۱۲.۹.۹۴

انگلیسی‌‌ها در راه پاک کردن ردّ جنایات خود, تاسیسات نفتی‌ سوریه را بمباران کردند!


پس از افشای ترکیه بعنوان همکار ترور و جنایت و کشتار و آوارگی و ویرانی دو کشور سوریه و عراق که بمدت ۴ سال هولناکترین جنایات را بر ضدّ بشریت و دو ملت عراق و سوریه انجام داده است، و هنوز که هنوزه گور‌های دسته جمعی‌ از اجساس کودکان و زنان و مردم غیر نظامی و بیگناه سوری و عراقی در حال کشف شدن است، رفقای دزد و شریک قافلهِ جنایت، یعنی‌ انگلیسی‌‌ها دستپاچه شده و برای اینکه ردّ پای خود را در این جنایات هولناک پاک کرده و همزمان آخرین ضربه را نیز به سوریه بزنند، به تاسیسات نفتی‌ سوریه در شرق این کشور که بمدت ۴ سال است از طرف تروریست‌های مزدور انگلیس و ترکیه اشغال شده است و نفت آنجا را بمدت ۴ سال است به اروپا رساندند ، حمله هوایی کرده و آنجا را بمباران و با خاک یکسان کردند. و به این ترتیب با تمام شدن نفت چاههای نفتی‌ سوریه در این منطقه ، به بهانه مبارزه با داعش تاسیسات نفتی‌ آنجا را نیز ویران ساختند! و با این عمل غیر قانونی و جنایتکارنه یکبار دیگر ثابت کردند که در این دنیای خر تو خر، هر غربی روانی‌ جانی میتواند سوار جنگنده‌های خود شده و یک روز فرانسه یک روز انگلیس و یک روز دانمارک‌ به سوریه و ملت بی‌پناه آنجا حمله هوایی کرده و هر چقدر بمب خواست بر سر این مردم بریزد و با دل راحت به جای خود برگردد و تازه منت هم بگذارد که با تروریست‌ها مبارزه کرده است! 



خبرگزاری‌های وابسته به ‌اروپا
 گزارش میدهند:
مناطق نفت خیز تحت کنترل گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) در شرق سوریه اهداف اصلی برای حملات نیروی هوایی انگلیس به این کشور بودند.
شبکه فاسد و بچه آزار‌های بی‌بی سی گزارش داده که دو فروند از چهار فروند هواپیمای "تورنادو"که برای بمباران تاسیسات نفتی‌ سوریه از پایگاه هوایی "آکروتیری" قبرس پرواز کرده بودند، بدون مهمات بازگشته اند.

دیشب مجلس اراذل و اوباش انگلیس که وقتی‌ در آنجا بحث میکنند، چاله میدان و دعوای لات و لوت‌های این منطقه را بیاد میاورد، در یک نمایش مسخره دموکراسی، دستپاچه و سریع مجوز استفاده از نیروی هوایی این کشور برای بمباران مواضع داعش در سوریه را صادر کرده تا بدین ترتیب ردّ پا و دست‌های تا آرنج بخون آلوده انگلیسی‌‌ها را پاک کنند! و چرا نمایش مسخره دموکراسی؟ چون پیش از اینکه مجلس ارازل و اوباش بخوهد چنین مجوزی را صادر کند، انگلیسی‌ ها تعداد هواپیماهای خود در منطقه را دو برابر بیشتر کرده بودند و طرح بمباران تاسیسات نفتی‌ سوریه را در دستور و برنامه خود گذاشته بودند.



هیچ نظری موجود نیست: