۸.۲.۹۵

پوتین: ترکا تروریست اند


ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ادعای ترکا در رابطه با ناتوانی آنان در مقابله با تروریستها را بهانه نامیده و آن را به دلیل ارتباط دوجانبۀ آنان دانست.

بگزارش پایگاه خبری "روسیه امروز" ، ولادیمیر پوتین دیروز در یک نشست خبری گفت: ترکیه خودش تروریست است و بهمین دلیل تروریست‌ها در ترکیه به راحتی‌ رفت و آمد میکنند.
پوتین در سخنانی در همایش "جبهه خلق روسیه" در شهر "یوشکار اولا" واقع در جمهوری "مری ال" خاطرنشان کرد: متاسفانه ترکا ، با باندهای تبهکار و تروریست رابطه خوبی‌ داشته و آنان را به کشور‌های همسایه راهی‌ میکنند و هر گاه آنان به کمک احتیاج داشته باشند در بیمارستان‌های ترکا بستری و مدوا می‌شوند.

این سخنان که از یک بلندگوی جهانی‌ پخش و تکرار میشد و مسلما بدون مدارک و سند معتبر نمیتواند از دهان آقای جهان بیرون آید، آبرویی برای ترکا باقی‌ نگذاشته و آنان را بیش از پیش رسوا کرده و بعنوان تروریست جهانی‌ در تاریخ قرن ۲۱ ثبت تاریخ می‌کند. و ادعای غربی‌های شیّاد در رابطه با مبارزه با تروریسم را نقش بر آب میسازد.

روسیه، فیلم‌ها و تصاویر زیادی را از عبور شمار زیادی تانکر حامل نفت از مناطق تحت سیطره تروریست‌های داعش و النصره به ترکیه پخش کرده و روابط دو جانبه و تنگاتنگ آنان را با سند و مدرک معتبر ثابت کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: