۴.۱۰.۹۴

قابل توجه عشاق مک دونالد ! عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد


شرکت خوراکی و عظیم امریکایی مک دونالد که تقریبا در سراسر دنیا شعبه دارد، تصمیم گرفته است برای سال جدید در مخارج خود صرف جوی کند، و برای این کار اکثر یخچال‌های خود را حذف می‌کند، دلیلش این است که تولیدات خوراکی این شرکت را میتوان به اسانی‌ در بیرون از یخچال نگاه داری کرد، چرا که این تولیدات خوراکی به هیچ وجه خراب شدنی نیستند! و اگر یکی‌ از همبرگر‌های آنرا بمدت ۴ سال در خارج از یخچال نگاه دارید، پس از ۴ سال آنرا به همان صورتی‌ که روز اول بوده ، خواهید یافت!
دلیل؟ چون مواد تشکیل دهنده این خوراکی‌ها از بقایی فرآورده‌های نفتی‌ است و مانند پلاستیک غیر قابل تجزیه و نفوذ میباشند و باکتری‌ها نیتوانند در آنها نفوذ کرده و موجب فساد و آلودگی و کپک زدن آنان را فراهم کنند. این مواد بازیافتی از نفت توسط یک دستور پخت "کش رفته" از آشپزخانه ایرانی‌، خوشمزه گردیده و به عنوان گوشت و نان و سیب زمینی‌ بخورد مردم داده میشود. کاری که این مواد با ارگان‌های داخلی‌ آدمی‌ انجام میدهد، بسیار پیچیده و مخرب است. بیشترین تخریب در جگر و یا یکی‌ از مهمترن فیلتر‌های بدن و انبار خوراکی آدمی‌ صورت می‌گیرد، و آنرا از کار می‌اندازد که چاقی یکی‌ از ده‌ها عوارض جانبی آن است. یعنی‌ خود مواد خوراکی مک دونالد باعث چاقی نمیشوند، بلکه با از کار انداختن جگر آدمی‌ , باعث چاقی و عوارض ناشی‌ از آن میشود.

بجز اینها، بنا بر گفته‌های تائید نشده: این شرکت عظیم در پوشش صادرات مواد خوراکی خود که صاحب یک دستور پخت ویژه و پنهانی‌ است، مواد مخدر، اسلحه و تروریست و جاسوس به سراسر دنیا قاچاق می‌کند و به همین دلیل هر جا نتواند شعبه بزند آنجا در معرض فلاکت و حملات تروریستی واقع شده و میرود به آنجایی که عرب نی‌‌ انداخت.

















هیچ نظری موجود نیست: