۱۶.۱۰.۹۴

وزارت اطلاعات ترکا، سه فعال زن کرد را در شبانهٔ بقتل رساند

اهریمن آنچنان در کردستان اشغالی مشغول کشتار میباشد که یادش رفته است، که کفتار‌های ‌اروپای هر کدام ۲۰۰ ساله شده‌اند و سالها از زمان جان دادنشان می‌گذرد... سه زن کرد فعال سیاسی قربانیان تازه ترک تروریست نوکر ‌اروپایی

تصاویر سه زن کرد که رهبر و سران حزب کارگران کردستان بودند در بالا قرار دارد که در فرانسه در سال ۲۰۱۳ در یک پروژه جنایت مشترک بین سازمان اطلاعات فاشیست و جنایتکار ترکا با از ترکا بدتر، سازمان اطلاعات مخوف و هولناک فرانسه، به قتل رسیدند. تصاویر سه زن در پایین، زنان مبارز و قهرمان و دلاور کرد است که برای آزادی و صلح مبارزه سیاسی میکردند که اینها نیز به دست ترکِ خرِ وحشیِ تروریستِ جنایتکارِ نوکر اروپا در روز‌های اخیر بیرحمانه کشتار شدند.
Those in the picture above was murdered by turks in France 2013.. Those under murdered by turks today..
به گزارش رسانه‌های مستقل، وزارت اطلاعات جانی و وحشی ترکا، سه فعال زن کرد را در شبانهٔ روز گذشته در منطقه سیلوپی بقتل رسانده و یکبار دیگر ضعف و زبونی و وحشتزدگی خود را ثابت کردند. بنا به گزارش‌های رسیده یک زن فعال کرد دیگر نیز کشته شده که هنوز هویت وی مشخص نشده است. جنگ هولناک داخلی‌ و نابرابر بین نیروهای ناتو و ‌اروپایی‌ها و ترک‌های همجنسباز با تمام امکانات نظامی پیشرفته غربی در یک طرف و ۳۵ میلیون ملت بی‌پناه و شهروند و کشاورز و دهقان کرد با دست خالی‌ از طرف دیگر بشدت ادامه دارد و با وجود کشتار‌ها و قتلعام‌های دستجمعی که از اکراد میشود، این دلاوران که تنها یاورشان پروردگار و ایزد یکتاست هنوز در مقابل اهریمن ایستادهگی میکنند و تا پایِ جان می‌جنگند. آنچنان جنایت هولناکی در کردستان اشغالی در جریان است که مو بر تن آدمی‌ سیخ می‌کند. ولی‌ جانیان غربی که بخاطر مواد مخدر و نفت حاضر به فروش همه کس خود نیز میباشند، در نهایت قصاوت قلب اقدام به کشتار کودکان ، زنان و کهنسالان کرد کرده چرا که زورشان به دلاور مردان و زنان کرد نمیرسد. مرگ بر ترکیه، مرگ بر اروپا.

منبع

هیچ نظری موجود نیست: