۳۰.۱۰.۹۴

ماجرای یک میلیارد کوکاین در دانمارک‌


کارکنان یک شرکت سهامی در دانمارک‌ مقدار ۳۱۰ کیلو کوکائین که در انبار شرکت انبار شده بود، کشف کرده و مراتب را فورا به پلیس گزارش دادند. در این رابطه ۶ دانمارکی دستگیر شدند. بگفته کارشناسان پلیس دانمارک‌ کوکائین کشف شده بقدری خالص است که میتواند با مقدار زیادی مواد دیگر قاطی‌ گشته و ۱۲۰۰ کیلو گردد و در بازار بفروش رسیده و مبلغ نزدیک به یک میلیارد کرون دانمارکی را برگرداند. هنوز منشأٔ قاچاق این حجم عظیم از کوکانین که تابستان گذشته کشف شده است، مشخص نیست. به تازگی خبر این ماجرا در رابطه با شروع دادگاه متهمان دوباره در روزنامه‌ها انعکاس پیدا کرده است.

یادآوری میشود کشور‌های همسایه دانمارک‌ مرز‌های مشترک خود را با دانمارک‌ بسته اند و از قاچاق مواد مخدر از دانمارک‌ به کشورشان جلوگیری میکنند.
تابستان گذشته یک کشتی‌ باربری دانمارکی با یک میلیون تن‌ مواد مخدر در نزدیکی‌ بندر چابهار ایران توسط گارد ساحلی و بیخبر ایرانی‌ کشف شد ولی‌ بلافاصله با پا درمیانی برادران پاسدار قاچاقچی که با کمک وزارت اطلاعات ترکیه هروئین را توسط بزرگترین شرکت باربری دانمارک‌ به اروپا قاچاق میکنند، آزاد گشت. همکاری دانمارک‌ با ترکا در جهت قاچاق مواد مخدر به حدی است که رسانه‌های دانمارکی با پشتیبانی و حمایت کامل ترکا ، دانمارکی‌ها را از کشتار و قتل‌عام کرد‌ها وآنچه که در کردستان اشغالی می‌گذرد، در بی‌خبری مطلق قرار داده، و در عوض مرتبا تبلیغ سفر به ترکیه را میکنند. پول باد آورده آنچنان برای دولت دانمارک‌ شیرین است که تمام گذشته و شهرت نیک دانمارکی‌ها را بخاطرش بباد داده است .

هیچ نظری موجود نیست: