۱۱.۲.۹۵

توحش افسار گسیخته در طویله قانونگذاری و یا مجلس کتکاری ترکا برای بار هزارم


یکبار دیگر ترکا ثابت کردند که جنبه شهر نشینی و زندگی‌ به روش انسانی‌ را نداشته و جایشان در بین آدمیان نیست. صحنه کتک کاری که ترکا دیروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۲۹ آوریل ۲۰۱۶ برای بار هزارم در مجلس قانونگذاری!! خود براه انداختند، شاهد توانایی بر این ادعا است که ترک جماعت آدم بشو نیست، چرا که اینانی که دست به یقه‌ شده اند، کسانی‌ هستند که تازه الیت جامعه ترکی‌ محسوب شده و مثلا چیز فهم‌ها و رهبران و نمایندگان قشر‌های مختلف جامعه اند!!! و وقتی‌ اینهائی که میبایستی الگوی مدنی، معنوی و تقلید مردم عادی جامعه باشند، چنین وحشیانه با مسائل برخورد میکنند، وای بحال ترک‌های کوچه و بازار که توحش از همه روزنه‌هایشان می‌چکد. 

اینها کسانی‌ هستند که دست نشانده و همکار و هم یار و رفیق گرمابه و گلستان ‌اروپایی‌ها محسوب شده ، و بنا بر یک گفته بسیار حکیمانه و کهن پارسی که میفرماید: آدمی‌ را میتوان از روی دوستانی که انتخاب می‌کند شناخت، اینها نیز مشتی از خروار توحش ‌اروپایی‌ها هستند که با دل و جان از این وحشی‌ها پشتیبانی کرده و آنان را در پناه خود گرفته اند و نسبت به جنایت و نسل‌کشی و پاکسازی قومی وحشیانه‌ای که از ۱۰۰ سال پیش نسبت به مردم غیر ترک شروع شده و تا بکنون با شدت و حدت جاری است، بی‌تفاوت و گاها مشوق هم بوده‌اند.

اسپوتنیک گزارش میدهد:
بررسی طرح قانونی قاعده لغو مصونیت نمایندگان در پارلمان ترکیه بحث‌ها داغی را بر انگیخت و نمایندگان ناراضی درگیری و نزاع گسترده‌ای را به راه انداختند.

نشست کمیته پارلمانی مربوطه به خاطر هرج و مرجی که بروز کرد، به روز ۲ ماه مه موکول شده است. هرچند قرار است این طرح قانونی همه نمایندگان را در بر بگیرد، منتقدان ادعا می کنند که این طرح در درجه اول برای از صحنه خارج کردن نمایندگان هوادار کردها بوده و در راستای سرکوب کردها قرار دارد.

روز پیش از وقوع این توحش در طویله ترکی‌، رجب قاتل دیکتاتور ترکا و رهبر گروه‌های تروریستی داعش و النصره و جیش الاسلام، رجب قاتل، برخی از نمایندگان عضو فراکسیون‌های پارلمانی مخالف را تروریست نامیده و خواستار تعقیب کیفری آنها شده بود!! و گفته بود: ( درست با همین لحن و همین کلمات ) من شاشیدم به دموکراسی و آزادی و حق رای و از این ناز شعر‌های غربی، ما تو ترکیه از این ناز شعرا نداریم و نخواهیم داشت!





هیچ نظری موجود نیست: