۱۲.۱۰.۹۴

رجب قاتل، دیکتاتور ترکا و رهبر گروه‌های تروریستی آسیا، در حماقتی جدید ، اعتراف کرد که از هیتلر الگو و الهام می‌گیرد!


نسل‌کشی کرد‌ها هزاران بار از آنچه که برای یهودی‌ها رخ داد وحشتناک تر و هولناک تر است. اگر یهودی‌ها یک بار تحت تعقیب و شکنجه و زندان و قتل قرار گرفتند، کرد‌ها از سال ۱۹۱۵ که سرزمینشان از پیکر ایران جدا گشت و به ترک‌ها واگذار گردید، و در طی‌ آن میلیون‌ها کرد کشته و آوره گردیدند، تا کنون هر ۱۰ سال یک بار تحت کشتار هولناک جمعی‌ واقع شده و این حکایت همچنان ادامه دارد. و هم اینک یک تراژدی انسانی‌ در کردستان تحت اشغال ترکِ وحشیِ تروریست با حمایت ‌اروپایی‌های روانی‌ و پول پرست و معتاد جریان دارد.



رجب طیب عردوغان دیکتاتور بی‌سواد ترکا روز جمعه ۱ ژانویه ۲۰۱۶ در پایان سفر! خود به عربستان ( در واقع به عربستان احضار شد تا راجع به تجاوز نظامی به عراق توضیح دهد) در اظهار فضله‌ای احمقانه در جمع خبرنگاران با خریت ترکی‌ گفت : در یک نظامی که همگی‌ ترکن و جز ترک مردم دیگری وجود ندارند!! (مانند ترکیه!!!)، یک سیستم ریاست دیکتاتوری می تواند تنها گزینه‌ باشد و بخوبی کار کند! ترکِ خر ادامه داد:
در سایه نظام ما که اینک در ترکیه حکومت می‌کند ، ما بجز رئیس جمهور ( دیکتاتور همه کار ) نه به مجلس و نه به نخست وزیر احتیاجی نداریم، خود ما از پس همه اینها بر میاییم، همانطوری که در آلمان نازی، هیتلر همین جور و یک تنه عمل میکرد و نظام او یک جمهوری فوق العاده را درکشور برقرار کرد، که در جهان و در طول تاریخ نمونه ی ممتازی است !!! نظام هیتلر در آلمان نازی میتواند به عنوان مثال و الگوی امروزی ما مورد استفاده قرار گیرد!

این سخنان که بهت جانانه‌ای را در میان حامیان این ترکِ تروریست بوجود آورده است، و آنان را (با اینکه پیش از این میدانستند این ترکِ تروریست وحشی، خر است ولی‌ دیگر نمیدانستند تا این اندازه خر است)، آچمز نموده، از طرف دیگران میتواند بعنوان سندی در جهت اثبات حقیقت موجود در میادین کشتار و جنایت ایجاد شده در کشور‌های سوریه، عراق، لیبی‌، افغانستان بخوبی مورد استفاده قرار گیرد.

یعنی‌ من ۴ ساله که در این صفحه از درنده خوئی این فرد، که تنها در یک حیوان هار مریض و گرسنه میتوان دید، بار‌ها و بار‌ها خبر داده و سرانجام و نتیجهِ بر سر قدرت بودن این فرد وحشی و ترکِ خر را گوشزد و ذکر مصیبت نموده‌ام، باز تا خودش اعتراف به شاگردی هیتلر نکرده بود، احمق‌ها زیر بار نمی‌رفتند و دم از باغ آباد دموکراسی ترکی‌ می‌زدند!! و هی‌ خبر انتخابات ترکی‌ از خودشون در میکردند. 

بهرحال برای من و امثال من این خبر جز یک جک تکراری و کهنه چیز دیگری نیست، و برای آن دسته از کسانی‌ که هنوز "من ترکم" سر میدهند، برای خداومین بار مینویسم: " ترکِ خر نیکو نگردد، چون که بنیادش بد است"

هیچ نظری موجود نیست: