۱.۱۰.۹۴

دیکتاتور ترکا رجب قاتل عردوغان آشکارا روسیه را تهدید به حمله و اشغال نظامی روسیه کرد!


رجب قاتل دیکتاتور ترکا و رهبر گروه‌های تروریستی داعش و النصره و قاتل کرد ها، در سخنانی تند گفت:
"از زمان سقوط سوخو-۲۴ روسیه توسط ما، روسیه از هر فرصت قابل تصور‌ی برای ضربه زدن و تضعیف ترکیه استفاده کرده است. بدیهی است دولت من! مانند یک دولت بالغ!! و با تجربه رفتار می کند!!!!، اما صبر ما حدی دارد !!اگر ما چیزی به روس‌ها نمیگیم نه از آنها می‌ترسیم و نه از کرده پشیمانیم، من به شما اطمینان میدهم اگر لازم باشد، ما می توانیم با کمک ناتو و متحدان منطقه ای !! روسیه را در کمتر از هفت روز اشغال کنیم!! پیش از این هم گفتم، باز هم می‌گویم: روسیه با آتش بازی نکند!!!

پس از این سخنان احمقانه که بوی جنگ و کشتار میدهد، تحلیلگران سیاسی غربی با دستپاچگی و تلاش همه جانبه تلاش کردند تا این سخنان جنایتکارانه را که بوی خون میدهد، رفع و رجوع کرده ، تا حد زیادی از انتشار آن جلوگیری کرده و یا آن را توجیه کنند. ولی‌ واقعیت این است که وقتی‌ یک عضو ناتو به یک کشور دیگر آشکارا اعلان جنگ میدهد، و روس‌ها را که پیش از این به اندازه کافی‌ خشمگین هستند، تحریک می‌کند، یک هدف بیشتر ندارد: کشیدن پای ناتو به جنگ با روسیه!

اینکه یک عضو ناتو بدین ترتیب اعلان جنگ میدهد دو معنی‌ بیشتر ندارد:

۱- یا خودسرانه این کار را کرده!

۲- یا با هماهنگی ناتو، جرات پیدا کرده و اینچنین می‌گوید!

در حالت اول ، یعنی‌ اگر رجب قاتل احمق، خودسرانه از طرف ناتو به روسیه اعلان جنگ کرده باشد ، نشانگر این است که این فرد بغایت ابله، احمقانه می‌پندارد که به همین راحتی‌ ناتو با روسیه وارد جنگ میشود و بدین ترتیب اهداف او تحقق بخشیده میشود. اهدافی‌ مانند جبران خسران مالی‌ کلان ترکا که ظرف سال گذشته تا کنون سر به میلیارد‌ها دلار میزند، و همچنین جلوگیری از فرو پاچی حکومت ترور و جنایت ترکی‌ که بر اثر خریت‌های ترکی‌ در منطقه در معرض انقراض قرار گرفته است.

اما اگر این ترک احمق با هماهنگی با ناتو این سخنان خطرناک را میزند، پس باید نتیجه گرفت که ناتو و آمریکا جدا تصمیم به جنگ با روس‌ها دارند، و این آرامش پیش از طوفان است و یا بقولی قرم قرم پیش از رگبار.

در این حالت تنها کنگره و مجلس سنای آمریکا است که میتواند، برای شرکت در یک جنگ تصمیم بگیرد و ارتش ناتو را مستقیم و آشکارا وارد جنگ کند. و چون فعلا چنین خبری در کنگره آمریکا نیست در نتیجه میتوان نتیجه گرفت که این ترکِ احمقِ قاتل سرخود از طرف ناتو، رجز خوانده و آنچنان با خریت به ناتو دلگرم است که به یک ابر قدرت دیگر با این وقاحت اعلان جنگ میدهد. تحلیلگران غربی فریاد میزند، تا این ترکِ جانی همه ما را به کشتن نداده، دهانش را گل بگیرید و یا از ناتو بیرونش کنید.

منبع

هیچ نظری موجود نیست: