۲۳.۱۲.۹۴

انفجار یک بمب مهیب دیگر در آنکارا دقیقا پس از انفجار مهیب یک ماه پیش در این شهر


رسانه‌های ترکا در کردستان اشغالی از وقوع یک انفجار مهیب دیگر در مرکز عانقره خبر داده و به گفته شاهدان محلی ده‌ها آمبولانس و خودرو پلیس به طرف میدان کیزیلای آنکارا حرکت کردند. صدای انفجار بسیار مهیبی ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه به وقت محلی از وقوع بمبگذاری دیگری در آنکارا خبر داد و این شهر را دوباره بهم ریخت.

به گفته کانال تلویزیونی NTV ترکا روز یکشنبه ۲۳ اسپند ماه ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵ به وقت محلی، بمب مهیبی در مرکز آنکارا منفجر شد و صد‌ها نفر ترک را کشته و مجروح ساخت. انفجار بقدری بزرگ و مهیب بود که موجب انفجار چندین خودرو پارک شده در خیابان محل انفجار شد و چندین ساختمان بر اثر انفجار آسیب‌های جدی دید‌ند.

انفجار در نزدیکی‌ پارک و میدان کیزیلای در بلوار اتاگرگ رخ داد که با محل دیوان عالی‌ ترکا فاصله کمی‌ دارد.

انفجار زمانی‌ رخ داد که یک خودرو با شدت با یک اتوبوس تصادف کرده و پس از انفجار هم صدای تیراندازی بگوش رسید.

انفجار که در نزدیکی‌ چندین اتوبوس و ایستگاه مترو بوقوع پیوست موجب سوختن چندین اتوبوس و خودرو شد.

خیابان‌های اطراف محل انفجار بسته شده و تنها ده‌ها آمبولانس و ماشین آتش نشانی‌ به محل رفت و آمد میکنند.

این انفجار در حالی‌ رخ میدهد که تنها یک ماه از انفجار مهیب دیگری در مرکز آنکارا می‌گذرد. در آن انفجار که در مرکز ارتش و نخست وزیری و مجلس ترکا رخ داد، بیش از ۵۰ ارتشی ترک کشته و بسیاری زخمی شدند. انفجار ماه پیش در آنکارا، بیش از آسیب‌های جانی و مالی‌، ضربه عمیقی را به دولت فاشیست ترکا وارد ساخت و به مردم داخل و خارج ضعف امنیتی ترکا در جهت حفاظت از خود را بخوبی به اثبات رساند . انفجار امروز نیز در جهت اثبات هر چه بیشتر عدم توانایی ترکا در کشور داری است و میرویم که پس از این، شاهد آنچنان جنگ و کشتار‌های داخلی‌ باشیم که هرگز در جای از دنیا رخ نداده است. جنگ و کشتار‌هایی‌ که بغداد و کابل و بیروت هرگز به خود ندیده و این شهر‌ها را در مقابل آنکارا به بهشتی‌ موعود جلوه دهد.


هیچ نظری موجود نیست: