۱۴.۱۰.۹۴

یک بار دیگر به خواست خدا، عدو سبب خیر شد


جرثمه فساد و حماقت و نوکر منشی، عربستان سعودی که عنوان عقب ماندهترین، خشنترین و احمقانه‌ترین حکومت و دولت دنیا را پس از ترکا دارا است، روابط دیپلماتیک خود را با آخوند‌های جمهوری اخوانی اسلامی حاکم بر ایران قطع کرد. و موجبات شادی اکثر ایرانی‌‌ها را فراهم نمود.

یکی‌ از کمترین اثرات مثبت این عمل، این است که بالاخره تراژدی سفر ایرانی‌‌های ساده دل و ناآگاه که تحت عنوان حج عمره و حج واجبی و حج کوفت و حج زهر مار به ایرانی‌ حقنه شده بود، میرود که تا مدت‌ها متوقف شود. سفری که دیگر در این اواخر بطور آشکار و وقیحانه به میدان و قتلگاه ایرانی‌‌ها تبدیل شده بود و آخوند خائن و دشمن ایران، دسته دسته ایرانی‌‌ها را به آنجا میکشاند تا ضمن غارت اموال و مال این ساده دل‌ها ، آنان را نیز به کشتن و یا حداقل به ذلت و حقارت بدهد.

تاریخچه حج و حماقتی به نام دین اسلام، مانند تاریخچه روم و یونان که امروزه به خورد مردم دادند سراسر دروغ و نکبت و ننگین است. و جز دزدی تاریخ و فرهنگ پارس‌ها چیز دیگری نیست. و عاقلان داند که تا چه اندازه این تاریخ احمقانه و دروغین نوشته شده است.

همینگونه هم تاریخچه اسلام دروغین و احمقانه است. و به همین دلیل هم هر گاه یک سئوال منطقی‌ جلو این حماقت گذشته میشود، مثل خر تو گل میماند و چون پاسخی ندارد ، دست به شمشیر و توحش میزند، و حذف فیزیکی‌ پرسشگر را چاره کار و پاسخ ، پرسش میداند و حکم تکفیر صادر می‌کند!!

حقیقت این است که:
۳۰۰ سال پیش انگلیس و فرانسه پس از قتل نادر شاه امپراطور شرق، و تکه پاره کردن امپراطوری نادر شاه و ایران به صد‌ها تکه، 

 برای مبارزه با ایرانی‌‌های زرتشتی و آیین زرتشت که نه بر پایه خدا محوری بلکه بر پایه انسان و طبیعت محوری و پرهیزکاری و پارسایی بنا گذاشته شده است،
 مذهب احمقانه اسلام را که در واقع یک کپی از فرهنگ بربریت، توحش، بریدن سر، سنگسار و دروغ و لواط و همجنسگرایی و ضدّ زن و فساد ‌اروپایی است, ساخته و آنرا به کشور‌هایی‌ که از پیکر ایران جدا کردند ، حقنه ساخته و با تاریخ جعلی ۱۴۰۰ سال پیغمبری کسی‌ به نام محمد، ضمن تحمیل احمقانه‌ترین دستورات زندگی‌ به مردم این سرزمین‌ها که پیش از این در زیر پرچم امپراطوری ایرانی‌ در دنیایی بین پروانه و گل و بلبل میزیستند و جز پرهیزکاری، پارسایی، هنر، تمدن، فرهنگ و علم ، پیشه‌ای دیگر نداشتند، یک خانه سیاه ابلیس را هم بعنوان قبله قرار داده و ایزدیان و پرهیزکاران و پارسایان را بزور شمشیر و توحش داعشی، مجبور ساختند تا در مقابل خانه سیاه ابلیس روزی ۵ بار تعظیم کنند.


این بدعت بر اثر تکرار تبدیل به یک تقدّس شده و مغز‌های شستشو شده توسط آخوند و یا شاگرد ابلیس انگلیسی‌ و فرانسوی، که به سراسر امپراطوری ایرانی‌ فرستاده شدند، دیگر حماقت و پلیدی این کار را ندیده و چرخش بدور خانه سیاه ابلیس را روحانیت می‌پندارند. و شر و پلیدی این حرکت احمقانه را وارد روزگار خود میکنند.

و مردم اگر واقعا به دروغین و ننگین بودن این مذهب واقف شوند ، از شرم پذیرش آن، تا آخر عمر خود را نمیبخشند. متاسفانه امروزه آنچنان مغز مسلمین را درست از زمانی‌ که از مادر جدا می‌شوند، میشورند که اگر حتی خود خدا هم بیاید و به آنها بگوید که اسلام ساخت ابلیس انگلیسی‌ و فرانسوی است، مسلمین نخواهند پذیرفت. و خدا را به کفر متهم میکنند!

همچین این اعمال شیطان پرستانه موسوم به حج که با ریختن خون بپایان می‌رسد، منبع درامد میلیاردی برای انگلیس و اعرابی‌ شد که مثل خزنده در سرزمین‌های خشک و عقیم و بی‌ ثمر میخزیدند و میخزند ، و بطول ۲۵۰ سال نان سر سفره‌شان گشت.


 و اگر این اعمال شیطانی بخاطر قطع روابط دیپلماتیک! با سعودی ها از طرف ایرانی‌‌ها متوقف شود، میبایستی هزاران بار خدا را سپاسگزاری کرد که بالاخره این حج شیطانی و اعمال بت پرستانه و چرخش بدور یک سنگ سیاه و ننگین برای حداقل مدتی‌ تعطیل میشود.

هیچ نظری موجود نیست: