۷.۱۱.۹۴

دانمارکی‌ها بطور قانونی سر گردنه نشسته اند تا مردمی را که بطرف آنان میروند لخت کنند!!


چیزی که به عنوان آدمی‌ امروز وجود دارد، ترکیبی‌ از ویروس و اهریمن است! روزگار امروز دنیا، ۳۰۰ سال پس از فروپاچی امپراطوری هزاران ساله پارس‌ها که دنیا را به بهشت تبدیل کرده بود، اینک جهنمی متعفن و غیر قابل زندگی‌ است! چرا؟ چون شیادترین و کثیفترین و ضعیفترین نژاد انگلی بر آن حکومت می‌کند!

حقیقت یک چهره دارد و بس، ولی‌ چهره حقیقت من با چهره حقیقت تو با چهره حقیقت او فرق دارد. و این تفاوت بستگی به این دارد که من در کجای گیتی‌ ایستاده و در چه جایگاهی‌ لمیده باشم! این یک واقعیت است که تاریخ را فاتحان شیّاد می‌نویسند. و این یک حقیقت مطلق است که فاتحان شیّاد به من و تو دروغ گفته‌اند. و همه چیز بر اساس دروغ ساخته و پرداخته شده است. ولی‌ اینکه من و تو بدنبال کشف حقیقت و راستی باشیم و یا کره خر از دنیا بریم، چندان مهم نیست، و مهم هم نیست که اصولا حقیقت و واقعیت و راستی‌ را دریابیم، و به حرف و نوشته و کتاب این و آن اعتماد کنیم! ولی‌ آنچه که برای من و تو تاثیر گذار، پیشبرنده و سازنده است ، آگاهی‌ به این مهم میباشد که وقتی‌ حقیقت خود، از زیر خروار‌ها فریب، سر را به بیرون میکشد، من و تو بتوانیم آنرا ببینیم و با چنگ و دندان ازش محافظت کنیم.

سالهاست به خورد من و تو دادند که هیتلر آنچنان وحشی و غیر انسانی‌ رفتار میکرد که وقتی‌ پلیس هیتلر یهودیان فراری را می‌گرفت، اولین کاری که میکرد لخت کردن این بیچارگان ، برای ربودن اموال آنان بود، حتّی به این هم بسنده نکرده و آنان را دولا میساختند تا مبادا در ماتحتشان مالی‌ را پنهان ساخته باشند. سپس آنان را به اردوگاه‌ها فرستاده و تحت بدترین شرایط از آنان نگاه داری میکردند. من و توِ خوشباور هم سالها بر این باور به هیتلر و نظام غیر انسانی‌ او نفرین فرستاده و دوری و نفرت میورزیدیم.




بتازگی پس از رو شدن دست‌های آلوده به جنایت ‌اروپایی‌ها در کشتار مردم ایران بزرگ ( افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق، لیبی‌، کردستان اشغالی و و و ) توسط نوکر وحشی و حلقه بگوشش ترکِ به طول تاریخ احمق، و فرستادن اموال این بیچارگان به اروپا، و آوارگی آنان و بردن بخشی از آنان به اروپا و براه انداختن تبلیغات گسترده برای تحقیر آنان و فرو نشاندن عقد و بیماری روحی‌ رونیشان بدین ترتیب، یکی‌ از چهره‌های حقیقت از زیر لایه‌های شیادی و مکر به بیرون افتاده و اینک معلوم گشته اعمالی را که به هیتلر نسبت داده بودند، در واقع سنت دیرینه‌ خودشان بوده است و بس !!




چگونه؟؟ دیروز نمایندگان مردم دانمارک‌ قانونی‌ را در خانه ملتش تصویب کرد که بر طبق آن، از این پس پلیس دانمارک‌ قانوناً میتواند، پناهجویان سفر کرده به دانمارک‌ را لخت کرده و اموال آنان را ضبط کند! خانه ملت دانمارک‌ که رهبری و ریاستش در دست یک زن به غایت بی‌سواد، متعصب، فرصتطلب و نژاد پرست دو آتیشه ضدّ هر غیر دانمارکی است، با تصویب این قانون، نشان داد که نه تنها قوانین هیتلری بد نبوده، بلکه بسیار هم مفید و قابل اجرا است!!! و تازه دانمارک‌ اولین کشور اروپایی نیست که این عمل را انجام میدهد، پیش از دانمارکی ها، سوئیسی‌ها و هلندی‌ها و پیش از همه اینها امریکایی‌ها به این عمل کثیف مبادرت ورزیده و جمعی‌ را که تا سر حد نیستی‌ و نابودی ، قربانی شده‌اند، عزیزانشان را از دست داده اند، شاهد فجیعترین صحنه‌ها بوده‌اند و همه چیزشان را از دست داده‌اند و روح و جسمشان زخمیست، سر گردنه لختشان کرده‌اند.




به من و تو دروغ گفتند، ولی‌ اینک زمان به من و تو ثابت می‌کند که کسی‌ که امروز در کمال رفاه و پیشرفت و علم و تکنولوژی قادر و توانا به انجام چنین بیشرمی است، روزگاری که در پلشتی، نکبت، فقر و گرسنگی و آدمخواری می‌زیسته است، اعمالی انجام میداده که جنایتکاران تاریخ و قاتلان سریالی امریکایی در برابر آن لکنت زبان می‌گرفته اند!

ننگ‌ و نفرت بر خصلت گدایان که اگر سنگ‌های بیابان در و جواهر شود و همه آنها در اختیار آنان قرار گیرد، چشم تنگ و ذات همیشه گرسنه و فطرت پست آنان پر و ارضا شدنی نیست.

هیچ نظری موجود نیست: