۲۹.۱.۹۵

اوباما، اعراب صحرا را تهدید کرده و اعراب هم آمریکا را به بیرون کشیدن دارایی‌هایشان از این کشور تهدید کردند


باراک حسین اوباما رئیس جمهوری استان‌های همپیمان آمریکا، اعراب صحرا را تهدید بمجازات آنان بعنوان تروریستهایی‌ که در حادثه ۱۱ سپتامبر نقش اصلی‌ را داشتند، کرده و قول داده است که اسنادی را در این رابطه منتشر و آبروی نداشته سعودی‌ها را در دنیا ریخته و آنان را بعنوان تروریست افشا کند.

اسپوتینیک می‌نویسد:
بگزارش "نیو یورک تایمر"، بر اساس یک لایحه پیشنهادی موسوم به «یازده سپتامبر»، دادگاه‌های آمریکا اجازه می یابند دولت عربستان را بدلیل ایفای نقش و دست داشتن در عملیات تروریستی یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ مسئول این فاجعه بزرگ معرفی نمایند.
بهمین دلیل تنه لش‌های بیخاصیتِ قبیله احمق‌های سعودی حاکم بر صحرای حاشیه خلیج پارس که تا ۸۰ سال پیش جز خاک ایران بزرگ بود و تنها وقتی‌ که نفت در آنجا کشف شد توسط انگلیسی‌‌ها از پیکر ایران بزرگ جدا گشت و امروزه این صحرا عربستان نامیده میشود،(سپس جزایر نفت‌خیز خلیج پارس که امروزه امارات نامیده میشود از ایران جدا کردند، و می‌رفتند که خوزستان نفت‌خیز را هم از ایران جدا کنند که اگر رضا شاه که تازه به قدرت رسیده بود از این فاجعه جلوگیری نکرده بود ، امروزه خوزستان هم توسط یک بشکه ۴۰۰ کیلویی دامن پوش کلاه صورتی‌ بغایت احمق با عنوان خلیفه، چرخانده شده و مردمش به عربی‌ سخن گفته و تاریخ ۱۰ هزار ساله پر افتخارش میشد تاریخ اعراب!) به آمریکا هشدار دادند که در صورتی که "لایحه یازده سپتامبر" تصویب شود، دارایی هایی خود در آمریکا را به حراج خواهند گذشت و بدین ترتیب سنگ به دل‌ یخ گذشته و آمریکایی‌ها را یک گام به اهداف خود نزدیک تر کردند!

بر اساس این گزارش، این موضوع را اولین بار عادل الجبیر، وزیر امور خارجه صحرا طی سفر خود به واشنگتن در ماه مارس امسال اعلام کرده بود.
وی خطاب به سناتور‌های کنگره آمریکا گفت در صورت تصویب این پیشنهاد قانونی، "عربستان مجبور خواهد شد اوراق بهادار خزانه داری و سایر دارائی‌های خود در آمریکا را با ارزشی بالغ بر ۷۵۰ میلیارد دلار پیش از بلوکه شدن بفروش برساند".

پیش از این گزارش شده بود که کاخ سفید تصمیم دارد در حدود ۶۰ روز آینده و احتمالا پس از سفر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به ریاض، بخشی از اسناد محرمانه موسوم به "۲۸ صفحه" در باره حملات یازده سپتامبر را منتشر کند که این اسناد می تواند از نقش سعودی‌ها در این حملات پرده بر دارد.

احمق‌های سعودی که بدون غربی‌ها حتی نمیتوانند یک تکه پارچه بافته و جلو عورت خود وصل کنند، به تازگی به نیابت از اسرائیل دو جزیره استراتژیک مصر را خریده و به اسرائیلی‌ها پییشکش کرده و پولش را هم به انگلیسی‌‌ها دادند. و اینک میروند که با دادن باج بیشتر مدت موجودیت خود را چند سالی‌ تمدید کنند، و خبر ندارند که این پوشالی‌های بیخاصیت و بی‌ ریشه و تقلبی در نهایت از بین رفتنی اند و تنها زمان آن نامشخص است و گرنه اصل نابودی آنان به توان خود باقیست.


هیچ نظری موجود نیست: