۹.۱۰.۹۴

ترکا جسد تکه پاره شده و مثله شده خلبان روسی را پس داده اند


در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۵، ارتش فاشیست و جنایتکار ترکا، و یا ناتو، یک فروند بمب افکن سوخوی روسی را در مرز سوریه با موشک هشیار که از ‌اروپایی‌ها گرفته بودند، سرنگون ساختند. دو خلبان این سوخوی در حال سقوط با چتر نجات از بمب افکن به بیرون پریدند تا خود را نجات دهند، ولی‌ تروریست‌های انگلیسی‌- ترک داعشی که در این منطقه مانند خزندگان کشنده در کمین نشسته بودند، این دو خلبان در حال فرود از آسمان را از روی زمین به رگبار بستند. و سپس هلهله کشان به سر وقت آنان رفتند. یکی‌ از این خلبانان که تیر خورده بود را با چاقو و خنجر و شمشیر و کارد تکه پاره و مانند اجداد وحشی‌شان که با کندن هر تکه از بدن قربانی غرق لذت می‌شدند، بدور جسد این خلبان چرخیده و به رقص و پایکوبی پرداختند.

ماموران امنیتی وزارت اطلاعات جنایتکار انگلیس، تمامی این مراحل توحش و جنایت را فیلمبرداری حرفه‌ای کرده و بطور گسترده در اینترنت پخش کردند، و هیچ کس نپرسید که چرا این انتشار وسیع و گسترده صورت پذیرفت! و اگر ضربه زدن به روسیه، تنها هدف بود چرا بطور پنهان این کار صورت نگرفت، و اگر هدف همزمان تحقیر روس‌ها هم بود، چرا تنها به فیلمبرداری از سرنگونی سوخوی روسی بسانده نکردند، و پخش تصاویر مثله کردن خلبان روسی به چه منظوری انجام شد؟

پس از آن، ترکا بطور دستپاچه و بدون اینکه به پس آر و عوارض جانبی کارشان اندیشه کنند جسد تکه پاره و مثله گشته خلبان روسی را به همراه خلبان دیگر که بشدت مجروح و تا پای مرگ شکنجه شده بود را به پایگاه روسی برده و آنجا به روس‌ها تحویل دادند و با این کار ابلهانه داعشی بودن خود را به اثبات رسانده و بطور مستقیم اعتراف به مثله کردن خلبان روسی نمودند. چرا که در فیلم این داعشی‌ها بودند که جسد خلبان روسی را در اختیار داشتند و تحویل دادن آن توسط ترکیه، یعنی‌ ما همان داعش ایم، و داعش همان ترکیه!

اینک با گذشت بیش از یک ماه منابع مطلع در پزشکی قانونی روسیه اعلام کردند که جنازه اولیگ بیشکوف، خلبان روسی "سوخو - ۲۴" به طور وحشیانه‌ای مثله شده بود.

به گزارش شبکه خبری وابسته العالم به نقل از روسیا الیوم، روز سه شنبه ۲۹ دسامبر ۲۰۱۵، پزشکی‌ قانونی روسیه در اعلامیه‌ای رسمی‌ گفت که پزشکان آثار ضربه‌های بسیاری را بر روی بدن خلبان قربانی یافته اند، که پس از مرگ او بر گردن، پشت، شکم، دستان، پاها و صورت وی وارد شده است.
یوگنی چرنوسف، وکیل و کارشناس نظامی روس گفت بر اساس قانون جنایی روسیه و قوانین بین المللی، مثله کردن پیکر آدمی‌ ، جرم است.
گفتنی است خلبان روسی اولیگ بیشکوف، پس از آنکه هواپیمایش توسط ترکا سرنگون شد، در حین فرود با چتر نجات در تاریخ ۲۴ نوامبر توسط تروریستهای انگلیسی‌ - ترک مسلح گروه تروریستی داعش مستقر در شمال سوریه به قتل رسید.





پس از سرنگونی سوخوی روسی، تروریست‌های انگلیسی‌- ترک داعشی ، به یک فروند بالگرد روسی که برای نجات خلبانان روسی فرستاده شده بود ، با موشک حمله کرده و آنرا به خاک و خون کشیده و چند خلبان و روس دیگر را نیز بدین ترتیب کشتند، که صداش زیاد درنیامد!

هیچ نظری موجود نیست: