۸.۱۱.۹۴

احمق‌ها را از روی اعمالشان میتوان شناخت! محکومیت دانمارک‌ از طرف سازمان‌ها و ارگان‌های پشتیبان حقوق بشر در جهان


بتازگی پارلمان دانمارک‌ قانونی‌ را به رسمیت شناخته است که بر اساس آن پلیس دانمارک‌ اجازه دارد، تمامی پناهجویانی را که به این کشور وارد می‌شوند، بازرسی بدنی کرده و چنانچه پول و یا جواهر و یا مالی‌ دارند را ضبط کرده و تازه پس از آن ، دلیل سفر آنان به دانمارک‌ را بپرسد! این حرکت نابخردانه دانمارکی‌ها با واکنش بسیار منفی‌ از طرف آدم‌های گیتی‌ روبرو شد و لکه زشت دیگری را بر چهره دانمارک‌ و دانمارکی نشاند.

دانمارک‌ که تا پیش از شرکت در جنایت و چپاول بیگناهان ایران بزرگ، به دلیل داشتن دانشمند و فیزیک دان بزرگی‌ مانند نیلز هنریک داوید بور (Niels Bohr)‏ (۷ اکتبر ۱۸۸۵ - ۱۸ نوامبر ۱۹۶۲) و سورن کیرکگارد (Soeren Kierkegaard ) فیلسوف و متفکر ارزشمند و بنیان گذار مکتب اگزیستانسیالیسم و یا فلسفه "همینیست که هست" و نویسنده بسیار بزرگوار دانمارک‌ هنس کریستین اندرسون که نوشته‌هایش نشان از شناخت کامل او از شرق و ادبیات شرقی‌ دارد، دارای یک شهرت بسیار زیبا و دوست داشتنی بود، کم کم میرود تا در دید جهانیان به یک عجوزه‌ی آبله روی زشت و پلشت و پلیدی تبدیل گردد که هر کسی‌ از دیدنش رو برگردانده و چین به چهره افکند. چرا؟؟ چون دچار حرص و آز گردیده است.

این قانون پیش از دانمارک‌ در کشور‌های متمدن!! و پشتیبان حقوق بشر و مهد آزادی ‌اروپایی یعنی‌ سوئیس ( پادگان نظامی و زندان اموال دزدی از سراسر دنیا و کشور مالخر) و نروژ ( کشوری که جائزه صلح نوبل میدهد!! )و هلند و بلژیک و اتریش هم اجرا می‌شده است! ( یک مشت وحشی آدم خور که ۳۰۰ سال پیش در جنگلها مانند وحوش میزیستند، و همان جا که می‌خوردند، همانجا میریدند و همان کنار هم با هر موجود زنده‌ای که دستشان می‌رسید، جفتگیری میکردند و تازه پس از اینکه امپراطوری هزاران ساله پارس‌ها که بر دنیا حکومت میکرد به علتی ناشناخته فرو پاچید ، خولی وار ریختند و بازماندگان را قتل‌عام کردند و نه تنها اموال و مادیات و ثروت‌ها را چپاول کرده و آنها را بردند ، بلکه معنویات، فرهنگ و تاریخ و گذشته ما را هم مال خود کرده و امروزه دروغ‌های‌شان را جوری خورد خودشان داده‌اند که باورشان نمیشود که چه گذشته شرم آوری داشته اند، و زمانی‌ که یکی‌ از پستی‌های نهادینه شدهشان ناخوداگاه و به این ترتیب بیرون زده و خود نمایی می‌کند تازه سر می‌افتند که صاحب نهاد و ذات ننگینی میباشند که ژنی است!)

یورو نیوز می‌نویسد:

«آی وِی وِی»، هنرمند چینی نمایشگاهی از آثارش را در دانمارک تعطیل کرد. این تصمیم آی وِی وِی در اعتراض به تصویب تدابیری سختگیرانه بر ضد پناهجویان در پارلمان دانمارک صورت گرفته است.




پارلمان دانمارک روز سه شنبه ۲۶ چنوی ۲۰۱۶ لایحه‌ای را به تصویب رساند که به موجب آن پناهجویان فقط می توانند تا سقف ۱۳۴۰ یورو پول نقد همراه خود داشته باشند و پلیس دانمارک اجازه می یابد سایر دارایی‌های آنها را جهت تامین هزینه مسکن و خوراک آنها مصادره کند.

ینس فائورسکو، صاحب بنیاد فائورسکو در کپنهاگ در مورد تصمیم آی وِی وِی می گوید: «او اکنون دارای یکی از مهمترین صداها در سطح جهان است و از صدایش استفاده می کند و فکر می کنم این امر خیلی خوب است.»

آی وِی وِی که به خاطر انتقادش از وضع حقوق بشر در چین شهرت دارد، چند هفته پیش ضمن بازدید از جزیره لسبوس یونان
کارگاهی در این جزیره برای افزایش آگاهی در مورد شرایط پناهجویان برپا کرده بود.

سازمانهای مدافع حقوق بشر و سازمان ملل متحد از تصویب قانون مصادره اموال پناهجویان در دانمارک انتقاد کرده اند.


هیچ نظری موجود نیست: