۱۱.۱۱.۹۴

آیا ترکا سرزمین کردستان اشغالی را تبدیل به میدان جنگ بین روسیه و اتحادیه اروپا میکنند؟


رجب قاتل دیکتاتور ترکا دیوانه‌ای است که نوکری ‌اروپایی‌ها تنها انگیزه او برای سر پا ماندن است و به همین دلیل هر چه آنها بگویند و دستور بدهند، با چشم و گوش و زبان بسته، بی‌ چون و چرا اجرا می‌کند!

ترکا دیروز دوباره سیخ را برداشته و به تن‌ روسیه فرو کردند! چرا؟ 


- آیا ترکِ خرِ وحشیِ تروریستِ جنایت کار به دلگرمی‌ غربی‌ها و پشتگرمی ناتو به دنبال راه انداختن یک جنگ خونبار با روسیه است؟

- آیا رجب قاتل و ارتش فاشیست‌های جنایتکار و قاتل ترکا، شکست‌های خود را در جبهه‌ جنگ بر علیه غیر نظامیان کرد و قتل‌عام گسترده کرد ها، و راهکار بیرون رفت از باتلاق جنایت و حمام خونی که در کردستان براه انداخته اند، و همچنین راه حل بیرون رفت از ایزوله وحشتناکی‌ که در جامعه جهانی‌ دچارش گشته اند، را در باز کردن یک جبهه‌ جنگ تازه می‌بینند و دیوانه وار دنبال پیدا کردن کشوری برای جنگیدن هستند؟

- آیا ترکا به این واقعیت رسیده‌اند که کردستان اشغالی را از دست داده‌اند و ‌واگذاری آن به صاحبان اصلی‌ آن یعنی‌ کرد‌ها اجتناب ناپذیر است و اینک تنها امروز و فردایش مطرح است ، پس پیش از اینکه دوباره به بیابان‌ها فرار کنند، میخواهند این سرزمین را به ویرانه‌ای غیر قبل سکونت تبدیل سازند؟

چرایی اینکه ترکا با این جدیت بدنبال تحریک روس‌ها میباشند چیست؟

رسانه‌ها می‌نویسند:

دولت روسیه در بیانیه‌ای رسمی توسط وزارت دفاع این کشور اعلام کرد حریم هوایی کردستان اشغالی نقض نشده است و این اتهامات تبلیغاتی غرب علیه روسیه است.

بگزارش رسانه‌ها ، روسیه در پی اتهامات ترکا مبنی بر نقض حریم هوایی کردستان اشغالی در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ گونه تجاوزی از سوی این کشور علیه ترکیه صورت نگرفته است.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اعلام کرد: اتهامات مطرح شده از سوی ترکیه در واقع تبلیغات جدید غرب علیه روسیه است که در این میان ترکیه تنها یک نوع واسطه است.

ایگور کوناشنکوف وزیر دفاع روسیه گفت: هیچ نقض حریم هوایی از سوی جنگنده‌های روسی صورت نگرفته است.

در پی ادعای ترکیه مبنی بر نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده روسیه، رجب قاتل دیکتاتور ترکا به مسکو هشدار داد و ضمن پنهان شدن در پشت ناتو گفت: نقض حریم هوایی تورچا همانا نقض حریم هوایی ناتو است و پوتین یه کار نکند که ما دوباره سوخو را بزنیم و خلبنانش را تکه پاره کنیم!!!

هیچ نظری موجود نیست: