۳۰.۹.۹۴

اخبار جنگ داخلی‌ در کردستان اشغالی و فرو پاچی دولت ترور و جنایت ترکی‌


اخبار چند روز گذشته در کردستان اشغالی و جنایت ترک‌های فاشیست، نژاد احمق پرست و تروریست بشرح زیر است:

در پی‌ نسل‌کشی و قتل‌عام گسترده غیر نظامیان کرد، توسط ارتش فاشیست دولت ترور و جنایت ترکی‌ که توسط تانک و تاپ و موشکباران‌های کور و بمباران هوایی و سلاح‌های سنگین بر علیه کودکان و نوزادان و زنان و نوجوانان و کهنسالان و غیر نظامیان کرد صورت پذیرفت و موجب کشته شدن هزاران کرد غیر نظامی در شهر‌های کردستان اشغالی گشت، اکراد ساکن دیگر شهر‌های کردستان اشغالی با اعتراضات گسترده خیابانی با پلیس دولت حیوان هار و درنده خوی و وحشی ترکی‌ به زد و خورد پرداختند که در پی‌ آن تعداد بیشتری از کرد‌ها کشته، زخمی و دستگیر شدند. 






به گزارش دولت ترور و جنایت ترکی‌ ۱۲۰ تن‌ کرد کشته شدند که نیمه بیشتر آنها نوجوانان و کودکان زیر ۱۸ سال میباشند. هم اینک شهر‌های کردستان اشغالی در آتش و خون غرق و تمامی فعالیت‌های روزانه متوقف شده و ترک‌ها در دست‌های بزرگ با چوب و چماق با کرد‌ها به زد و خورد پرداخته و دولت حیوان زنجیر پاره کرده ترکی‌ نیز دیگر فرقی‌ بین بزرگ و کوچک نگذاشته و همه را از دم کشتار مینماید. این کشتار‌ها بقدری گسترده است که دولت آلمان در اعتراض به این کشتار‌ها سفیر ترکا را خواسته و نسبت به تراژدی انسانی‌ که در شرق، جنوب شرقی‌ و غرب کردستان اشغالی در جریان است به او اخطار داده است.




همزمان یک نماینده مجلس ‫کتککاری ترکی‌ یک تنه دولتهای ترکیه و اروپا را رسوا کرده است!
‫‏ارن_اردم‬ ( Eren Erdem ) نماینده مجلس کتکاری ترکیه مدارکی ارائه کرده است که بر طبق آنها دولت جنایت، ترور و توحش ترکیه مقادیر زیادی گاز سارین را به تروریست‌های اسلامی ترکی‌ - انگلیسی‌ داعش و جبهه النصره برای تولید سلاح شیمیایی و استفاده آن بر ضدّ دو ملت عراق و سوریه تحویل داده است. مدارک فوق دال بر واردات گاز سارین توسط تروریست‌های اسلامی داعش از ترکیه با آگاهی اروپا را به وضوح و آشکارا نشان می دهد! وی اکنون با اتهامات سنگین جاسوسی و خیانت به کشور رو به رو است و در زندان روزانه به او تجاوز جنسی‌ شده و تحت شکنجه‌های جانکاه ترکی‌ قرار دارد.

" فروش سلاح‌های شیمیای و گاز‌های کشنده و سمی توسط دولت‌های مدرن!! متمدن!! و دموکرات!!! اروپایی به جنایتکاران تاریخ نظیر صدام و عردوغان سابقه طولانی دارد و همواره برای کشتار مردم آسیای نزدیک و میانه توسط ‌اروپایی‌های جنایتکار که همه چیزشان را از دزدی از ایران بزرگ دارند، مورد استفاده گسترده قرار گرفته است. در جنگ تحمیلی عراق به ایران، بر علیه جوانان رشید ایرانی‌ که با دست خالی‌ می‌جنگیدند چندین بار از سلاح‌های شیمیای استفاده شد و گروه‌های بزرگی‌ از جوانان ما را رشمه رشمه ساخت. فروش و آموزش ساخت بمب شیمیایی توسط بهترین و نخبه‌ترین دانشمندان نظامی اروپایی به یک کشور عربی و در نهایت ارایه این خدمات به صدام ٬ که با بمباران سردشت و چندین شهر و روستای کرد نشین باعث کشته شدن و مصدوم شدن ابدی بیش از ۱۰۰ هزار انسان گردید. استفاده از سلاح‌های شیمیایی بر علیه مردم سوریه توسط تروریست‌های انگلیسی‌ - ترک داعش و نسبت دادن آن به دیگران، از نمونه‌های این جنایت هولناک بر ضدّ بشر است که لکه ننگ آن بر پیشانی کشورهای جنایتکار و پولپرست و نکبت و خبیث اروپایی برای ابد ماندگار خواهد ماند!

بگزارش خبرگزاری ترکی‌ آناتولی بامداد یکشنبه ۲۹ آذر آتش‌سوزی گسترده در بازار سنتی ایرانی‌ که اینک به نام عثمان المغطی نامیده میشود در شهر کردی آنکارا، در کردستان اشغالی، بیش از ۲۵۰ فروشگاه را در مدتی کوتاه از بین برد و خاکستر کرد و میلیونها دلار خسارت بجا گذاشت. ، تعداد زیادی از خودروهای آتش نشانی برای مهار آتش و جلوگیری از انتقال آن به مناطق اطراف، راهی منطقه کاچی اورن شدند و همچنان آتش‌سوزی ادامه دارد.
علت این آتش سوزی در دست نیست و تلفات جانی آن نیز به آگاهی‌ همگان نرسیده است.



«کنستانتین کوساچف»، رئیس کمیته بین‌الملل مجلس شیوخ روسیه اعلام کرد به دنبال سرنگونی جنگنده سوخو۲۴ روسیه توسط ترکیه، مسکو روابط پارلمانی‌اش را با آنکارا قطع می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تاس روسیه، وی به خبرنگاران گفت: «روابط و تماس‌های ما با مجلس ترکا ، قطع شده است.»
وی افزود که مجلس شیوخ روسیه چنین تصمیمی را گرفته چرا که نمایندگان و قانونگذاران روسیه با مجلسی که از تروریست‌ها حمایت همه‌جانبه می‌کند و بدون فکر و متعصبانه از مواضع عردوغان دیکتاتور ترکا و رهبر گروه‌های تروریستی آسیای نزدیک و میانه ، پشتیبانی می‌کنند ، وجود ندارد. در چنین حالتی «گفت‌وگو و تماس با نمایندگان آنکارا» معنی و مفهوم خاصی ندارد.
در ادامه، این مقام بلند پایه روسی تأیید کرد که نمایندگان روسیه «هیچ تماسی» با نمایندگان ترکی‌ نداشته‌اند.
پیش از این نیز «مجلس دومای دولتی» روسیه تماس‌ها و ارتباط با مجلس ترکیه را به حالت تعلیق در آورده بود.
«آلکسی پوشکوف»، رئیس کمیته بین‌المللی دومای دولتی روسیه در همین زمینه، گفت: «تا آینده قابل پیش‌بینی، مقامات بلندپایه دومای دولتی هیچ امکانی برای تماس با مجلس ترکیه، در سطوح بالا نمی‌بینند.»

همچنین
نیروهای امنیتی روسیه فعالیت و نقل و انتقالات مالی ۴ بانک ترک فعال در این کشور را بازرسی و مسدود کردند.
به گزارش رسانه‌ها ، طی روزهای گذشته و در پی‌ یافتن اسنادی مبنی بر فعالیت غیر قانونی و پول‌‌شویی‌های ۴ بانک ترکی‌ بازرسان سازمان امنیت فدرال روسیه به ۴ بانک ترکیه‌ای فعال در این کشور رفته و دفاتر حساب‌ها و نقل و انتقالات این بانک‌ها را ضبط و مهر و موم کردند.

فرهنگ نیوز نوشت، این بازرسی‌ها در راستای یافتن راد پایه پول‌‌شویی‌های این ۴ بانک در مورد فعالیتهای اقتصادی یک بازرگان و فعال اقتصادی ترکیه‌ای در روسیه صورت گرفته است.

در حال حاضر بانک‌هایی نظیر بانک‌آسی و بانک دولتی زراعت ترکیه در روسیه مشغول به فعالیت هستند.

از سوی دیگر دو موسسه تأمین مالی گارانتی ترکیه نیز در روسیه به انجام امور بانکی مشغول هستند.

سبربانک روسیه نیز از طریق شعبه خود با نام دنیز بانک در ترکیه مشغول به فعالیت است.

طی هفته‌های گذشته و با وخیم شدن روابط سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی بین روسیه و دولت ترور و جنایت ترکی‌ ، روسیه تحریم‌های سختی را علیه ترکیه وضع کرده است.

بنا به اعلام منابع آگاه، مسکو از احتمال تحریم‌های خود به بخش مالی و بانکی بین دو کشور نیز خبر داده است.



عردوغان دیکتاتور مجنون و پریشان حال و دیوانه ترکا در مقابل این اقدامات گفته است که روسیه را هفت روزه تسخیر می‌کنیم! و بدین ترتیب موجبات افزایش جوک‌های ترکی‌ را فراهم کرده است.

احمد داوداوغلو نخست وزیر و دانشمند و مغز متفکر ترکا که فرق بین ۳۶۰ درجه و صفر درجه را نمیداند و ادعا می‌کند که ترکا با تروریست‌ها یک اختلاف ۳۶۰ درجه‌ای دارند! در مقابل این اقدامات روسیه در سخنرانی خود در جلسه شورای روابط اقتصاد خارجی اظهار فضله کرده است که تهدیدات روسیه را جدی نمی گیریم!!





این ارتش کثیف با تانک و سلاح‌هایِ کشنده سنگین به جنگ زنان و کودکان و نوجوانان کرد میروند!!! مرگ بر ‌اروپایی روانی‌ و سگ هارش ترک جانی.




تصاویر و ویدیو‌های نشانگر کشتار و جنایت ترکی‌ در ادامه خواهد آمد.

هیچ نظری موجود نیست: