۱۲.۱۱.۹۴

پلیس فاشیست ترکا یک توریست را در استانبول و در محل دلمه باغچه به رگبار بست و او را مربا ساخت

اینجا غزه نیست ، اینجا کردستان اشغالی شهر استانبول است
اعتراضات خیابانی به کشتار بی‌رحمانه کرد‌ها در شرق و شمال و جنوب کردستان اشغالی و نسل‌کشی کرد‌ها و راندن آنان از شهر‌هایشان در استانبول ادامه دارد.

به گزارش پایگاه ‌های خبری وابسته ، روزنامه ملیت چاپ آنکارا نوشت: پلیس فاشیست و جنایتکار ترکی‌ بسوی فردی که گمان میرفت انتحاری باشد در نزدیکی محل سکونت رجب قاتل عردوغان دیکتاتور ترکا و رهبر شبکه تروریستی ترکی‌ داعش، شلیک کرده و او را از پا درآورد.



این حادثه شامگاه روز شنبه اتفاق افتاد و پلیس فاشیست ترکا بفردی که کوله پشتی بهمراه داشت به صورت ترکی‌ شلیک کرد!

این فرد که احتمالا توریست بوده، و ظاهراً گوشی آیفون بگوش داشته و مشغول شنیدن موزیک بوده و متوجه فرمان ایست به زبان ترکی‌! نشده و در حالی‌ که بی‌خیال، برای بازدید وارد "دولما باغچه" که محل سکونت رجب قاتل بیسواد دیکتاتور ترکا و حمال سابق بازار استانبول، میشده است از سوی پلیس ترکا هدف گلوله قرار گرفت.( تا این توریست‌ها باشند که دیگر از این حماقت‌ها مرتکب نشده و به سرزمینی که ترکِ خرِ وحشی در آنجا حمام خون راه انداخته وارد نشوند.) 

پس از آن که توریست از پا درمیاید ! بی‌درنگ کارشناسان خنثی سازی بمب و مواد منفجره در محل جسد توریست نامبرده حضور یافته و منطقه را به محاصره نیروهای امنیتی درآورده و پس از تخلیه منطقه ، کوله پشتی‌ توریست بی‌چاره را باز کرده و در آن یک عدد ساندویچ گوشت کوبیده مییابند!

یادآور می شود ماه گذشته در کنار مسجد کبود و کاخ صوفیه که از ساخت و ساز‌های دوران امپراطوری صفوی میباشند، و در مرکز شهر استانبول یک بمب مهیب منجر شد که در پی‌ آن ۱۱ گردشگر آلمانی ( افسران ارتش المان که کرد‌ها را آموزش میدادند ) کشته و ده‌ها نفر ترک دیگر سقط شده و صد‌ها نفر زخمی گشتند و پس از آن این شهر کردی شاهد تدابیر شدید امنیتی است.

رجب قاتلِ دروغگو، بیدرنگ پس از این انفجار مهیب و فاجعه رخ داده، در تلویزیون گفت: که کسی‌ که بمب را منفجر کرده یک تروریست زن سوریه‌ای است ، ولی‌ داود اوغلو نخست وزیر بیسواد ترکا که اختلاف زاویه ۳۶۰ درجه با صفر را خیلی‌ خیلی‌ بزرگ میداند!! در اظهار فضله‌ای که برای جمع کردن آبرو ریزی رجب قاتل صورت میگرفت، گفت: که نخیر تروریست یک داعشی بوده، و این در حالی‌ بود که پلیس ترکا شخص حامل بمب را از اتباع عربستان سعودی معرفی کرده بود!!


  پس از این شناسایی احمقانه و گفتار احمقانه تر و ضدّ و نقیض ترکی‌، پلیس جهانی‌ گفت که با توجه به اینکه شخص انتحاری ( اگر قبول کنیم که یک "شخص" این کار را کرده و مثلاً بمب در یک ماشین جاسازی نشده است ) پس از انفجار به صورت پودر درآمده، و در هوا پخش شده است، احتمال شناسایی فرد نامبرده به هیچ وجه وجود ندارد، ولی‌ از ظواهر کار که این بمب گذاری ، افراد ارتشی آلمانی‌ را هدف قرار داده ، می‌توان در یک حساب سرانگشتی و گمان زنی‌، گفت که کار کارِ خود ترکا و یکی‌ دیگر از پروژه‌های احمقانه سازمان اطلاعات ترکا ( میت ) بوده که به دستور انگلیسی‌‌ها انجام شده تا بدین ترتیب به آلمان‌ها ضربه زده و روند آموزش پیشمرگه‌ها را متوقف سازد!

یعنی‌ ترک قرمساق اخوانی برای رسیدن به اهداف کثیف و مادی خود، حتی حاضر است هزاران ترک را نیز قتل‌عام کند.

هیچ نظری موجود نیست: