۲۴.۱۰.۹۴

انفجار یک بمب مهیب دیگر در ترکیه، ده‌ها کشته و زخمی بجا گذاشت... انفجاری عظیمتر از انفجار استانبول در جنوب شرقی‌ کردستان اشغالی


هنوز دو روز از انفجار عظیم و مخرب و کشنده مرکز استانبول نمیگذرد که انفجار یک بمب دیگر در ساخمان مرکزی پلیس فاشیست ترکا، در شهر چنار استان آمد (دیاربکر) ۷۲ کشته و ده‌ها نفر زخمی بجا گذاشت.

شدت انفجار به حدی بود که ساختمان‌های اطراف ساخمان مرکزی پلیس فاشیست و جانی ترکا نیز بکلی ویران گشت.

شب گذشته انفجار یک بمب قوی که در یک خودرو کار گذشته شده بود، شهر چنار را لرزاند. و اهالی شاهد دود ناشی‌ از آتش سوزی ساختمان مرکزی چند طبقه پلیس ترکا بودند که از خرابه‌های آن برمیخاست.

ترکا تعداد تلفات را ۵ نفر پلیس کشته شده و ۳۶ نفر ترکِ مجروح اعلام کرده‌اند. ولی‌ بر اساس گزارش‌ اهالی و شاهدان محلی، تخریب ساختمان چند طبقه پلیس این شهر که مملو از پلیس فاشیست ترک بوده تا کنون ۷۲ کشته و ده‌ها نفر زخمی بجا گذاشته است. ساختمان‌های اطراف این اداره مرکزی پلیس جانی ترکی‌ نیز ویران گشته و تعداد زیادی مجروح بجا گذاشته است.

یادآوری میشود روز سه شنبه ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶ انفجار یک بمب مهیب دیگر در مقابل مسجد کبود و یا کاخ صوفیه که از آثار باستانی بجا مانده از امپراطوری صفوی است، در مرکز استانبول، بیش از ۵۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی بجا گذشت. و همزمان با این انفجار در گوشه دیگری از استانبول یک هتل ۸ طبقه که پر از افراد خارجی‌ بود، توسط عوامل ناشناس به آتش کشیده شد و ویران گشت.

گفته میشود در کردستان اشغالی ، ظرف چند ساعت گذشته ۷ حمله به پلیس و ارتش فاشیست‌ها شده که در جواب نسل‌کشی و قتل‌عام مردم غیر نظامی کرد توسط ترک‌های خرِ وحشیِ تروریستِ حیوان میباشد. ترک همجنسباز زورش به زنان و کودکان کرد می‌رسد و کرد‌های دلاور جوابشان را با حمله به نظامیان خونخوار و فاشیست ترک میدهند. هر بچه‌ای هم بدین ترتیب، فرق فرهنگ و مدنیّت و آدمیت کردها را با ترکِ حیوان درمیابد.

یادآوری میشود هر گاه کرد‌ها غیر قابل تسخیر میگردند، بلافاصله روانی‌‌های حیوان غربی که در بی‌ بی‌ سی‌ نشسته‌ا‌ند، و تماماً ماموران امنیتی و سادیستی‌های غیر قابل کنترل میباشند، یکی‌ دو مامور را در لباس خبرنگار به سراغ کرد‌ها فرستاده و ضمن گرفتن عکس و فیلم از آنان و از مواضع و مکان و جایگاهشان، اطلاعات لازم را بدست آورده و سپس این اطلاعات را به ارتش فاشیست‌های ترک داده، و بدین ترتیب آنان را میزنند. قابل توجه کرد‌ها که بیریا و دلباز با این اشغال‌های غربی گفتگو کرده و آنان را مانند خود آدم میدانند. در کوبانی این کار بارها تکرار شد تا تمامی کرد‌ها را قتل‌عام کردند.





گوشه‌‌ای از ویرانی‌هایی‌ که ترکِ تروریستِ جانی با توپ و تانک و بمباران هوایی بر سر شهر‌های کردستان آورده و هزاران کرد را کشته و آنها را مجبور به ترک خانه هأشان کرده است!!! مرگ بر ترکیه و هر چی‌ ترکه و هر کی‌ که میگه ترکم







هیچ نظری موجود نیست: