۲۱.۱۲.۹۴

توفان بچه نوح در ابوذبی‌ ( أبو ظبى)



روز گذشته توفان و تندری به توان توفان بچه نوح، ابوذبی‌ ( أبو ظبى) در امارات را درنوردید و ساکنان ۴۰۰ کیلویی سرزمین جدا شده از ایران را آنچنان ترساند که گروهی از این بشکه‌های ۴۰۰ کیلویی بیخاصیت بر اثر ترس سکته کردند. ساکنان محلی این توفان و تندر را بلای الهی نامیده و آنرا خشم الله ! به دلیل کثافت کاری‌ها و جنایات گسترده‌ای که مرتکب شده‌اند، خواندند. بهرحال پول‌هایی‌ که برای کشتار کرد‌ها پرداخته‌ا‌ند میبایستی بگونه‌‌ای یقه‌ نداشته‌شان را بگیرد، و شاید این آغازی برای تسویه حساب باشد.

اسپوتینیک می‌نویسد:
باد شدید و توفانی همراه با باران سیل آسا خسارات گسترده‌ای به ابوذبی‌ وارد کرد. بر اثر این توفان در پایتخت امارات خیابان‌ها زیر آب رفته، خودروها به حالت شناور در آمده و مدارس تعطیل شدند. از جمله شرکت کنندگان در نمایشگاه هوایی ابوظبی دچار خسارت هنگفت شدند .

تمام پرواز‌ها در فرودگاه جهانی‌ ابوذبی‌ بخاطر این تندر برچیده شدند. حتی داد و ستد‌های بامدادی در بازار سرمایه و آگاهی‌ از نرخ سهام نیز پایان داده شد. و بازار سهام خوابید.

کاربران شبکه‌های اجتماعی این رخداد شگفت انگیز و ترسناک در ابوذبی‌ را باهم در میان می گذارند. عکس‌ها و ویدئو‌های پخش شده بیانگر خسارات بسیارِ برخاسته از این رخداد طبیعی هستند. خیابان‌ها به رودخانه هایی دگرگونی یافته اند که درآن خودروها در حالت شناور هستند.











هیچ نظری موجود نیست: