۲۷.۱.۹۵

انگلیسی‌‌ها دو جزیره کشور مصر را به عربا فروختند و پولش را در جیب گذاشتند


پس از چپاول بیرحمانه آثار با ارزش باستانی مصری‌ها و نابودی مدارک تمدن باشکوه این کشور، پس از بخاک سیاه نشاندن ملت مصر و برقراری حکومت اخوانی‌ها زیر پوسته دروغین السیسی، و پس از اینکه تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلیس و جنایتکار جنگی که بخاطر جنایات وحشیانه و بربرمنشانه‌اش بر علیه ملت عراق در جوامع جهانی‌ محکوم و لعن شده و اینک در مصر همه کاره و رسما مشاور السیسی تقلبی است، در خبر داشتیم که پس از چپاول همه چیز در مصر، انگلیسی‌‌ها خاک این کشور را هم به حراج گشته و در سفری که خلیفه صحرای حاشیه خلیج پارس به مصر کرده است، قرار داد‌هایی‌ میان عربستان و مصر به امضا رسیده که در طی‌ آن دو جزیره استراتژیک و مهم ملت مصر به عربستان فروخته شده و پولش را انگلیسی‌‌ها در جیب مبارک نهادند. و پس از این ارگان‌های جهانی‌ و جعلی ساخت انگلیس و فرانسه بفوریت دست به کار گشته و نام دو جزیره مصری را از این پس به نقشه عربستان اضافه خواهد کرد. پس از فروش دو جزیره , دولت تونی بلر در مصر اعلام کرده است که اگر هر میهن پرست مصری در اعتراض به این خیانت و ستم و جنایت آشکار و در روز روشن بر علیه ملت مصر به خیابان آمده و فریاد برآورد، جز اخوان السلمین محسوب گشته و مجازات میگردد!!!!

یعنی‌ هم دولت اخونی است و هم اخونی بودن جرم است!!!




به گزارش خبرگزاری ها، روز شنبه قرار دادی بیست ماده‌ای بین دو کشور مصر و صحرای حاشیه خلیج پارس بسته شد و بدنبال آن دو جزیره‌ مصری با نام تیران و صنافیر از این پس به عربستان واگذار شده و میلیارد‌ها پول فروش آن به بانک‌های انگلیسی‌ سرازیر میگردد.

خیانت واگذاری جزایر تیران و صنافیر که در سفر خلیفه عربستان به قاهره میان دو کشور توافق شد، با اعتراض‌های گسترده محافل سیاسی و مردمی مصری مواجه شده و خشم میهن پرستان مصری را برانگیخته است.

به همین دلیل گروه‌های میهن پرست مصری از ملت مصر خواسته اند که امروز جمعه در اعتراض به توافقنامه ترسیم مرزها که براساس آن دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان داده شد، تظاهرات کنند.

بگزارش پایگاه خبری گیتی‌ ، وزارت کشور مصر در بیانیه خود بشهروندان هشدار داده تا بدعوت برای برگزاری تظاهرات در اعتراض بفروش دو جزیره‌ به عربستان پاسخ مثبت نداده و در این تظاهرات شرکت نکنند!

این بیانیه می افزاید: وزارت کشور از شهروندان می خواهد که در دام دعوت‌های مغرضانه!!!! نیفتند و با هشدار درباره هرگونه تلاش برای قانون شکنی تاکید کرده است که در راستای مسئولیت خود در حفظ امنیت کشور، همه تدابیر قانونی قاطع را برای حفاظت از امنیت و ثبات اتخاذ خواهد کرد!!! و هر میهن پرست مصری که نسبت به فروش خاک کشور خود اعتراض نماید جز گروه تروریستی انگلیسی‌ اخوان المسلمین محسوب میگردد!!

این بیانیه گروه اخوان المسلمین مصر را در پس پرده "دعوت‌های تحریک آمیز سازمان یافته ای" ( اعتراض به فروش خاک مصر میشود دعوت تحریک آمیز سازمان یافته !!) دانست که "هدف از آن، ایجاد هرج و مرج در برخی خیابانها و میادین و بهره برداری از این شرایط برای فراهم کردن زمینه برخورد بین شهروندان و دستگاههای امنیتی است"! (مرگ بر انگلیس و نوکران کرم مانندش)

این ننگین‌ترین خیانتی است که در این قرن نسبت به ملتی صورت می‌گیرد و احتمالا میرود تا بدعتی گردد تا پس از این انگلیسی‌‌ها و کلا غربی‌ها برای کسب درآمد خاک کشور‌هایی‌ که نوکران خود را در آنجا کاشته اند فروخته و بر سر آن معامله کنند!!! هشدار به ملت ایران که ۳۷ سال تحت حاکمیت نوکران انگلیسی‌ و فرانسوی بسر میبرند و همه چیزشان را به یغما برده‌اند!





هیچ نظری موجود نیست: