۱۳.۱۱.۹۴

تجاوز و بمباران سوریه توسط تانک‌های ناتو

تجاوز و بمباران سوریه توسط تانک‌های ناتو با پرچم کثیف فاشیست‌های ترک از طرف روس‌ها فیلمبرداری و به مردم دنیا نشان داده شد

سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه ۱ فوریه ۲۰۱۶ برابر با ۱۲ دی ماه ۱۳۹۴ خورشیدی در واکنش بدروغ ترکا در باره زدن مرز هوایی کردستان اشغالی توسط جنگنده روسی سوخو۳۴، گفت: "ترکا برای پوشاندن حمله‌های وحشیانه و غیره قانونی خود به سوریه و به وسیله توپخانه ناتو ، یکبار دیگر بدروغ دست جلو را گرفتند ، بی‌اینکه به نتیجه و پسآر کار خود بیاندیشند!"
وی گفت : وزارت دفاع روسیه فیلم ویدئویی را از استقرار توپ‌های خودکششی کالیبر بزرگ در خاک کردستان اشغالی در نزدیکی مرز با سوریه در اختیار دارد، که بخوبی نشان میدهد که ترکا توسط توپخانه ناتو بسوی سوریه و بویژه نقاط مرزی آن شلیک می کنند".
کوناشنکوف گفت: "این حقیقتی انکارناپذیر است که ثابت می کند ترکا با استفاده از توپ‌های کالیبر بزرگ، چندین بار به گلوله باران مناطق مرزی سوریه دست زده اند".

سپس ژنرال کوناشنکوف با نشان دادن فیلم کوتاهی از چگونگی تجاوز وحشیانه ترکی بخاک سوریه ، گفت : ما مانند ترکا دروغگو نیستیم ، ما با مدرک تو دهن ترکا میزنیم !


سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که این امر دلیلی محکم بر تجاوز نیروهای مسلح ترک در گلوله باران شهرک‌های مرزی سوریه با استفاده از توپخانه سنگین است. و ترکا برای گرفتن دست جلو و برای اینکه کسی از این تجاوزشان و تجاوز بخاک عراق سخنی نگوید ، با جیغ و داد هیاهو راه انداخته و بدروغ روسیه را متهم به زدن حریم هوایی کردستان اشغالی کردند!( ترکِ قرمساق وقیح خودش به عراق و سوریه و لیبی‌ و قبرس تجاوز نظامی آشکار کرده و نه تنها حریم هوایی و زمینی‌ بلکه همه چیز این کشور‌ها را زده و برده و در کمال وقاحت دم از احترام به مرز هوایی و زمینی‌ میزند!)


یادآوری میشود چندی پیش مفتی بزرگ مصر گفته بود که ترکا وقیح‌ترین دروغ گویان دنیا هستند و حتی از خود اهریمن دروغگو ترند و دروغ را آنقدر بزرگ میگویند که آدمی از تعجب خاموش میماند!

همچنین شبکه تروریستی ترکا ماه گذشته در روز روشن به کشور عراق لشگر کشی‌ کرده و ۲۰۰ کیلومتر از خاک نفت‌خیز عراق را تصاحب و اشغال نظامی نموده و سپس برای جلوگیری از حمله پیشمرگه‌های کرد برای آزادی این مناطق، دور این منطقه را خندق کنده و دیواری بطول ۳ متر کشیده است و شبانه روز مشغول صادرات نفت چاه‌های نفت موصل به اروپا میباشد. ارزان شدن تاریخی‌ قیمت نفت به دلیل دزدی نفت سوریه و عرق توسط ترکا و فرستادن آن به اروپا می‌باشد.

و اروپایی‌ها هم به همین دلیل و مانند همیشه به پشتیبانی از نوکر خود گفته اند: حمله فاشیتی و وحشیانه‌های شبکه تروریستی ترکی‌ به سوریه و عراق، و کشتار مردم و اشغال و تجاوز بخاک این دو کشور تا زمانی‌ که ترکا عضو ناتو هستند ، و نفت مجانی‌ به اروپا میفرستند، ایرادی نداشته و حتی مجاز است! در این میان کشور دانمارک‌ که بتازگی از گرسنگی نجات یافته، کاسه داغ تر از دیگران شده ، و چون علاوه بر نفت مجانی‌، در صادرات مواد مخدر به اروپا با ترکا همکاری تنگاتنگی را دارد، و همچنین سرمایه‌گذاری‌های زیادی را در کردستان اشغالی نموده، به همین دلیل بیش از دیگر کشور‌های ‌اروپایی سنگ ترکا را به سینه میزند و آنچنان اعمال فاشیستی از خود نشان میدهد که جای هیچ تردیدی را بجا نمی‌گذارد که اگر دستش می‌رسید، همان کشتار و جنایاتی که ترکا بر ضدّ کرد‌ها انجام میدهند، در مورد پناهجویانی که توسط سربازان دانمارکی از کشورشان آواره‌ گشته اند، و دانمارک‌ خوشبختی‌ خود را مدیون تیره روزی و آوارگی آنان است، انجام میداد!!

هیچ نظری موجود نیست: