۱۵.۱.۹۵

خیانت دوباره ترکا


ترکا دوباره از پشت به یکی‌ دیگر از دوستان خود خنجر زده و او را تحویل روس‌ها دادند!
ارسلان چلیک تروریست ترک که ۵ سال برای ترکا در سوریه جنگیده و بیشتر از موهای سرش مردم غیر نظامی و بیگناه سوری و کرد و مسیحی‌ را سربریده و کشته است و افتخار قتل فجیع خلبان سوخوی روسی را در سال گذشته با افتخار به خود داده است، تروریستی که ترکا به او لقب قهرمان داده و کسی‌ است که در پشت امام جمعه استانبول نماز میخواند و با رجب قاتل دیکتاتور ترکا دوست صمیمی‌ بوده، اینک دستگیر و با تو سری به روس‌ها تحویل داده میشود.

اسپوتینک می‌نویسد: تروریست ترک داعشی با نام ساختگی آلپ ارسلان چلیک
که پیشتر مسئولیت قتل اولگ پشکوف، خلبان هواپیمای سوخو ۲۴ روسیه را پس از سرنگونی آن توسط ترکیه در خاک سوریه بر عهده خود گرفته بود، روز گذشته در شهر ازمیر، واقع در غرب ترکیه بازداشت شد. این مطلب را یک منبع در پلیس ازمیر به خبرگزاری "ریا نووستی" اعلام کرد.

روز گذشته رسانه‌های شبکه تروریستی ترکا اعلام کردند چلیک پس از انجام عملیات تروریستی در سوریه و مأموریت داده شده از طرف شبکه تروریستی ترکا و کشتار افراد غیر نظامی سوری، طبق معمول به ترکیه برگشته بود که بازداشت شد. گفته میشود این جنایتکار تروریست ترک و قهرمان ملی‌ ترکا که بر ضد ارتش دولتی سوریه در حال جنگ بود، به همراه یک گروه ۱۴ نفره از تروریست‌های ترک در یکی از رستوران‌های ازمیر مشغول خوردن کباب دولی ترکی‌ و بگو بخند بود که به ناگاه مورد حمله ماموران جنایتکار وزارت اطلاعات ترکا قرار گرفت و در حالی‌ که شوکه شده بود و در مقابل چشم‌های از حدقه درآمده تروریست‌های همراهش دستگیر شده و به مکان نامعلومی منتقل شد تا پس از گفتگو با روس‌ها به آنان تحویل داده و بدین ترتیب یکبار دیگر ترکا به دوستانی که از جان خود برای آنان گذشته بودند، از پشت خنجر زده و یکی‌ دیگر از دوستان خود را قربانی کردند. تا چشم کسانی‌ که با ترکا دوستی‌ می‌کند کور و من بار‌ها و بارها اینجا نوشتها‌‌‌م که دوستی‌ ترکا از دشمنی آنان خطرناک تر است و این دستگیری و تحویل تروریست به روس‌ها ، یک بار دیگر سخن مرا در رابطه با ترکا به اثبات رساند.

جنایتکاران وزارت اطلاعات ترکا اعلام کردند که در زمان دستگیری تروریست ترک، یک قبضه تفنگ کلاشنیکوف، دو تپانچه و مقدار زیادی مهمات از نزد چلیک و همراهان وی ضبط شده است. بازداشت شدگان برای دادن شهادت به شعبه قتل اداره امنیت محل رسانده شده اند
منبع خبرگزاری "ریا نووستی" از ذکر جزئیات بازداشت قاتل خلبان روسی خودداری کرد.

یادآوری میشود که این نخستین بار نیست که یکی‌ از سرکرده گان گروه‌های تروریستی در ترکیه و یا خانه تروریست‌ها دستگیر و ترک‌ها بر سرش با دیگران معامله میکنند. و این نخستین بار نیست که کشور‌های دیگر بدنبال تروریست‌هایی‌ که در مورد آنان جنایت کرده‌اند، در ترکیه میگردند، و نخستین بار نیست که ترکا بر سر باز پس دادن تروریست‌ها از دیگر کشور‌ها باج میگیرند. پیش از این هم رئیس بخش نظامی گروه تروریستی حماس، معاون ابوبکر بغدادی که در یکی‌ از بیمارستان‌های ترکیه در حال معالجه بود و حتی دو تروریستی که به تازگی در بروکسل بمبگذاری کرده‌اند در استانبول و شهر‌های دیگر ترکی‌ اقامت داشته و در حالی‌ که با خیال راحت مشغول عیش و نوش بودند، از طرف دوستان ترک خود دستگیر شده و مورد معامله قرار گرفتند. پیش از این هم کشور‌های مختلف نسبت به اردوگاه‌های پرورش تروریست در ترکیه هشدار داده و ترک‌ها را خطری مهلک برای جامعه جهانی‌ و بویژه همسایگان شور بخت، دانسته اند.

رسانه‌ جام جم می‌نویسند:

موضوع تشکیل گروه‌های تروریستی توسط ترکیه و حمایت ترکا از تروریست‌ها و ارسال سلاح به آنها رسوایی ننگینی است که رسانه‌های خود ترکا هم پیش از دولتی شدن بارها و بار‌ها به آن پرداخته‌اند. در ژانویه ۲۰۱۴ به دستور دادستان‌های عمومی ترکیه، کامیون‌هایی متوقف شدند که حامل تسلیحات نظامی به سوریه بودند ، توسط روزنامه جمهوریت ترکیه افشا شده و هم سردبیر روزنامه جمهوریت و گروهی از خبرنگاران این رسانه وهم دادستان‌ها‌ی متوقف کننده این کامیون‌ها که حامل سلاح‌های سنگین برای تروریست‌ها بودند ، توسط وزارت اطلاعات جنایتکار شبکه تروریستی ترکیه دستگیر شدند و اکنون در سیاه چال‌های مخوف و هولناک ترکی‌ و زیر شکنجه جسمی‌ و روحی‌ و تجاوز روزانه میباشند. روزنامه جمهوریت ترکیه با پخش فیلم و عکس اعلام کرد براساس مدارک مستند، این تسلیحات برای گروه تروریستی احرار الشام (وابسته به القاعده و هم‌پیمان جبهه النصره) فرستاده می‌شد.
مارس ۲۰۱۵ بود که دولت ترکیه با همکاری دشمنان سوریه در شبه‌جزیره عرب، سازمان جدیدی تحت عنوان «جیش الفتح» تشکیل داد. در ساختار این گروه تروریستی جدید، هفت و یا هشت زیر گروه وجود دارد که در حال مبارزه با دولت مرکزی و قانونی و ارتش ملت سوریه هستند. بخش عظیمی از نیروهای این ارتش جدید، از اعضای جبهه النصره و احرار الشام به شمار می‌روند که پیش از این از طرف وزارت اطلاعات ترکیه ساخته شده‌اند. کمک‌های تسلیحاتی و لجستیکی فراوانی به این گروه از طریق ترکیه داده شده ( و حتی سلاح‌های شیمیایی نیز توسط ترکا در اختیار آنان قرار داده شده است. و در عوض هر گاه که ترکیه بخواهد رهبران و یا یکی‌ از این تروریست‌ها را تحویل داده و از دیگر کشور‌ها باج می‌گیرد. عربستان و قطر نیز حمایت مالی ساخت گروه‌های تروریستی در اردوگاه‌های تروریست پروری ترکیه را به عهده گرفتند. گروه‌های تروریستی گوناگونی که توسط ترکا ساخته شدند به مدت ۵ سال در سوریه و عراق جنگیده و ضمن کشتار‌ها و قاتلعام‌های دستجمعی و هولناک مردم این دو کشور، میلیون‌ها انسان بیگناه را نیز دربدر و آواره ساخته و میلیارد‌ها دلار به طرف ترکیه سرازیر کردند، و با فروش نفت این مناطق نفت‌خیز قیمت نفت را تا قیمت آب فاضلاب پایین آوردند.) این لشگر تروریستی تازه به نام «جیش الفتح» توانست در استان ادلب سوریه و مناطق اطراف آن نفوذ کرده و ضمن کشتار مردم بی‌دفاع و ویرانی سرزمین نام برده آنجا را نیز تحت کنترل آورد.
جام جم ادامه میدهد:

از روزهای ابتدایی جنگ داخلی در سوریه، آنکارا سعی کرد از طریق مداخله نظامی غیرمستقیم سیاست اصلی خود مبنی بر تغییر رژیم در دمشق را پیش ببرد. برای رسیدن به این هدف، ترکیه بدون تفکیک قائل شدن میان گروه‌های مسلح از همه آنها حمایت لجستیکی و نظامی کرد. تا همین اواخر این سیاست تحت عنوان حمایت از «مخالفان میانه‌رو» شناخته می‌شد.

این در حالی بود که هیچ نیروی مخالف میانه‌رویی در سوریه وجود نداشت و حزب عدالت و توسعه ترکیه سعی می‌کرد با تشکیل گروه‌های مختلف و میانه‌رو معرفی کردن آنها، سیاست خود را در سوریه پیش ببرد. ارتش آزاد سوریه (که نه می‌توان آن را آزاد نامید و نه ارتش) نمونه‌ای از همین تشکل‌ها و سازمان‌هاست. ترکیه برای قدم برداشتن در این مسیر از کشورهای مختلفی نیز تحت عنوان «دوستان سوریه»!! استفاده کرد. حال نتیجه پیگیری این سیاست‌ها، ویرانی گسترده یک کشور و آمار بالای کشته‌هایی است که گزارش‌های سازمان ملل رقم آن را بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تن‌ اعلام می‌کند.

با وجود این، تنها یک موضوع با قطعیت تمام باقی مانده است؛ در میدان نبرد در حال حاضر دو نیرو حضور دارند: نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌های ترک و ساخت ترکیه که ایدئولوژی القاعده و اخوانی‌های جنایتکار را دنبال می‌کنند. این تروریست‌ها در گروه‌های متعددی حضور دارند که جبهه النصره و داعش بزرگ‌ترین آنها به حساب می‌آید. گرچه تفاوت‌های زیادی بین این گروه‌ها وجود دارد، اما نقطه مشترک تمام آنها برداشت وهابیگری از تعالیم اسلام است؛ برداشتی که از سوی عربستان سعودی و با ثروت‌های نفتی این کشور در تمام منطقه ترویج می‌شود. همگی این گروه‌ها از تروریسم برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده می‌کنند. در سوریه، این تروریست‌ها حتی گاهی له و گاهی علیه یکدیگر می‌جنگند.

دولت ترکیه در ابتدای کار مطمئن بود ورود نیروهای جهادی و سلاح به سوریه بدون هیچ دردسری انجام می‌شود. بنا به گزارش وزارت خارجه آمریکا تا تابستان سال ۲۰۱۴ حدود ده هزار تروریست عضو داعش در جریان حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف کشته شدند که بیشتر آنها از طریق ترکیه و گاها از طریق اردن وارد سوریه شده بودند. سرحات ارکمن، تحلیلگر مرکز «قرن ۲۱ ترکیه» این گونه برآورد می‌کند که در این مدت حدود ۷۰۰۰ تروریست از طریق مرز ترکیه وارد خاک سوریه شده‌اند؛ البته این آمار تنها مربوط به اعضای داعش است و اعضای دیگر گروه‌ها همچون جبهه النصره را شامل نمی‌شود. جالب این که تاکنون تنها صد نفر از این تروریست‌ها هنگام عبور از مرز ترکیه دستگیر شده‌اند!!

چندی پیش اما تحولاتی در سوریه اتفاق افتاد که برخلاف نظر ترکا بود. واحدهای حفاظت مردمی کردستان که با حزب کارگران کردستان که در جهت حفاظت از غیر نظامیان کرد میجنگند که زیر بمباران‌های هولناک ارتش جنایتکار ترکیه قرار دارند، به نام اختصاری پ.ک.ک مرتبط هستند، کنترل شهر تل ابیض سوریه را به دست گرفتند. این سخت‌ترین ضربه به سیاست حزب حاکم ترکیه و شبکه تروریستی ترکا در سوریه بود. این اتفاق به کردها اجازه داد کنترل بخشی از سوریه در مرز با ترکیه را به دست بگیرند. همچنین به کشورهای خارجی نشان داد که کنترل مرزها به همین راحتی میتواند در اختیار کرد‌ها قرار بگیرد و فقط کافی‌ است که ارتش اهریمنی ناتو از پشتیبانی ترک‌ها دست بردارد.

پس از آن بود که زمزمه دخالت نظامی ترکیه در محافل داخلی این کشور به گوش رسید. رهبران تروریست دولت ترکیه علنا اعلام کردند تحمل تشکیل یک دولت کرد در نزدیکی مرزهای خود را ندارند. در همان زمان دنیس زیریک تحلیلگر مسائل خاورمیانه در روزنامه حریت در گزارشی نوشت این نمی‌تواند تنها دلیل ترکیه برای آغاز یک جنگ باشد. در ادامه این کار بود که از ارتش ترکیه خواسته شد از گروه‌هایی در سوریه همچون جبهه النصره و احرارالشام حمایت مستقیم کند!! طبق این برنامه نیروهای ارتش، داعشی‌ها را به لباس ارتش ترکیه درآورده و با تمامی تجهیزات جنگی ناتو نیروهای کرد را تا پشت فرات در شرق به عقب راندند. طبق این برنامه ۱۲۰ کیلومتر حد فاصل اعزاز تا طرابلس باید تسلیم همان گروه جیش الفتح می‌شد. ترک‌های شبکه تروریستی منصوب به دولت ترکیه بر این باور بودند که اگر داعش تنها به عنوان یک اسم، دشمن اصلی معرفی شود، ( در حالی‌ که تروریست‌های آن یا جذب گروه تروریستی تازه شده و یا لباس ارتش ترکیه را بر تن‌ داشتن ) آمریکایی‌ها براحتی با آن موافقت خواهند کرد. اما نیروهای نظامی آمریکا با آن مخالفت کردند تا هدف ترکیه برای پیاده کردن نقشه‌هایش در سوریه بار دیگر نقش بر آب شود.

پس از ماجرای زدن سوخوی روسی توسط ترکا و کشتار بیرحمانه خلبان آن توسط تروریست‌های ترک، و دخالت مستقیم روس‌ها در جنگ با تروریست‌های ترک که در شمال سوریه می‌جنگیدند، اینک این مناطق به همت پوتین و ارتش سوریه و جانفشانی جوانان ایرانی‌ بطور گسترده و تقریبا کامل از لوث وجود کثیف تروریست‌های ترکا پاک شده و ارتش سوریه کنترل این مناطق را بدست گرفته است. از طرف دیگر نیز کنترل مرز سوریه و ترکیه نیز از طریق زمینی‌ در دست کرد‌ها و از نظر هوایی تحت حفاظت اس‌ ۴۰۰‌های روسی است و ترکا که بازی را بطور کامل باخته اند، اینک با فروش دوستان خود که همان رهبران گروه‌های تروریستی میباشند، تلاش مذبوحانه‌ای را برای بیرون رفت از این گندابی که تا گوش‌هایشان در آن فرو رفته اند دارند و تحویل ارسلان چلیک تروریست قاتل خلبان سوخوی روسی و قهرمان ملی‌ ترکا و یار صمیمی‌ رجب قاتل دیکتاتور ترکا در همین راستا صورت می‌پذیرد. باشد تا درس عبرتی برای دیگر احمق‌هایی‌ باشد که دست دوستی‌ به ترکا میدهند.





















هیچ نظری موجود نیست: