۲۰.۱۱.۹۴

انفجار بمب در ریاض پایتخت صحرای عربستان


پایگاه خبری رویترز در دوبی‌، روز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با ۸ فوریه ۲۰۱۶ از انفجار بمبی در ریاض پایتخت صحرای عربستان خبر داد. این انفجار توسط یک "بمب چسبنده" متصل به خودرو یکی از اعضای نیروهای ارتش عربستان رخ داد.

سخنگوی پلیس عربستان گفته است: یک شهروند که خودروی پارک شده در مقابل خانه‌اش واقع در منطقه ال‌ازیزیا ریاض بر اثر انفجار آسیب دیده است، این انفجار را به پلیس گزارش داده است. وی گفته است که تعداد زیادی خودرو پارک شده بر اثر انفجار از هم پاچیده شده اند. از تلفات و خسارات ناشی‌ از انفجار گزارشی در دست نیست و پنهان شده است !


قبیله سعودی که پس از فتنه ۵۷ در ایران از خزیدن و سوسمار خوری و رقصیدن برای شاه فقید ایران نجات یافته‌اند، و پس از اینکه پول‌های باد آورده نفتی‌، شکمشان را سیر کرده و آنان را کاخ نشین ساخت، به فکر تحمیل فرهنگ احمقانه وهابی و تکفیری خود و گسترش حماقت و توحش قبیله عربی‌ سعودی در کشور‌های ایران بزرگ افتاده و به همین مناسبت با استخدام غلامان ترک، گروه‌های مختلف تروریستی را با طراحی‌ و رهبری انگلیس و فرانسه و غربی‌ها ساخته و آنان را با اسامی مختلف مانند داعش بجان مردم غیر نظامی و بیگناه سوریه و عراق و یمن و لیبی‌ و تونس و مصر و دیگر مناطق انداختند. و کشتار‌های هولناک و ویرانی‌های عظیم و آوارگی میلیون‌ها انسان بیگناه را موجب شدند.

در سال ۲۰۱۴ این وحشی‌ها بر سر تقسیم غنائم و چپاول مردم ایران بزرگ، با یکدیگر و با تعدادی از کشور‌های ‌اروپای اختلاف پیدا کرده و در نتیجه اتحاد اهریمنی آنان از هم پاچید و نخستین کاری که کردند، روابط خود با غلامان تروریست و وحشی ترک را قطع و از کرده و ساخت گروه‌های تروریستی اظهار پشیمانی نموده و خود را به رؤس‌ها چسباندند ! که این کار خشم ‌اروپایی را آنچنان برانگیخت که تا به امروز پا به رکابند تا با هر روش ممکنه به سعودی‌ها ضربه بزنند . بهمین دلیل هم از آن سال تا کنون بار‌ها و بار‌ها شاهد انفجارات گوناگون در نقاط مختلف صحرای عربستان به ویژه شهر مکه و ریاض بوده ایم که توسط عوامل نفوذی ترکِ خرِ وحشیِ تروریست صورت می‌پذیرد.


این بمبگذاری‌ها و انفجارات بسیار آگاهانه صورت پذیرفته و تلاش میشود تا اکثر کشتار‌های دستجمعی در بین شیعیان این صحرا انجام پذیرد تا با یک تیر دو نشان بزنند، هم شیعیان را کشته و هم با تحریک احساسات ایرانی‌ ها، ملت ایران را که آخوند‌های به ظاهر شیعه و در واقع اخوانی ، مالک جان و مال آنان هستند را در مقابل تکفیری‌های سعودی قرار داده تا شاید با ایجاد جنگ و آشوب، هم ایرانی‌ کشی راه انداخته و هم ریشه سعودی‌ها را از جا دراورند ! در این رابطه حتی در مراسم حج امسال با توحشی بیشرمانه که توسط غلامان ترک با براه انداختن شایع انفجار در بین مردم و به منظور ترساندن و رماندن آنان صورت گرفت ، هزاران تن‌ که اکثرا ایرانی‌ بودند را کشته و زخمی ساختند. همچین سقوط و سرنگونی دو بازوی عظیم الکتریکی باعث کشتار تعداد زیادی از زائران در کنار خانه سیاه الله شد.
و بار‌ها در مساجد شیعیان بمبگذاری کرده و آنان را هلاک نمودند که آخرین این سری انفجارات یک حمله در یک مسجد شیعه در منطقه الاحساء در استان شرقی روز ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ بود که ده‌ها تن‌ شیعه کشته و زخمی شدند . یعنی‌ تمام تلاش غربی‌ها معطوف براه انداختن یک جنگ خونبار بین شیعه و سنی است تا هم لذتش را ببرند و هم روح اهریمنی خود را ارضأ نمایند و هم استراتژی " از هر طرف که کشته شود به سود آنان است" را به اجرا گذارند.



کعبه در سال ۱۹۷۸

هیچ نظری موجود نیست: