده زمین خواری و اختلاس درفروش سهام پدیده.
۳۰- اختلاس ۶۷۰ میلیارد ریال در گمرک.
۳۱- پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران.
۳۲- رانت ۲ میلیارد دلاری در واردات کالاهای اساسی.

۳۳- واردات ۲۷ هزار خودروی لوکس مانند پورشه و لگزوز.
۳۴- افشاگری یک نماینده مجلس: بقایی ۲۰ هزار میلیارد تومان به کشورهای عربی منتقل کرده.
۳۵- فساد در فروش فرودگاه قشم.
۳۶- ماجرای «دکل دوم نفتی» که در سواحل امارات آهن‌پاره شد.
۳۷ آخرین سال از دولت دهم با میراث گذاشتن بدهی ۷۵۸ هزار میلیارد تومانی.
۳۸- ساخت‌وساز غیرقانونی صداوسیما در عباس آباد.
۳۹- اعطای مجوز غیر قانونی برای ساخت هتل ۷ ستاره جنگلی براساس روابط ویژه.
۴۰- واریز ۱۶ میلیارد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه احمدی نژاد که هنوز ثبت هم نشده بود!


هیچ نظری موجود نیست: