۱۵.۱۰.۹۴

شیخ نمر باِ قرِ آل دمر که بود؟


میلیون‌ها ایرانی‌ مانند من، پس از کشته شدن سهراب، دنبال نوشدارو گشته و تازه پس از اینکه یک شیخ فضول تروریست مافنگی را در عربستان اعدام کردند، و در تهران ، ماموران وزارت اطلاعات تروریست و جنایتکار ترکا ، توسط پانترک‌های اجیر شده و خائن به ایران، سفارت عربستان را با ککتل مولوتف زدند و پس از اینکه شهر شلوغ شد، و هم جنس باز‌های نشسته در بی‌ بی‌ سی‌ و بویژه در پخش پارسی‌ این شبکه عنکبوتی که اکثرا از پانترک‌هایی‌ هستند که بی‌ رودروایسی و با شجاعت در انظار عمومی‌ با صدای رأسا عر عر میکنند و اگر روزی از ایرانی‌‌ها بالا نروند، و در عوض کون غربی‌ها را نلیسند، غذا از گلویشان پایین نمیرود، 
و پس از اینکه ترکا با شنیدن این خبر، گوش‌های درازشان از شادی سیخ شد و دمشان را با چرخشی دوار، به رقص عربی‌ درآوردند، و بخیال خام خود، با شلوغی در ایران، جنایت آنان در کردستان اشغالی بفراموشی سپرده میشود، 
تازه میلیون‌ها ایرانی‌ مانند من از خود پرسیدند: که این آخونده دیگه کیه؟

و درست مانند روز‌های فتنه ۵۷ که اکثر ایرانی‌‌ها اصلا نمیدانستند خمینی کیست، و سال‌ها طول کشید تا فهمیدند که خمینی همان ارتش ترک و عرب بوده که بارها و بارها در مورد قتل‌عام ها، توحش، و ویرانی‌هایشان بر ضدّ بشریت، در دبستان‌ها خوانده بودند !! و هر چه انجام داده و میدهد، دستورات ارباب غربی اش بوده و بطور کلی‌ به ایران و ایرانی‌‌ها مربوط نمیشه،

اینک نیز تازه پس از اینکه اخبار رسانه‌های غربی اعلام کردند که عربستان وارد بحران شده و در کوران قرار گرفته و برای نجات از این بحران و کوران چاره ای جز گیر دادن به ایرانی‌‌ها ندارد و در این راه اخوانی‌های حاکم بر ایران هم با او دست به یکی‌ اند،

بیخبرانی مانند من ، تازه شروع به پرسجو در مورد این آخوندی که درست مانند خمینی ماموری از ماموران بوده و گور به گور شدنش یقه‌ ملت ایران افتاده، و فتنه انگیز شده است، در اینترنت کرده و مشتاق شناسانی این آخوندی که پس از ۳۷ سال میرود تا یکبار دیگر به ایرانی‌‌ها ثابت کند که گذشت ۳۷ سال از خریت و فتنه آخوند خمینی ، و تجربه بیش از ۳۷ هزار بلا که سر ایران و ایرانی‌ آمده و میلیون‌ها ایرانی‌ کشته ، آواره‌ و از این دو بدتر از آدم و یک ایرانی‌ نجیب و اصیل، به عرب و ترک دگردیسی یافتند ، هیچ فایده و ثمری نداشته و انگار نه انگار که ۳۷ سال سیاه بر ما گذشته!! چرا که به اندازه ۳۷ روز هم بزرگ نشده و بلوغ نیافته ایم و شاهد این ادعا هم این است که درست مانند ۳۷ سال پیش، باز یک آخوند اجنبی و بیگانه و ضدّ ایرانی‌ از راه می‌رسد و آب در لانه مان می‌اندازد!


 و این داستان ۳۰۰ سال گذشته ایرانی‌ هاست، یعنی‌ ۳۰۰ سال است که ملت ایران قربانی اعراب مرده و کشته شده و سقط گردیده شده‌اند ، و تا یک آخوند در ایران است این فدا گشتن و قربانی شدن، یک ملت چند صد میلیونی و بی‌ارزش بودن آنان در مقابل جسد یک عرب مرده همچنان ادامه خواهد یافت و ایرانی‌ همواره میبایستی بخاطر اجساد مردگان اعراب اینجا و آنجا تو سر خودش زده و جان و مالش را قربانی سازد !! یعنی‌ ترازویی که ساخته‌اند به این صورت میزان می‌یابد که ، میلیون‌ها ایرانی‌ یک طرف ، جسد یک عرب گور به گور شده یک طرف!

بهر حال یکبار دیگر جسد یک آخوند عرب تروریست گور به گور شده گریبان ملت ایران را گرفته و مصیبت بار شده است. و کل اعراب خیز برداشته و انتقام تو سری خوردن‌های پی‌ در پی‌ خود و حقارتی که حداقل ۷۰ سال است از طرف اسرائیل متحمل شده‌اند را میخواهند یکجا از ایرانی‌‌ها بگیرند، و می‌پندارند، میشود با ایرانی‌ در افتاد و ورنیفتاد. خلاصه از این ور انور همه کسانی‌ که سرشان زیر سر بغل سعودی‌های بغایت احمق و فاسد است، ابراز وجود کرده و آس رو میکنند.

من کاری بفواید بسیاری که در این کار( یعنی‌ جنگ تبلیغاتی آشکار بین اعراب و ایران ) نهفته است ندارم، و اینکه از صمیم قلب برای اینکار و رخداد پیش آمده خوشحالم و دلیلش را امروز نمی‌نویسم چرا که احمق‌ها بفراست خواهند افتاد و این منظور من نیست، ولی‌ نفس کار مرا غمگین و مأیوس میگرداند که ملت من هنوز اسیر و بازیچه دست یک مشت روانی اند که بجز پول به هیچ عنصر دیگری توجه نداشته و ایران و ایرانی‌ و آدمیت و شرف و این مطالب کیلو چند و کلا از بیخ عربند.

داستان خر برفت و خر برفت و خر برفت مولانا اینجا صادق است.
بهر حال با یک پرس و جو در اینترنت کمی‌ از این آخوند عرب سقط شده ، شیخ نمر آل دمر دست یافته و فهمیدم که این بابا هم یکی‌ مانند جنتی و خاتمی و مکارم و هزاران آخوند قاتلی است که بوفور در ایران مثل پشگل ریختند و زالو صفت و جنایت پیشه ، مشغول دزدی و جنایتند. شرحی که در باره این آخوند شیپیشو در اینترنت آمده بشرح زیر است:

شیخ نمر باِ قرِ آل دمر که بود؟

نمر باقر النمر (زادهٔ ۱۹۵۹- ۲ ژانویه ۲۰۱۶) یک آخوند شیعه و فعال حقوق بشر!! عربستانی بود که در پی اعتراضات شیعیان عربستان در سال ۲۰۱۲ بازداشت شد و در روز چهارشنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۱۴ دادگاه جنایی عربستان سعودی به دلیل اقدام علیه امنیت ملی و محاربه، به «اعدام با شمشیر!!! و به صلیب کشیده شدن!!! در انظار عمومی» محکوم و در ۲ ژانویه ۲۰۱۶ اعدام شد. اعدام وی سبب واکنش گستردهٔ منفی در منطقه و سازمان‌های بین‌المللی شیعه شد.

روز یکشنبه ۲۵ اکتبر ۲۰۱۵، دادگاه تنه لش‌های عرب و محمد بن نایف ولیعهد خلیفه آلزایمری و احمق صحرای عربستان حکم اعدام سریع و بدون هشدار قبلی شیخ نمر را صادر کردند.

هیچ نظری موجود نیست: